Tämäpä onkin ihan oman aloituksen paikka,ja sopii juuri tälle saitille. Olin vajaan vuorokauden pois koneeltani. Ja hetihän Jomppe oli palannut saitille.
Nyt vasta äsken selasin menneitä sivuja ja siellähän Jompen Paluu ja Jäähyviskirjoitus osui silmääni. (toivottavasti et kuitenkaa kokonaan meitä hylkää, olemme olleet täällä kuin orvot Pirut"Kalajoen Markkinoilla.
Ja sen huomaa heti avauksestasi, että sinua on kaivattu, heti lukijoita on tuhatmäärin, siihen emme me muut kirjoittajat ole yltäneet.
Sinullahan onkin tosiyllätys viime reisustasi, jos ja kun tuo liittonne alkaa kestää, Minä Uusi-Ukki Oulusta tulen Vaimoni kanssa vihkitilaisuuteenne, olivatpa ne kuinka pienimuotoiset tai Suurelliset hyvänsä.
Sähköposti osoitteeni sinulla jo onkin, kyllä kutsu tulee taatusti perille. Tähän lopuksi pistän säkeen, Omar Khaijamia jolla säkellä haluan sinua onnitella.
ON rakkaus aurinko:sen kimallus
On ikuisuuden hehkun heijastus.
Ihana onnen lintu, joka laulaa
Ilojen puussa-se on rakkaus.
Itse "JKK SULHASMIES" Hesasta
Uusi-Ukki
3
420
Vastaukset
- Onko jatkot
DTM:ssä?
Leikki sikseen ja vitsi vitsinä!
Keskusta-palstan puolesta onnittelen lämpimästi uuden suhteen alkamisesta!
Onnea! - papuluukkuun kunnolla
siitä se tykkää.
- Jomppesi
tuo runo varsinkin, voi, voi, kun jo tapaisimme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893