Mielipiteet esiin!

NNeito

Oon nyt tässä miettiny, et millaisista naisista miehet oikein pitävät? Millaisesta alapäästä miehet tykkäävät? Rintojen koko? Hiusten väri? ...
Ja tottakai naiset saavat vastata millaisesta miehestä pitävät, tai miksei myös kummistakin.. :)

9

4717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mieli naiseni vois olla vaik Tilan toimittaja Laura Ruohola eli mitat 172cm/80kg.
      No tietysti naisen alapää pitäis olla luonnollinen
      karvoitus eikä posliini.
      Naisen hiusten väri vois olla tumma tai tumman/vaalean sekoitus ja ne pitäis olla suht koht pitkät eli naiselliset.
      Ups meinas rintojen koko unohtua eli suht koht isot ja ei ole väliä roikkuvatko vai näyttävätkö eri suuntiin. En ole niin ronkeli!!

• **** (m)
      • tämä on nätti

vaikka aamulla olisi vieressä.

• Tosin ei ole

****(m)Linkin takaa löytyvä nainen on kaunis,muttei luonnon kaunis koska alapää on sheivattu posliiniksi eli ei siis enää luomu.

• On kaunis nainen

On kyllä kaunis nainen linkin takaa,mutta ei luonnon kaunis erään kirjoittajan esittämän väitteen mukaan,koska naisella on posliini,ei ole silloin enää luonnollinen.Posliini naisella ei ole aito,harvalla aikuisella naisella on luonnostaan posliini alapää.

• Seivattu mies

Nainen voi olla ihan minkälainen vain ,aina löytyy mies joka pitää siitä tyypistä.
      Itse olen aika ronkeli .
      Mieluiten aika lyhyt noin 150-165 senttinen, Kapea vyötärö, lantio sopusuhtainen (ei liian rubens)Rinnat voi olla isot tai pienet muoto ratkaisee(suurin unelmani on tökkötissit jotka painuu tiukasti rintaani vasten)Alapää mieluiten joko posliini tai pieni muotoiltu karvan pituus max. 1 sentti. Yhden vietnamilaisen olen tavannut jolla oli muuten sileä mutta edessä 3sentin ympyrä.
      En suostu nuolemaan jos karvoja tulee suuhun.Sama koskee itseäni, jos tyttö haluaa ottaa pallit suuhun ,nekin on sileät ja tietenkin kullini on myös moitteettoman siisti.

• mies-23

Itse tykkän max 180cm,alapäästä jos nainen on blondi niin sheivattu häpyhuulet,brunetti/punapää niin joko luonollinen tai sheivattu häpyhuulet...joko kolmio tai landing strip jäljellä...tai paras olis jos oli vahattu anuksesta etenpäin mutta jätetty kolmio tai landing strip,on paljon parempi nuolla ja tuntuu molemille että penis pääse syvemälle(A).
      Rintojen koko ei niin suuri ero tykkän pienestä ja isosta =)
      Tykkän enemmän brunettistä
      Ps.Entäs itte mitä sä tykkät/olet itte =)

• satyriasis

kunhan ajatukset täsmäävät.
      ulkoisesti yleensä luonnolliset naiset ovat mielekkäämpiä.
      esim. liika meikkaaminen on turhamaista.
      sopivasti urheilullinen kroppa toimii aina.
      rintojen koolla ei merkitystä.
      vihreät silmät jostain syystä sytyttävät.
      ehkäpä punertavat hiukset...

siinähän sitä.

• bisexual

Vaikka olen itse nuori nainen, haluan sanoa mielipiteeni, millainen on mielestäni ulkoisesti miellyttävän näköinen nainen;

Hoikka, pitkät sääret, pienet kiinteät rinnat, hiusten värillä ei ole merkitystä, kunhan ovat melko pitkät. Pidän hirveästi kirkkaista silmistä, kuten vihreät tai siniset. (itselläni on ruskeat, enkä pidä niistä, yllätys yllätys.) Pidän huolitellun näköisistä kulmakarvoista myöskin. Alapään karvoitusta saa olla, mutta ei liikaa. Posliini on mielestäni seksikästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      167
      11013
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      174
      4487
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      78
      4382
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3989
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3866
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      23
      3524
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe