Vanhasen maine ja uskottavuus meni

Vanhasen maineen mahalasku käy ilmi Iltalehden tällä viikolla Think If Laboratoriesilla teettämästä kyselystä.

Peräti 72 prosenttia kyselyyn vastanneista suomalaisista katsoo, että viime viikkojen vaalirahoitussotku on rapauttanut pääministerin uskottavuutta erittäin paljon, melko paljon tai jonkin verran.

Vanhanen on kohun aikana jäänyt kiinni mm. valehtelusta. Hän on lisäksi käyttäytynyt hyvin ylimielisesti ja öykkäröiden sekä muita syytellen.

8

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halosen maine meni

demarit taas lässyttää paskaa. pelkkää paskaa.

• iltalehden kanssa

samaan valehtelijoiden klupiin,iltalehti on suurin valehrtelija lehti seiskan jatke.

• NOPEASTI POIS

Hän ei pidä meitä rivikansalaisia edes ihmisin, joilla on omat aivot. Tuntuu siltä, että hän leikkii diktaattoria, joskin jo vähän kireäilmeisenä. Alkaako kantti pettää ?

• entinen Keskustan äänestäjä

Matti Vanhanen on harvinaisen typerä ja karismaton henkilö. Häneltä puuttuu johtajuus. Keskustan olisi jo kauan sitten pitänyt vaihtaa puheenjohtajaa, mutta kun sitä ei ole tapahtunut, en enää äänestä Keskustaa.

• vieläkin mutta

remarit ja iltalehti seiskan jatke saa valehdella.

• seksiskandaalista rahaskand...

Vanhanen on rypenyt skandaaleissa koko toisen pääministerikautensa. On ollut seksiskandaaleja ja nyt tämä korruptioskandaali.

Ei ihme, etteivät kansalaiset luota Vanhaseen.

• mitään muuta

Siinäpä tulikin jo oleellinen sanottua. Lyhyestä virsi kaunis.

• Dolga

Ehdotankin, että kepu valitsee Jarmo Korhosen puolueen uudeksi puheenjohtajaksi, puoluesihteeriksi sopii hyvin paljon kokenut ja aina vääryyttä kärsinyt "Väykky".

Matti Vanhanen voi siirtyä Masku-puolueen puheenjohtajaksi ja otta itselleen yhden lisänimen, Matti"Masku" Vanhanen. Pekkarinen ja Manninen voivat ryhtyä taidekauppiaiksi, gallerian voi perustaa vaikka Väykyn pohjantähtiopistoon. Sitä puoltaa se hyvä voittomarginaali, jonka ko herrat saivat kaupoistaan, Wenzel Hagelstam on ihan vastaantulija 20 % provikallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe