Moro
Auto pomppas katsastuksessa mm päästöjen takia.
Sain lambdan vaihtamalla korjaamolta puhtaan päästölapun.
Tehdäänkö jälkitarkastuksessa päästömittaus vai uskooko katsastus-setä huoltoliikkeen päästölappua?
Meinaan että pitääkö auto polkea kaiken varalta kuumaksi...
Päästötesti uusintakatsastuksessa?
4
7701
Vastaukset
- Kallevillejalmari
Katsastusmies voi harkintansa mukaan tehdä jälkitarkastuksen päästöistä, vaikka todistus olisikin mukana. Ainakin itselläni on sellainen kokemus, että lähes aina, kun tulee ajatus kontrollimittauksen tarpeesta, on päästöissä ollut jotain vikaa. Toisinaan tulee testattua sen takia, että lapun arvoista näkee korjaamon mittarissa olevan vikaa.
- itse joutunut
uusintamittaukseen?
Mullakin pomppas päästöistä. Oli siinä muutakin korjattavaa.
Nyt on päästöt kohillaan ja testilappu kourassa, mutta vähän sinistä savua pukkaa vieläkin kierroksilla.
Jänskättää, että jos katsastuksessa alkavat mittaamaan päästöjä uudestaan ja polkevat koneen kuumaksi. Kuumana se saattaa savuttaa. - pöllyttäjä
itse joutunut kirjoitti:
uusintamittaukseen?
Mullakin pomppas päästöistä. Oli siinä muutakin korjattavaa.
Nyt on päästöt kohillaan ja testilappu kourassa, mutta vähän sinistä savua pukkaa vieläkin kierroksilla.
Jänskättää, että jos katsastuksessa alkavat mittaamaan päästöjä uudestaan ja polkevat koneen kuumaksi. Kuumana se saattaa savuttaa.poljetko itse auton kuumaksi vai inssi. Jos itse, niin säästät aikaa, tosin se ei krpien asia ole, maxu on sama vaikka pääsisit 15 sekunissa läpi. tälläst tää on autojen paratiisissa. Missään muussa maassa ei kuseteta niin paljon kuin tässä kesantopeltojen landiassa
- qwertyuiopåasdf
syy: ei huolleta, ei puhdisteta, ei vaihdeta suodattimia.
Koneet on niin täynnä paskaa että antavat täysin mitäsattuu-tuloksia.
Vaatikaa katsuria vaihtamaan mittauslaitteisiin suodattimet, tai tehkää valitus jolleivät vaihda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265