...aseet takavarikoitiin.
Nyt poliisi tutkii onko miehellä MUITAKIN KÄTKÖJÄ????????????????????????????????????????
HÄH????
Mitä ihmeen kätköjä???
Virallisen asekeräilijän LUVALLISET
2
343
Vastaukset
- siinä!
Vai oikein virallinen asekeräilijä? Minkäslainen se sellainen virallinen asekeräilijä oikein on? Entä epävirallinen? Uutisen mukaan miehellä oli luvat osaan aseista, mutta ei kaikkiin. Hän myös säilytti asunnossaan sellaista määrää ammuksia ja ruutia, että sellainen on kiellettyä.
- hankkimislupa
Oikeuttaa säilyttämään kotona 20000 kpl patruunoita, 2 kg ruutia ja 1000 kpl nalleja.
Poliisi mokasi ja oikein kunnolla. Kaikki kaverin kamppeet olivat laillisia ja oikein säilytettyjä.
Deaktivoidut aseet ja tarvikkeet voi säilyttää huonetilassa, ilman lukitusta.
Poliisi pilasi hyvämaineisen henkilön maineen ja aiheutti arvokkaalle kokoelmalle vahinkoa. Samoin huomattava määrä verorahoja paloi hukkaan.
Poliisin ammattitaito osoittautui surkeaksi. Miettikää voiko noihin enää luottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169