Etsin seurakuntaa Tampereen lähistöltä.
Onko vääränlaisesta karismaattisuudesta ja henkisestä painostuksesta tarpeeseen saaneelle hauraalle naiselle, oikea paikka Nokia Missio ?
Eräs rakas ystävättäreni on minulle suositellut.
Onko Nokia Missio rauhallinen ja rakkaudellinen paikka, sellainen jossa ihmistä ei petetä väärillä henkilökohtaisilla profetioilla ja turhilla lupauksilla ?
En jaksa rauhatonta menoa ja kova äänistä musiikkia, kaipaan hiljaista ja hyvässä järjestyksessä olevaa seurakuntaa, sellaista jossa voi olla lähellä Jumalaa.
Neuvokaa minua
26
867
Vastaukset
- Se ole
luonnossa kaikkein lähimpänä se jumala. Miksi se olisi seurakunnissa. Ihmisten rakentamissa temppeleissä. Kaikissa vaan rahastusta.
- seurakunnan jossa
ei pidetä meteliä se on Adventti seurakunta osoite on Ilomäentie5 Tampere, voithan kokeilla jos tykkäät siellä käydä.
- Että oikein
rakas ystäväsi suositteli?! Ettei vaan ole ystäväksi tekeytynyt vihollinen.
**Onko Nokia Missio rauhallinen ja rakkaudellinen paikka**
Ei ole. Kuule liput liehuu, porukka jammaa, musa jytää ja lattialla makaa väkeä.
Ylistyslaulujen sanat opit tuotapikaa, koska niitä toistetaan kunnes olet ekstaasissa. Sitten tulee puolen tunnin kolehtipuhe, vetoava ja kohtikäypä. Ja kas, kun olet antanut rutkasti rahaa niin saat kuulla ihanan profetian tulevaisuudestasi ja hupskeikkaa, olet pyllylläsi lattialla.
Vakavasti ottaen, älä mene mukaan Nokia Mission toimintaan. Toivottavasti löydät jotain aitoa toimintaa, mihin Jumala tunnustautuu mukaan.- ?????
Jumala ei lähde mihinkään toimintaan mukaan, sillä hän ON Jumalan Elävä Sana.
Hänen nimensä on MINÄ OLEN. Joka kuulee Jumalan sanan ja uskoo sen, hän on pelastuva.
Nyt kun joku kysyy tietä taivaaseen, pitäisi viimeistään nostaa Kristus (Jumalan Sana) paikalleen, - ja jättää nämä eri nimisten yhteisojen mainosbannerit toisarvoiseen asemaan.
Sen mukaan eletään, missä kuuluu selkeä parannuksen - ja syntien anteeksiantamisen sana.
Ap. t. 5:30 Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen,
jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.
Ap. t. 5:31 Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.
Ap. t. 5:32 Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Ap. t. 5:33 Kun he sen kuulivat,
- viilsi se heidän sydäntänsä,
- ja he tahtoivat tappaa heidät. - ?????
????? kirjoitti:
Jumala ei lähde mihinkään toimintaan mukaan, sillä hän ON Jumalan Elävä Sana.
Hänen nimensä on MINÄ OLEN. Joka kuulee Jumalan sanan ja uskoo sen, hän on pelastuva.
Nyt kun joku kysyy tietä taivaaseen, pitäisi viimeistään nostaa Kristus (Jumalan Sana) paikalleen, - ja jättää nämä eri nimisten yhteisojen mainosbannerit toisarvoiseen asemaan.
Sen mukaan eletään, missä kuuluu selkeä parannuksen - ja syntien anteeksiantamisen sana.
Ap. t. 5:30 Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen,
jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.
Ap. t. 5:31 Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.
Ap. t. 5:32 Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Ap. t. 5:33 Kun he sen kuulivat,
- viilsi se heidän sydäntänsä,
- ja he tahtoivat tappaa heidät.Erilaisten ihmisten miellyttämiseen pyrkivä julistus ei ole Jumalan sanaa.
Kun nimittäin elävää Jumalan sanaa julistetaan, niin se ei jätä ketään kylmäksi taikka tyhjäksi.
Omahyväiset itsetyytyväiset ihmiset Jumalan sana saa aina raivon valtaan.
Ja ne syntiset, jotka janoavat pelastusta, janoavat Jumalan vanhurskautta, tulevat ravituiksi.
He tulevat iloisiksi ja onnellisiksi. "Kiitos Jeesus armostasi ja rakkaudestasi. Sinä annoit kaikki syntini anteeksi ja lahjoitit täydellisen vanhurskautesi minulle. Lahjaksi ja ilman minun omia ansioitani. Hallelujaa! Olen yhdessä Jeesuksen kanssa Jumalan lapsi ja taivaan perillinen! - Kundi-85
????? kirjoitti:
Erilaisten ihmisten miellyttämiseen pyrkivä julistus ei ole Jumalan sanaa.
Kun nimittäin elävää Jumalan sanaa julistetaan, niin se ei jätä ketään kylmäksi taikka tyhjäksi.
Omahyväiset itsetyytyväiset ihmiset Jumalan sana saa aina raivon valtaan.
Ja ne syntiset, jotka janoavat pelastusta, janoavat Jumalan vanhurskautta, tulevat ravituiksi.
He tulevat iloisiksi ja onnellisiksi. "Kiitos Jeesus armostasi ja rakkaudestasi. Sinä annoit kaikki syntini anteeksi ja lahjoitit täydellisen vanhurskautesi minulle. Lahjaksi ja ilman minun omia ansioitani. Hallelujaa! Olen yhdessä Jeesuksen kanssa Jumalan lapsi ja taivaan perillinen!Irma, Älä lue näitä muiden juttuja, ne on täynnä epäuskoa ja panettelua.
- ?????
Kundi-85 kirjoitti:
Irma, Älä lue näitä muiden juttuja, ne on täynnä epäuskoa ja panettelua.
Minne sinä olet johdattamassa esiviä ja autuutta kaipaavia ihmisiä.
-Pois uskosta Kristukseen, aivan oikein. Yksi hämärämies lisää. Pirun uskolliset rengit alkavat pikku hiljaa aktivoitumaan, valhe alkaa toimintansa, leikkaamaan etsiviä pois Kristuksesta.
Näin on aina käynyt kun saarnataan parannusta, pidetään katoamatonta ja muuttumatonta elämän sana on tarjolla. - Kundi-85
????? kirjoitti:
Minne sinä olet johdattamassa esiviä ja autuutta kaipaavia ihmisiä.
-Pois uskosta Kristukseen, aivan oikein. Yksi hämärämies lisää. Pirun uskolliset rengit alkavat pikku hiljaa aktivoitumaan, valhe alkaa toimintansa, leikkaamaan etsiviä pois Kristuksesta.
Näin on aina käynyt kun saarnataan parannusta, pidetään katoamatonta ja muuttumatonta elämän sana on tarjolla.Relax veli.. ota rennosti
Rodney Howard-Brownin ja Benny Hinnin kautta alkanut koko maailman laajuinen Torontonsiunaus ilmenee korkeimmassa voimassaaan Tampere cityssä River seurakunnassamme. Sekä myös Kristillisessä Yhteisössä ja Nokia Missiossa ja Palatsiseurakunnassa, sekä Hervannan Katukappelissa ja Sanankulmassa.
Joskus viipurin käpyjen aikakautena saarnattiin parannusta, nyt ollaan pidemmällä, ilossa ja ylistyksessä, nyt on juhlan ja riemun aika.
Uskonnolliset fariseukset sanovat, että Toronton siunaus on perkeleestä, mutta mitä siitä jos onkin, pääasiassa että jotakin tapahtuu ja että meillä on hauskaa.
- Kundi-85
Kyllästyisit nopeasti Nokia Missioon, tiedän erään paikan missä tapahtuu ihmeitä ja merkkejä.
Luota minuun, älä lue noiden muiden viestejä.
Mennään yhdessä Riveriin. ihan ok,on siellä muutakin toimintaa,kuin se kokous joka on joka viikko joka saa huomiotta pelkästään,soluja ja pienryhmijä esim.
- hämmästynyt..
Vai muka on...
Entä se nuori tyttö joka kuoli hämärissä olosuhteissa, josta oli juttua lehdissäkin. Tytön äiti syytti Nokia Mission työntekijää.
Et taida tietää nyt mitä olet kehumassa, et tunne Nokia Missiota. - ?????
hämmästynyt.. kirjoitti:
Vai muka on...
Entä se nuori tyttö joka kuoli hämärissä olosuhteissa, josta oli juttua lehdissäkin. Tytön äiti syytti Nokia Mission työntekijää.
Et taida tietää nyt mitä olet kehumassa, et tunne Nokia Missiota.Jos sinulla on jotakin sanottavaa, niin perustele se sitten faktatiedolla.
Eihän se ole vaikeata heittää epämääräisiä varjoja toisten yhteisöjen ylle. Tuon taodon osaa itse pirukin. - perustelua
????? kirjoitti:
Jos sinulla on jotakin sanottavaa, niin perustele se sitten faktatiedolla.
Eihän se ole vaikeata heittää epämääräisiä varjoja toisten yhteisöjen ylle. Tuon taodon osaa itse pirukin.Iltasanomissa 4.8.2007 oli kirjoitus "Entä kun ihme ei tapahdu", siinä kerrottiin tapahtuneesta.
Tomittaja Juha-Pekka Tikka kirjoitti Nokia Missiosta ja petetyistä ihmisistä ja hämärissä olosuhteisessa kuolleesta nuoresta tytöstä.
Uutisesta kävi ilmi, että Nokia Mission työntekijällä oli seksisuhde alaikäiseen tyttöön, joka myöhemmin kuoli hämärissä olosuhteissa, niin että työntekijä oli asian johdosta poliisin tutkinnan kohteena. - Kundi-85
????? kirjoitti:
Jos sinulla on jotakin sanottavaa, niin perustele se sitten faktatiedolla.
Eihän se ole vaikeata heittää epämääräisiä varjoja toisten yhteisöjen ylle. Tuon taodon osaa itse pirukin.Älä lue noiden muiden kirjoituksia, yrittävät vain sotkea sinua. Sinä tulet kanssani Riveriin, kuulut sinne. Tahdon auttaa sinua. Sinun täytyy uskoa minuun.
- ?????
Kundi-85 kirjoitti:
Älä lue noiden muiden kirjoituksia, yrittävät vain sotkea sinua. Sinä tulet kanssani Riveriin, kuulut sinne. Tahdon auttaa sinua. Sinun täytyy uskoa minuun.
Minulla on nimimerkki ?????
Mainosbanneri on huijarin tekemä. - ?????
perustelua kirjoitti:
Iltasanomissa 4.8.2007 oli kirjoitus "Entä kun ihme ei tapahdu", siinä kerrottiin tapahtuneesta.
Tomittaja Juha-Pekka Tikka kirjoitti Nokia Missiosta ja petetyistä ihmisistä ja hämärissä olosuhteisessa kuolleesta nuoresta tytöstä.
Uutisesta kävi ilmi, että Nokia Mission työntekijällä oli seksisuhde alaikäiseen tyttöön, joka myöhemmin kuoli hämärissä olosuhteissa, niin että työntekijä oli asian johdosta poliisin tutkinnan kohteena.Eiköhän sairaita ihmisiä löydy jokaisesta liikkeestä.
- ?????
Sinä kaipaat ja janoat Jeeusta, Vapahtajaa ja syntiesi sovittajaa. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on Jumalan sana. Rakkautta jokainen ihminen kaipaa, Jumala on rakkaus.
Eri yhteisöissä on erilaisia painotuksia jumalanpalvelusmenoissa. Usein tällaiset traditionaaliset menot ovat painottuneet aivan liiaksi, ja pääasia ITSE, JEESUS KRISTUS uhkaa jäädä monenlaisten muotomenojen, tapojen ja tottumusten alle.
Silloin tällöin olen kuunnellut Radio Dei:stä Nokia- mission jumalanpalveluksia ja moni tuttu on käynyt itse paikan päällä kuulemassa.
Itse pidän sinun laillasi rauhallisesta selkeästä evankeliumin sanasta, vailla inhimillisiä psykologisia vaikuttamiskeinoja, voimakasta tai hiljaista psykedeelistä musiikkia ja ihmisen psyykeen vetoavia puhetyylejä. Joskin sopivan harras musiikki lähentää Jumalan tuntemista tunteissani.
Ajattelen, että jos Jumalan sana ITSESSÄÄN ei vaikuta sydämessä herätystä, ja jokapäiväistä parannusta, niin inhimillisillä vippaskonsteilla ei voi asiaa ainakaan parantaa.
Sosiaalisesti on ilman muuta miellyttävämpää olla hyväksyvässä seurassa, kuin sellaisessa seurassa jossa joutuu aivan kuin suurennuslasin alle.
Jos julistetaan elävää Jumalan sanaa, niin se kaivaa vääjäämättä kuitenkin kipukohtia ylös, sellaisiakin joita ihminen mielellään salailee tai kieltää kokonaan pois, - jopa itseltään.
Kipeä ihminen viihtyy mieluummin yksikseen ja pimeässä Jjs/kun on salattuja tai hävettäviä tekoja omalla tunnolla. Samoin jos itselle on tehty jotakin aivan kamalaa jossakin elämän vaiheessa, hiin sairas häpeä estää tulemasta yhteyteen muiden kristittyjen kanssa, valoon ja Kristuksen sanan parannettavaksi.
Tiedän että N okia- missiossa on monia sydämestään uskovia ihmisiä. Monella tapaa havoitettuja, myöskin siis erilaisilla uskonnollisilla metodeilla haavoitettuja ihmisiä.
Luterilaisen kirkon julistus ja tunnustus on Kristus-keskeistä evankeliumin sanaa. Moni uskova pappi julistaa puhtaan evankeliumin sanan myös kirkossa. Monet hurmahenget panettelevat kirkkoamme, kun siellä on mukana monenlaisia heikkoja ja erehtyviä syntisiä. Totta onkin, monesti voi sanoa, että jopa ateisteja on mukana hajottamassa kirkkoa sisältä päin, ja he ovat halveksimassa Jumalan sanaa.
Jumalan ihmisinä meidän paikkamme on kuitenkin kirkossa niin kauan, kun meitä ei eroteta sieltä Kristuksen tunnustamisen ja sydämen uskomme tähden. Jos kristityn huomio kiinnittyy Kristuksen sanan sijasta väärällä tavalla toisten synteihin, niin silloin olemme eksyneet pois Kristuksesta.
Jeesus tuli nimittäin etsimään ja pelastamaan syntisiä kaikkialta, niin kirkosta kuin muistakin herätysliikkeistä ja erinimisistä uskontokunnista. - perttu3
en todellakaan suosittele nokia missiota sinulle vaan suosittelen sinulle pientä,opillisesti raitista seurakuntaa jossa yksilö ihminen otetaan huomioon oikealla rakkaudella,jossa yhteisössä ei kielletä jumalan suuruutta ja voimaa ja mahdollisuuksia,mutta ei tehdä niistä ohjelma numeroa vaan katse on ristiin naulitussa Jeesuksessa joka on kuollut ja ylös noussut,johon uskomalla iloitaan ja kiitetään iankaikkisesta elämästä.Se on nimeltään tampereen paikallis seurakunta,se sijaitsee Hämeenpuistossa mutta Googleta tampereenpaikallis seurakunta niin saat tarkemmat tiedot ja osoitteet.itse en ole kyseisestä seurakunnasta enkä edes paikka kunnasta,joten tämä ei ole siltä osin mainos puhe.
- tee parannus
------
- ?????
Sinä olet yksi hämärähenki lisää tässä avauksessa.
- ystävyydellä
????? kirjoitti:
Sinä olet yksi hämärähenki lisää tässä avauksessa.
olen uudesti syntynyt Jeesukseen Kristukseen uskova.Toin tiettäväksi sanat jotka Herra minulle antoi.
ja ennakko-odotuksitta erilaisiin seurakuntiin, (adventistit, babtistit, vapaakirkolliset, helluntailaiset). Tutustu kaikessa rauhassa ja rukoile päivittäin Jumalalta johdatusta asiaasi, niin hän vastaa sinulle ajallaan, sillä hän antaa siitä varmuuden sisimpääsi.
Ihmiset eivät kykene samaa rauhaa antamaan sinulle asiassa, koska seurakunnat sotivat keskenään arvovallasta omanarvontuntoon liittyen..
Seurakunta-asiassa hätäilemisellä ja turhalla kiireellä tulee ns. 'sutta ja sekundaa' ja monenlaista murhetta elämään, mutta Jumalan kanssa nevotellen asia hoituu kondikseen kaikessa rauhassa, sillä rauhaan on Jumala meidät kutsunut..- Lyytikäinen
Älä hätäile noiden asioiden kanssa. Ehdit löytää sopivan seurakunnan myöhemminkin. Tiedän sinulle sopivan kodeissa kokoontuvan pienen ryhmän, olemme hiljattain lukeneet yhdessä Helena Konttisen elämän kertaa. Olet tervetullut joukkoomme, meillä profeteerataan ja lauletaan.
Anna yhteistietosi, niin otan sinuun yhteyttä.
t.Elma - TheCharismaMan
Sinunlaisesi arvostelijat näkevät karismaattisuudessa vikoja ja virheitä. Olen tavannut kaltaisiasi uskonollisia fariseuksia ja olen saanut tarpeekseni teidän mäkätyksestä ja porustanne.
Kirjoitat henkisestä painostuksesta, taidat olla niitä vastaan vänkyttäjiä, jotka ottavat nokkiinsa kun kehoitetaan uhraamaan rahaa seurakunnan toiminnan hyväksi. Käsitätkö nyt, vika on sinussa, eikä karismaattisuudessa, vika on sinun väärässä asenteessasi, olet hyvin kielteinen persoona. Yritä nyt tajuta, ettei sinulla ole oikeutta arvostella seurakuntien profetioita, jos sinä teet lupaukset tyhjiksi, oman epäuskosi vuoksi, turha siitä on seurakuntaa ja sen pastoria syyttää.
Mikä oikeus sinulla on tuomita ? Kuinka sinä uskallat arvostella karismaattisuutta ?
Mene siihen seurakuntaan josta olet ovet paukkuen karannut ja pyydä pastorilta ja vanhemmistolta anteeksi väärämielistä käytöstäsi.- uskossa ollaan
Toivon ettei ketjun aloittaja pahoita mieltään tekstisi vuoksi.
Kirjoitat hyvin ajattelemattomasti ja väärässä hengessä.
Raamattu kehottaa koettelemaan kaiken. Kyllä karsimaattisuutta saa arvostella. Kukaan ihminen ja seurakunta, ei ole arvostelun yläpuolella.
- Irma
Olen yllättynyt, sain niin runsaasti neuvoja ja vastauksia. Hyvä on, vaikka en tiedä mihin uskoisin, ehkä en sitten kuitenkaan mene Nokia Missioon.
Keskustelin rakkaan ystävättäreni kanssa ja kerroin hänelle jotakin näistä vastauksistanne, mutta hän sanoi ettei ehkä niin kannatta luottaa niihin neuvoihin joita keskustelupalstalta saa.
Kiitokset perttu3:lle ja stefanus:kselle ja muille jotka vastasitte asiallisesti ja ystävällisesti.
Muutamissa vastauksissa koin jotakin ahdistavaa ja painostavaa. Olen saanut aivan tarpeekseni kaikenlaisesta alistamisesta ja psyykkaamisesta.
Mutta kiitoksia kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.654849Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2733726Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2833410Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143290Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332716Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271718- 1051610
- 1721251
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA851141Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341041