KEPUn edustajilla eniten epäselvyyksiä

MTV3:n uutisten mukaan KEPUn kansanedustajilla on edelleen eniten epäselvyyksiä vaalirahojensa selvittelyssä. Kokoomuksen ja demareiden vaalirahoitus on jo hyvin selvitetty.

Seuraavilta KEPUn edustajilta vaaditaan selvitykset:

Risto Autio mistä 5000?
Hannakaisa Heikkinen mistä 8980?
Hannu Hoskonen mistä 34000?
Anne Kalmari mistä 5650?
Oiva Kaltiokumpu mistä 22230?
Kyösti Karjula mistä 10750?
Timo Kaunisto mistä 9000?
Mari Kiviniemi mistä 57350?
Katri Komi mistä 5185?
Mauri Pekkarinen mistä 37771?
Eero Reijonen mistä 47600?
Tanja Karpela mistä 44300?
Janne Seurujärvi mistä 29050?
Paula Sihto mistä 87000?
Kimmo Tiilikainen mistä 20500?
Tapani Tölli mistä 32594?
Markku Uusipaavalniemi mistä 12000?
Matti Vanhanen mistä 26000?
Mirja Vehkaperä mistä 14935?
Pekka Vilkuna mistä 37000?
Paavo Väyrynen mistä 25350?

11

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi & Kyösti

Kepun eduskuntaryhmässä yksi sun toinen on erilaisten lobbareiden talutusnuorassa. Pahiten ovat ministerit Vanhanen ja Lehtomäki. Kumpikin on tehnyt uskollisuuden osoituksen rahoittajilleen.

Vanhanen ajaa Sukarille Ideaparkia Vihtiin. Lehtomäki ja Vanhanen ovat yhdessä ajaneet vuorineuvoksen arvoa Kyösti Kakkoselle.

• KVL 2010

Krp:n antamien tietojen mukaan ainakin 30 keskustan ehdokasta oli saanut vaalirahaa Nuorisosäätiöstä. Ihmeelliseltä vaikuttaa, kun kukaan ei tunnu tietävän keitä he ovat? Ja ovatko he jättäneet ilmoittamatta saamansa vaalirahat keskustassa olevaan tyyliin?

Mielenkiintoista olisi saada tietää Nuorisosäätiöltä vaalirahaa saaneet vuosien 2003 ja 2007 eduskuntavaaleihin? Eurovaaleihin 2004 ja 2009? Kunnallisvaaleista vihjaisemattakaan...

• mitä...

Lupasivat?

• kertoa kun

eivät muista tai siis eivät kykene hahmoittamaan asiaa tai siis eivät tiedä!!

• Kyrsä-Uuno, se oikea

sinä et kykene hahmottamaan asiaa tai siis et tiedä!!

• mitä minä olen
        Kyrsä-Uuno, se oikea kirjoitti:

sinä et kykene hahmottamaan asiaa tai siis et tiedä!!

tehnyt hja tiedän varsin hyvin mitä kaikkea rikollista cepulaiset ovat tehneet :))

• Don Eero
        mitä minä olen kirjoitti:

tehnyt hja tiedän varsin hyvin mitä kaikkea rikollista cepulaiset ovat tehneet :))

Mä en muista mittään. Hoitelen vaan kaavoituksia.

• Kyrsä-Uuno, se oikea

Ymmärrän, vähän on tullut sinulla tehtyä ja sekin sutta ja cekundaa:)) Olet siis täydellinen peräkamarin poika.

• niin tyhmä
        Kyrsä-Uuno, se oikea kirjoitti:

Ymmärrän, vähän on tullut sinulla tehtyä ja sekin sutta ja cekundaa:)) Olet siis täydellinen peräkamarin poika.

että käyttäisin cyrsä-uuno nicciä, notta kristus!

• Kyrsä-Uuno, se oikea
        niin tyhmä kirjoitti:

että käyttäisin cyrsä-uuno nicciä, notta kristus!

Ainut namu jota olet saanut maistaa, oli värkki karvainen kuin karhulla, siinä hiljenee suulaampikin ukko.

• EPÄSELVYYDET::.!!%#?

.

vain * lisää * katu-uskottavuutta centtä-cepuleiden joucossa!!!!111!!!111

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe