Elikkä voisko joku kertoa hyviä sekoituksia, missä pohjana viru valge 4o%?
Eli tyyliin viru valgea ja siihe jotain limsaa/limsoja.. Ei mielellään lisää alkoholia siihen, vaan muina sekoituksen osina limsaa/mehua yms..
Ja ihan määrät ja silleen.
Kiitos etukäteen.
Hyviä viru valge sekoituksia?
4
2851
Vastaukset
- luulet
että Viru Valge vaatii jotain erityissekoituksia? Sehän on ihan tavallinen maustamaton viina eli votka, joten voit sekoittaa sitä ihan samaan kuin muutakin votkaa ja Koskenkorvaa.
- tyhmiä kysymyksiä
Tällä palstalla on monta kertaa ihan samantyylisiä kysymyksiä. Kirkkaat vodkat ovat ihan samanlaisia kaikki, jos niitä käytetään drinkkeihin. Myös koskenkorva, vaikka siinä vähän sokeria onkin mukana. Se on kuitenkin aika sama vaikka sokeria onkin, jos sekoitus tehdään vaikka makean limun kanssa.
- Anonyymi
Itse olen sekoittanut viru valgeen aina päärynä limsaa tai coca colaa. Parhaiten menee alas niiden kanssa
- Anonyymi
https://www.sydanmerkki.fi/tuotteet/puolukkasose/
Kokeile tätä. Vettä ja jäitä sekaan, sokeria oman maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973