http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi/uutinen.asp?id=1537839
Näinhän siinä käy, kun jurvatappi tulee suureen maailmaan. Törttöilyähän siitä seuraa, se on selvää.
Maalainen Helsingissä
10
741
Vastaukset
- Paljasjalkeinen helsinkiläi...
Mistä olet saanut päähäsi, että kyseessä oli maalainen? Ei tuossa uutisessa ole edes rekisterinumeroa. Eikä siitäkään nykyisin voi mitään sanoa.
Olen asunut ikäni Helsingissä, ja voin vakuuttaa, että onnistuu se töppäily meiltäkin. Ihan ilman maalaisten apua.
Vai oletko itse vasta muuttanut tänne? Vai vasta Vantaalle?- stiflat klabbissa
Jakomäkeläisenä voit hyvin kutsua itseäsi maalaiseksi. Me stadilaiset emme töppäile sporien kanssa. Et varmasti sinäkään, eihän sellaisia siellä joutomaalla edes ole..
- Tsad tsad
stiflat klabbissa kirjoitti:
Jakomäkeläisenä voit hyvin kutsua itseäsi maalaiseksi. Me stadilaiset emme töppäile sporien kanssa. Et varmasti sinäkään, eihän sellaisia siellä joutomaalla edes ole..
Niin, onhan nu stsadilaiset aivan oma rotunsa, joiden juuret on tuolla kaukana toispual maapalloa. Sielläkään ei tarvitse sporien kanssa töppäillä.
- sporalla
Taidat itse skujaa matkasi sporalla, kun et ikinä mokaa stadissa. Kun siellä skujaa bilikaa tai prätkää tarpeeksi pitkään, niin kyllä sullakin kolisee ja välillä menet yksisuuntaista väärään suuntaan.
ps. Budjataan kyllä stadissa, mut sen verran olen jo maalaista kun vaimo peri pienen tilan tuolta keskemmältä Suomea. - että olet
kusipää?
Selvästi näkee kuvasta, että spåra se koukkasi viattoman auton päälle eli spåra ajoi päälle. Sille sakkoja ja romutettavaksi!
Ei kannata juurikaan hesalaisuudella leuhkia, suurin osa siellä on niitä maaltapakolaisia jotka eivät kotonaan pärjänneet. Kun siellä muutaman kerran pistäytyy niin kovin mielellään ajaa kolmoskehän ohi kotiin päin.- aivan näin
sieltä ne on sysmästä lähteneitä...
vittu mä en ainakaan aja junien kanssa samalla kadulla vaikken sysmän läheltäkään ole.
- Valitettavaa...
...mutta ihmiset tyhmenee, mitä lähemmäs kehä kolmosta mennään. Ja siksi myös autoilukulttuuri on siellä vielä 60-luvulta kotoisin. Opetelkaa ajamaan ja tulkaa vasta sitten isoon maailmaan.
Onnea teille opetteluun ja nähdään tuossa 10:n vuoden päästä.
-Maalari Ruotsin rannikolta-- Realistikko
Ei tule spårväägenii teille sinne rannikolle seuraavan 10v aikana, vaikka kuinka sitä taivaanrantaasi maalailisit.
Tuntuu tuo tinneri vaikuttavan sen varran pahasti, joten paras myös kaikille, että itsekin pysyt siel ruotsin rannikol, eikä nähdä edes 10v päästä. Ajelet vain sitä saartas ympäri, eli maaliämpäriltä siihen ladon kulmalle ja takas, ni säästytään ehkä pelkillä peltivaurioilla.
- Ohhoho
Hah hah hah hah haaaaa!! Vai oikein suuri maailma. Melkoista skutsia tuo Helsinki kyllä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717