Ylivuoto - & ulosteinkontinenssi

pysyvä seuralainen?

Heippistä kaikille!!!

Mulla todettiin vähän yli vuosi sitten selkäydinkanavan ahtauma lannerangassa ristiluun ja 2-3 nikaman välillä.

Vaivana oli ollut sitä ennen ( tullut siis vuosi ennen kuvausta ) virtsaumpi eli joudun katetroimaan useita kertoja päivässä ja rakossa ei ole hermotoimintaa lainkaan. Cystofixia ei lääkäri suostunut laittamaan eikä rakkoa tähystämään. Nyt hän vain naureskeli sille, kun yrittäävät yliopistosairaalassa leikkaamalla korjata virtsaummen poistamalla nikamakaaren ja vapauttamalla selkäydinkanavasta painetta ja kerroin uusista vaivoista; ylivuoto - ja uloste inkontinensseista. Peräaukkoa en pysty enään supistaa ja lääkäri vain totesi, että turhaa on leikkaus! Jos se auttaa jotain jalkaan, se voi olla eri juttu ( jalka on puuduksissa ja hermoja painaa ahtauma rakon, suolen ja jalan hermojen kohdalla ), mutta muuten se ei kyllä meinaa mitään. Sanoin inkontinensseista leikkaavalle lääkärille ja hän sanoi että yritetään, mahdollisuudet voi olla edes jonkinlaiset, hän ei voi taata mitään ( ymmärrän kyllä sen ) ja tuollaisessa leikkauksessa on tulehdusriski ja hermovaurioriski.

Mua niitäkin enemmän hirvittää pysyvät kivut. Ja en tiedä, johtuuko nämä inkontinenssit siitä, että selkä on jäykkä " kuin juurella ollut kovasin " . Tena Lady on kova sana ollut näinä aikoina. Se on pelastanut vaatteet tuhruilta...

Ei siinä mitään, onneks viel pystyy liikkumaan, mutta onko nää Teillä kenelläkään pysyviä seuralaisia nämä inkontinenssit, kuten ulosteen karkailut?

Olisin kiitollinen vastauksista...!

1

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi kurja

vaiva. Ei estä kuitenkaan elämää. Sinun on mahdollista käyttää ulostetamponia. Keskustele lääkärisi tai hoitajasi kanssa asiasta tarkemmin. Tamponin laittaminen, sopivuus, vaihtovälit ynnämuut vieraita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3360
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1394
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1054
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      955
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe