Kysymys?

Elikkä onko kukaan teistä ikinä maistanut likööriä nimeltä Metsmaasika Wild Strawberry? (löytyy alkosta hinta noin 8 euroa) Enemmänkin olen miettinyt mihin sitä voisi blandata eli sekoittaa? Toivon paljon erilaisia ja hyvänmakuisia vastauksia. :-)
Ilmoita

Miksi täällä kysellään vähän päästä noin joutavia? Tuo juoma jos mikä on tehty sellaisenaan juotavaksi – tai paremminkin maisteltavaksi. Ei kai kukaan osta mietoa likööriä joudakseen sitä oikein juomalla!

Jos minä tuollaista johonkin ”lantraisin”, niin korkeintaan kirkkaaseen viinaan (votkaan) saadakseni pahimman päälletunkevan makeuden taittumaan. Kun viinat ja votkat ovat väkevämpiä (32–40 %) kuin tuo likööri (21 %), niin sekoituksen väkevyys osuu jonnekin sinne välille.

Miedontamaan tuollaista on turha lähteä. Tarpeeksi kylmäksi vain ja siemailemaan! Ei juomalla juomaan.
Ilmoita
Ihan hyvältä maistuu, mutta on todella makeaa joten kannattaa nauttia vaikka snapseina kuin ruveta ihan juomalla juomaan.
Tietysti voit yrittää laimentaa esim. mansikka juissiin tai muuhun vastaavaan, mutta en sitten tiedä lopputulosta..
Ilmoita
Ihan vitun pahaa, en suosittele
Ilmoita
Lasiin tuoreita marjoja, tujaus likööriä päälle ja lusikoimaan vaan. :)
Ilmoita
2cl sitä mansikkaas
2cl vodkoo/kossua
Sprite. Ja jäitä.
Tai sprite+russhian. Jäitä.

Kirpakkuutta saa kun puristat pari limelohkoo sekaan.

Vappuna toimii kun laitat 2 cl mansikkaa ja jotain perus cavaa. Tarjoile kuohuviinilasista.

Sitten voit laittaa sen 2 mansikkaa ja 2 vodkoo ja maitoo. Jäitä.

Tai tee joku sangria. 8cl mansikkaa, 8 cl kossua/jallua, puol pulloo valkkaria karpalomehua, spritee, jäitä, pakaste mansikoita kelluun.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kysymys?

Elikkä onko kukaan teistä ikinä maistanut likööriä nimeltä Metsmaasika Wild Strawberry? (löytyy alkosta hinta noin 8 euroa) Enemmänkin olen miettinyt mihin sitä voisi blandata eli sekoittaa? Toivon paljon erilaisia ja hyvänmakuisia vastauksia. :-)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta