miten tehdä rahaa

töissä käyvä

Voisko joku isompaa rahaa tekevä kertoa mikä olisi järkevin tapa saada sitä valuuttaa tilille vähän enemmän kuin pelkän 8-16 työn voimin?

Mihin kannattaisi esimerkiksi sijoittaa rahaa?
Ja kuinka paljon.
Miljonääri olisi tietty kiva olla mutta sanotaan että jos edes olisi muutama kymppi(tonni) tilillä niin ois kiva.

21

3749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran töissä

      että saat muutaman satasen kasaan. Mene baariin. Iske varakas muija. Pane se paksuks. Mene naimisiin..... noin helppoa se on. Etkä ole sijoittanut kuin sen muutaman satasen.

      • riittää

        Sauvavoimistelulla on ennenkin naitu rikkaita vaimoja, makkaratehtailijoita y.m.

        Rohkeasti vaan puheille ja siitä hieromaan naimakauppoja.


    • Mies-25

      Yksinkertaisin tapa on tietysti alkaa laittamaan rahaa rahastoon (esim. Seligson & CO). Tällä hetkellä talouden tilanne on vähän mitä on, mutta itse ainakin uskon että jos kohtapuoliin alkaa laittamaan pientä summaa kuukausittain sisään niin tuossa 5-7 vuoden kuluttua ollaan jo mukavasti plussalla. Toki voi käydä niinkin että tämä "taantuma" kestää pitkäänkin, mutta toisaalta se on köyhän kannalta aina parempi. Ehtii niitä hiluja keräämään vähän enemmän pottiin ennenkuin kestävä nousu alkaa.

      Tietysti paremmat tuotot saisi sijoittamalla suoraan osakkeisiin, mutta samalla riskitkin ovat isommat. Lisäksi pitäisi olla rahaa vähän enemmän kuin muutama tonni että osakkeista saisi parhaan hyödyn _ja_ säädyllisen hajautuksen. Verraten pienelläkin sijoituksella jotkut ovat tehneet käsittämättömiä summia, mutta se vaatii jo paljon tietoa ja tuuria. Ilman tietoa ei kannata osakkeita arpalipuiksi liiaksi ostella.

      Suosittelen lukemaan mm. sellaiset sivustot läpi kuin pörssisäätiö ja investori. Paljon arvokasta tietoa sijoittamisesta. Kylmmiltään hommaan lähteminen tuottaa vain tappiota.


      Ai niin, ja sitä rahaa.. Listaa kuukausittaiset tulosi ja menosi ja karsi raa-alla kädellä kaikki ylimääräinen pois. Itse siirrän lähes kaikki rahat aina toiselle tilille (jota ei voi vinguttaa kortilla) jättäen käyttötilille laskujen jälkeen ylimääräistä rahaa reilun satasen verran kuukaudessa. Lopulta sitä tottuu aika nopeasti elämään tuntuvasti pienemmällä, vaikka itsekin olen aikaisemmin ollut vähän turhan huoleton rahankäyttäjä. Nyt sitten jääkin muutama satanen kuukaudessa ylimääräistä jonka voi rauhassa sijoittaa.

    • Yritys!

      Keksi tuote tai palvelu, jolle on kysyntää enemmän kuin tarjontaa. Esimerkiksi hieroja on tämän päivän porvari, mutta tarjonta on suurta. Hyvällä koulutuksella keskiluokkainenkin todellakin voi tienata hyvin. Innovatiivinen ja johdonmukainen markkinointi tärkeää yrityksellä, vaikka ideasi olisi toimiva, se ei välttämättä ole näkyvä, jolloin se ei pääse kuluttajien tietoisuuteen. Painotan palvelun laatua, hymyä, sopivaa sosiaalisuutta ja kehittymisen halua. AMMATTIYLPEYS. Bisneksessä myös sopii aina pitää lupauksensa, aiheuttamatta ikäviä yllätyksiä. Tiedoksi, olen kaupallisen-alan opiskelija, en omista paljoa pääomaa, mutta tarpeeksi, sillä harkitsen ostopäätöksiä, pidän budjettia ja elän säästeliäästi (sekä terveellisesti!).

      The biggest lesson in life: At first, find what you want and then what others want.

    • Raha ratkaisee...

      Mene rikkaan naisen kanssa naimisiin ja sitten eroat. Avioehtoa et saa tehdä muuten menee miljoonat ohi! Ainut vaikea tässä on ettei sellaisia kauniita ja rikkaita naisia yleensä löydä mistään. Minulla oli yksi, mutta nainen kyllästyi minuun viikossa ja lemppas menee.. Niin ja tommoisella naisilla on sitten yleensä hemmetin vaikee luonne.Ne kun on tottunut,että miehet tanssii heidän pillin mukaan..

    • mullaonrahaa
      • kilipailu

        Voi osallistua kaiken maailman kilpailuihin ja joskus se tärppää.

        www.ilmainen.biz/kilpailut


    • rahaahelposti
    • jarde841

      Termos.
      ajattelin jos jotakuta kiinnostaa klikkailla 5minuuttia sivustoja päivässä ja sillä tienata jotain pientä. summat ei ole isoja mutta jos saa ihmisiä mukaan niin saa sievoisen summan kokoon.
      Itse vasta äsken tein tilin, mutta lueskelin suomalaiselta sivulta että ihan ok summia on saatu kokoon ja rahat on tullut paypaliin ilman ongelmia.
      http://www.neobux.com/?r=jarttu84 käykää katsomassa. mitään en lupaa koska itsekkin vasta sen tein mutta kokemukset tuntuu olevan ihan hyviä.

      • Arsenaal

        Hei! :-) suomessa on näitä "vastaa kyselyihin" ja saat rahaa muutaman euron. Pitkä aika pienestä rahasta..
        Mutta katsoin myös englannin kielisiä sivustoja saman tapaisia ja tässä yksi luotettava : http://smb06.com/get-paid-now-its-free
        Tällä sivustolla saat maksun:
        -vierailemalla eri sivustoilla
        - vastaamalla kyselyihin
        - arvostelemalla elokuvia ja tv-sarjoja
        Se on vielä ilmainen ja suosittelen! :-)


    • neuvoja.

      syksyllä voi taas poimia marjoja. Ahkera kerääjä voi saada jopa kymppitonnin kuussa, ja marjoista saadut tulot ovat verottomia. Jos ei työtä pelkää.

    • Kiitos Matti

      Ei toisen palveluksessa olevana palkollisena voi koskaan tahkota rahaa. Minulle antoi vihjeen aikoinaan työkaverinani ollut vanhempi mies, että älä jää tänne osuuskauppaan töihin, vaan perusta oma firma.

      Sen tein ja olen ollut yrittäjänä jo noin 35 vuotta.

      Ei olisi omakotitaloa autoja veneitä huoneistoja vuokralaisineen ym jos olisin sinne osuuskauppaan jäänyt.

      Kiitos Matti, annoit elämäni parhaan vihjeen siinä kun kehotit perustamaan oman firman.

      • hyväduunari

        Kävin teknillisen koulun. Menin töihin jossa piti tehdä pitkää päivää 12h ilman ylityökorvauksia, kuten muutkin. Parin vuoden päästä vaadin ylityökorvaukset. Olin niin hyvä, että maksoivat, vaikka muut eivät saaneet. Lisäksi päivärahat ja kilometrikorvaukset. 9000 kuussa käteen. 25 vuodessa on tienannut ihan mukavasti. Lisäksi lomaa saa pitää vaikka muutaman kuukauden.


    • asiaa puhut. samassa liemessä kuin sä. ylimääräiset (=ei oo) sijoitan ruokaan.

    • tarvitaan vain yksi painokone, sieltähän sylkee sitten vaikka kreikan dragmaa...

    • taskuraha
      • litenliten

        Pieniä summia voi tienata netissä klikkailemalla mainoksia. Täytyy olla vaan kärsivällinen, koska aluksi tienaa hitaatsi. Onneksi kuitenkin jokainen sentti on ilmaista rahaa. :)

        Itse tienasin CashTask:n kautta 31 dollaria kahdessa päivässä. Nyt odottelen josko nuo rahat vielä siirtyisi omalle paypall-tililleni.

        Kandee kokeilla! Alla linkkki jonka kautta pääsee suoraan sivuille.

        http://CashTasks.com/?ref=100221


    • Bittirahaa
    • Sannastiina

      Osallistu ilmaisiin arvontoihin! Itse osallistun kuukausittain 50-100 arvontaan ja voitan vuosittain n. 20 palkintoa. Et välttämättä rikastu, mutta ei maksa senttiäkään. Tuolta löydät satoja arvontoja: www.kilpailumaailma.com

    • easymoney

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe