Kuukausi

Puhurix

on vierähtänyt täältä poissa ollessa. Palsta on tosi hiljainen. Missä vika? Kävikö tälle siis juuri niin kuin kaffepalstalle muinoin? Kävikö pelkoni toteen? Taidan ruveta purkamaan kylpytynnyriä...

18

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemuna

      Lyytit pyrstö pystyssä kasvimaallaan ja urhot kaivelee matoja koukkuunsa. Se on kesä nyt.

      • Puhurix

        Ainakin on hellettä.


    • kaikkialla****

      Pienempiä foorumeita nousee kuin sieniä,
      voiko niihin kaikkiin riittääkään sitoutunutta sakkia?
      Hajallaan porukka siellä ja täällä, etsivät kai
      toinen toistaan mutta kohtaavatko ja missä?

      • Puhurix

        porukka pysyi kyllä vuosikaudet, mutta sitten se hävisi uuteen paikkaan joka on hankalampi käyttää. Mä en jaksa siellä käydä.


    • yopollo

      vain useimpia vaivata siviilielämän kiireet, itsekin olet saanut taas kuukauden kulumaan muualla ihan hienosti. Sama täällä, netille jää nykyisin huonosti aikaa.

      • Puhurix

        siis sä olet tullu reality-riippuvaiseks!


      • yopollo
        Puhurix kirjoitti:

        siis sä olet tullu reality-riippuvaiseks!

        korjata heti, kuten ongelma-addikteilla tapana on, että homma on mielestäni täysin hanskassa, ja poissaoloni virtuaalista täysin suunniteltuja, mitä nyt muuten vain tässä kommunikaattoreita, mokkuloita, vesitiiviitä läppäreitä jne silmäilen kantaakseni laajakaistaa mukanani yötä päivää kadulta jääkaapin ja makkarin kautta saunan lauteille...


    • TaikisN

      Siitäpä onkin aikaa vierähtänyt kun olen tänne kirjoittanut. Joskus vilkaisen, mutta palstan etanamainen hitaus saa luovuttamaan vähän äkkiä. En tiedä satunko ajoittamaan vilkaisuni huonosti toimivaan aikaan vai onko suomi24:n palstat todella muuttuneet näin verkkaisesti.

      Toivottavasti selkäsi on jo loistokunnossa. :)

      • Puhurix

        Korkokenkiä on vältettävä. Opin sen tänään. Kiva "nähdä" sua.


    • Hiljaista on...tiedä syytä sitten ja onko se niin tarpeellista tietääkään.
      Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa,etteikö pari sanaa vois ruudulle naputtaa? :D

      • Prisman kävijä

        Korvasienimuhennokseen tarpeet kylmäaltaasta.
        Jäin jo oskarin kokoisena korvasienikastikkeen koukkuun.


      • Puhurix

        Kiva että täällä vielä tapaa tuttuja.


      • Prisman kävijä kirjoitti:

        Korvasienimuhennokseen tarpeet kylmäaltaasta.
        Jäin jo oskarin kokoisena korvasienikastikkeen koukkuun.

        ihan hyvää soossia saa ja mikä parasta altaasta,ei tarvitse laskea kuinka monta kertaa tulisi ryöpätä:)


      • Puhurix kirjoitti:

        Kiva että täällä vielä tapaa tuttuja.

        hetken poissa ja täällä taas:)


    • Lomaa on vierähtänyt jo kaksi viikkoa. On tullut säntäiltyä sinne tänne. Autokin pitäis ostaa pikinmiten. Ihan pyörryksissä olen kun en tiedä minkä ostaisin. Autoliikkeitä on vieri vieressä ja autoja siellä pilvin pimein. Vanha kärry kulkee ja toimii ihan hyvin mutta kun siinä ei ole ilmastointia.

      Kevätkiireitä porukalla, siinä lienee syy palstan hiljaisuuteen. Muillakin palstoilla hiljaisuutta aistittavissa.

      • Puhurix

        Älä hemmetissä osta pösöä! Sitä sanotaan meillä päin ranskalaiseks rahareijäks. Munkin pösöllä oli päästöjä enemmän kuin UPM-kymmenellä koko maailmassa.


      • Puhurix kirjoitti:

        Älä hemmetissä osta pösöä! Sitä sanotaan meillä päin ranskalaiseks rahareijäks. Munkin pösöllä oli päästöjä enemmän kuin UPM-kymmenellä koko maailmassa.

        en ostanut pösöä. Olen kuullut varoituksia paljonkin ranskalaisista autoista. Ostin Toyotan. Vanha autovanhuksenikin oli tojota. On vaan niin hyviä kokemuksia siitä merkistä että ostin samaa lajia. Ajelen tällä taas seuraavat parikymmentä vuotta - jos kestää samalla tavalla kuin entinen :).


    • mayanna

      - pakko myöntää, että kevätkesällä Luonto vie voiton Palstasta.

      Nyt kaivamaan iisopin- ja meiramintaimia äidille tuliaisiksi.

      Hikisen ja pölyisen päivän jälkeen ei kyllä kylpy olis pahitteeksi, vaikka sitten tynnyrissä, järvethän on melkein vielä jäässä :)

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe