kohta vuosi täynnä

lumivalkoinen

Kohta vuosi täynnä kun tavattiin H.E.
Voi hitto en millään voi sinua unohtaa
vaikka miten pyytäisin armoa sitä ei tule.......
No kai tämä on joku elämän koe tai testi en tiedä.
Olit niin todella ihana mutta ehkä siksi jaksankin kun on mitä muistella ,vaikka sitä kesti vain muutaman tunnin,mutta koskaan sen jälkeen en palannut ennalleni ,kaipaus jäi.

9

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Annahan vähän lisäinfoa henkilöstä. Mahtaako olla länsi-uusimaalainen kaveri?

• lumivalkoinen

Riippuu siitä kuuluuko kyseinen paikkakunta länsi uusimaahan...ainakin luulisin niin...mutta miksi vastasit nyt vasta...

Riippuu siitä kuuluuko kyseinen paikkakunta länsi uusimaahan...ainakin luulisin niin...mutta miksi vastasit nyt vasta...

He....Er....?

• kyllä mutta
        Karma kirjoitti:

He....Er....?

Kyllä sukunimen alku oikein mutta He...???

• Jos se olet
        Karma kirjoitti:

He....Er....?

Puhuttiin kai viestin lähettämisen jälkeen puhelimessa eräänä syyskuun yönä muistaakseni 25.9..

• olla
        Jos se olet kirjoitti:

Puhuttiin kai viestin lähettämisen jälkeen puhelimessa eräänä syyskuun yönä muistaakseni 25.9..

sama tyyppi kyseessä? Näillä "eväillä" kyllä mahdotonta sanoa. Sukunimi kyllä harvinainen.

• niin miten
        olla kirjoitti:

sama tyyppi kyseessä? Näillä "eväillä" kyllä mahdotonta sanoa. Sukunimi kyllä harvinainen.

Sanooko sinulle kirja Pikku prinssi mitään??

• sanoa...
        niin miten kirjoitti:

Sanooko sinulle kirja Pikku prinssi mitään??

en kyllä sen perusteella osaa sanoa mitään...

• lumivalkoinen
        sanoa... kirjoitti:

en kyllä sen perusteella osaa sanoa mitään...

Tai vuosi meni jo... niin tämä on tätä minun vanhaa karmaa mitä tässä pureskelen..mutta ikävä on silti H

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe