Mun pikkuveli kuoli jokin aika sit...
Ja se oli mulle kauheen tärkee...
Joittenki on helppo puhua mulle huolistaan...
Äiti on viime aikoina puhunu kuin terapeutille mulle mun veljestä paljon...Mä oon kuunnellu mut tänään ku se taas rupes siitä puhumaan ni mä räjähdin... Ja menin mun huoneeseen itkemään :(((
kun isä tuli töistä se rupes mulle raivoomaan siitä kun olin niin "hirveä" äitiä kohtaan..
Mun teki mieli huutaa isälle:" Mä en oo syyllinen Henrin kuolemaan ja kertoo kuinka mulla on sitä ikävä!" mutta sanat jäi mun kurkkuun...
Isä ja äiti on ollut koko tän illan mua kohtaan kuin ilmaa... ne on tosi kylmiä...
ja mun tekis mieli mennä tohon lähi jokeen ja hypätä sinne...mutta mun voimat on ihan poissa että jaksaisin tehdä mitään....:((((( hyvä kun jaksan edes tässä makoilla:( )
Kun on niin paha olla...
5
313
Vastaukset
- shadezz
Kyllä elämä vielä voittaa.. Elä hetki kerrallaan, kokoajan helpottaa ihan pikkusen. Sulle on vielä varattu onnellisiakin hetkiä elämässä.
- ja........
Minä myös....yritä jaksaa
- Äiti vm. 59
Otan osaa suruusi. Koeta jaksaa ja muistaa, että elämä kantaa ja näyttää sinulle vielä onnelliset kasvonsa. Koeta jaksaa myös vanhempiasi, eivät he varmasti tahallaan ole ilkeitä, eivät vaan ehkä osaa käsitellä omaa suruaan. Voimia sinulle!
Ihminen usein käpertyy omaan suruunsa eikä huomaa mitä ympärillä tapahtuu. Näin on varmaan sinun ja vanhempasi laita. Mene ja halaa vanhempiasi, yhteinen suru ei tarvitse sanoja. Halaaminen tuo tunteen että et ole surussasi yksin, ehkä se raottaa muuria jata äitisi rakentaa oman surunsa ympärille.
- jo se...
..että olen lukenut vastauksianne helpottaa jo oloani.. (:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182176
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561854- 1781493
- 821483
- 211459
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091417Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011051Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34995- 349884