Kuinka moni teistä, uusista Isistä/Äideistä
on käynyt vieraissa, lapsenne syntymän jälkeen, syystä tai toisesta?
Äideillä on varmaan vähemmän haluja/tilaisuuksia, kun taas Miehillä hormonit vie sinne sun tänne...
Kertokaa....Isä/Mies, kyselee, hiukan syyllisyyttä
tuntien.....
uudehkot Isät & Äidit...
3
464
Vastaukset
- Kävin
Kävin,koska olin niin ulalla koko lapsen tulosta.Vastuu pelotti ja kaiken muuttuminen.Olen katunut ja tuntenut huonoa omaa tuntoa vuosia siitä.Ei se mitään auttanut ja tuli vain paha olo.Häpeän vieläkin sitä kun lastani katson silmiin.Yritän unohtaa tapahtuneen ja toivon,etten joudu koskaan sitä kertomaan hänelle tai vaimolle.En ikinä enää petä.En suosittele muillekaan.Nuori isä
- kokemus
yleensä on kallista.
- äiti
Hei! Meille on siunaantunut lapsia aika lailla tarpeeksi ja vanhempien oma aika niin kortilla ettei ehdi "vieraissa" juoksemaan. Meillä on tehty niin, että olemme hakeneet pareja, joiden kanssa on mukava viettää iltaa ja nauttia myös seksistä. Olemme kokeilleet tähän asti 2n 2m ja jatkoa varmasti seuraa. Tällainen toimii kun luottamus pelaa ja pelisäännöt selvät. Kannattaa kokeilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263478
- 801708
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561142- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52957Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795