Paras klitoriskiihotin!

Värisyttelijä

Hei,
Kertokaahan naiset kokemuksia mikä olisi paras klitoriskiihotin. Siis sellainen, joka tuntuu hyvältä ja on pienikokoinen. En nyt etsi sauvaa, koska sellainen minulla jo on. Jotain sellaista pientä, jolla osuman saa tarkasti juuri siihen parhaaseen kohtaan ;)

Aina on plussaa jos se ei ole hinnaltaan hirveän kallis tai jos on vesitiivis ;)

8

3260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värisyttelijä

Mikäs tuossa pikkukarhussa olis parasta? :) Mä oon lukenut, että sellasella minidelfiinillä saisi kans kivat värinät. Onko kellään kokemuksia siitä tai jostain muista?

• Pikku karhuun

Minkälaisia pattereita tuohon jonkun kehumaan pikkukarhuun menee?

• pikkukarhusta

Mulla oli ennen semmoinen pikku kuula, se sanoi sopimuksen irti ja ostin pikkukarhun, kun kaikki sitä niin kehuu.
      Mun mielestä siinä on aivan törkeän kova ääni, tehoa ei pysty säätämään ja silloin kun siinä on uudehkot patterin, vehje on ainakin mun makuuni aivan liian tehokas.

Seuraavaksi aion kyllä ostaa taas jonkun kuulan, minkä tehoa saa portaattomasti säädettyä.

• portaatonta säätöä?

Siis eikö pikkukarhussa ole portaatonta säätöä? :o no huh. Mitenkäs siinä vastaavassa delfiini klitoriskihottimessa? Kyllä tuolla ainakin lukee, että voi itse säädellä karhun tärinän voimakkuutta:
        http://www.lemmenlaiva.fi/tuotteet.html?id=16/1299

Miten on, kertokaa jotka olette kokeilleet. Kiitos.

• Karhusta?
        portaatonta säätöä? kirjoitti:

Siis eikö pikkukarhussa ole portaatonta säätöä? :o no huh. Mitenkäs siinä vastaavassa delfiini klitoriskihottimessa? Kyllä tuolla ainakin lukee, että voi itse säädellä karhun tärinän voimakkuutta:

tiedättekö tuosta karhusta millaset säädöt siinä on?

• no joo,
        portaatonta säätöä? kirjoitti:

piti oikein mennä omasta nyt sitten tarkastamaan, että josko siinä kuitenkin jonkinmoiset säädöt on...
        Minä en ainakaan keksi muuta, kuin että kun laitetta puristaa kädellä kovempää, tärinä tottakai vähenee. Jos pitää karhusta kiinni ihan kevyesti, pääsee se tietysti vispaamaan vapaammin.

Mun mielestä pikkukarhu vois helposti olla sellainen vehje, että se turruttaa tärinällään niin, ettei mikään sen jälkeen enää tunnu miltään...Sehän on sitten tietty makuasia kuinka kovastä tärinästä tykkää.

• ehdottomasti

taitaa maksaa n. 14 €, patterit on aika huonokestoiset.Suosittelen ostamaan ladattavat patterit.Pitää aikamoista ääntä, mutta kirkkaasti ykkönen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe