Tämäpä onkin ihan oman aloituksen paikka,ja sopii juuri tälle saitille. Olin vajaan vuorokauden pois koneeltani. Ja hetihän Jomppe oli palannut saitille.
Nyt vasta äsken selasin menneitä sivuja ja siellähän Jompen Paluu ja Jäähyviskirjoitus osui silmääni. (toivottavasti et kuitenkaa kokonaan meitä hylkää, olemme olleet täällä kuin orvot Pirut"Kalajoen Markkinoilla.
Ja sen huomaa heti avauksestasi, että sinua on kaivattu, heti lukijoita on tuhatmäärin, siihen emme me muut kirjoittajat ole yltäneet.
Sinullahan onkin tosiyllätys viime reisustasi, jos ja kun tuo liittonne alkaa kestää, Minä Uusi-Ukki Oulusta tulen Vaimoni kanssa vihkitilaisuuteenne, olivatpa ne kuinka pienimuotoiset tai Suurelliset hyvänsä.
Sähköposti osoitteeni sinulla jo onkin, kyllä kutsu tulee taatusti perille. Tähän lopuksi pistän säkeen, Omar Khaijamia jolla säkellä haluan sinua onnitella.
ON rakkaus aurinko:sen kimallus
On ikuisuuden hehkun heijastus.
Ihana onnen lintu, joka laulaa
Ilojen puussa-se on rakkaus.
Itse "JKK SULHASMIES" Hesasta
Uusi-Ukki
3
467
Vastaukset
- Onko jatkot
DTM:ssä?
Leikki sikseen ja vitsi vitsinä!
Keskusta-palstan puolesta onnittelen lämpimästi uuden suhteen alkamisesta!
Onnea! - papuluukkuun kunnolla
siitä se tykkää.
- Jomppesi
tuo runo varsinkin, voi, voi, kun jo tapaisimme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51666