Juu, elikkä oletteko kukaan nauhottanu tuhkista telkusta sillon kun se tuli aiemmin? Jos teil olis nauhalla esim. puolet loppupään jaksoista, niin ostaisin mielelläni.
Onko kenelläkään
6
456
Vastaukset
- Oribel
Mulla on tavallaan nauhalla, mutta vain bella & orestes kohat ja niistä en luovu millään :D
Nehän tulee ne loput jaksot dvdlle jossain vaiheessa, etkö jaksa ootella vai? :) - Lizman
Jeps, mulla on koossa 60:stä loppuun asti kaikki jaksot. silloin aikoinaan nahoittelin siinä uskossa, että joskus uusitaan ja saan loput. Eikä oikeen pysty kopsaamaan kun on lg:llä nauhoitettu, ei onnistu ainakaan tietsikalla, oon kokeillu. Tietty ostan sit originaalit kunhan ilmestyy.
- tuhkis nauhottenuna
Mä oon ihan totaalisen koukussa ko sarjaan. Varsinki siitä alkaen kun Valentina tulee takas. Nyt mä ootan ku kuuta nousevaa niitä loppuosiendvd.tä. Aattelin et olisin saanu kerralla koko sarjan dvd.nä, mut ei taida onnistua. Jos ei joku ole nauhottanu niitä ja myis ne mulle... ei tietty kovin kalliilla.. :)
- tuhkis nauhottenuna
Millonkahan se koko boksi ilmestyy. Nyt tulee vasta jaksot 1-30.. :(
- telenovelafani
Elikäs ensimmäinen osa DVDstä ilmestyy: 13.6.2008
toinen osa DVDstä ilmestyy 29.8.2008.
Nyt ilmestynyt CDON.COMIIN myös toinen osa Mi Gorda Bella-DVD:stä jonka voi varata omaksi ;) Alustava ilmestymis päivä 29.8.2008 ;) Ilmestyisiköhän kolmas osa Mi Gorda Bellasta lokakuussa? xD Sen voi siis varata tästä: www.cdon.com telenovelafani kirjoitti:
Elikäs ensimmäinen osa DVDstä ilmestyy: 13.6.2008
toinen osa DVDstä ilmestyy 29.8.2008.
Nyt ilmestynyt CDON.COMIIN myös toinen osa Mi Gorda Bella-DVD:stä jonka voi varata omaksi ;) Alustava ilmestymis päivä 29.8.2008 ;) Ilmestyisiköhän kolmas osa Mi Gorda Bellasta lokakuussa? xD Sen voi siis varata tästä: www.cdon.comKiitti tiedosta. Toivoin tosin et koko boksi olis ilmestyny kerralla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417487Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393921Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261497- 441473
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917