Duudsonit on maailman turhin ohjelma. Isot miehet räkättää kuin pikkukakarat, muutenkin täyttää paskaa.
Duudsonit paskaa
7
557
Vastaukset
- Nimetön
Duudsonit on just kovii tyyppei!Ne on syöny palavii tacoi,heittäny tikkoi Jarpin mahaan,hypänny puusta alas,olullu köyrenvetoo siten et köysi on sirottu haarojen väliin,laskenut lumilaudal portait alas ja ajanu sokkona autol hyppyrist,et ne on kyl parhait.Revi siit!
Komiat pärjää aina! - ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
Niil on siistit ja hauskat temput,hienot pairat ja hyvät källit!Joten älä sano niit huonoiks!
Komiat Pärjää Aina!!!!!!!!- Höttiäinen
Moi! Oon samaa mieltä kun sie! Mahtavii tyyppii noi Duudsonit. Heidän tekemänsä elokuva on tosi hyvä. Näin sen ensimmäistä kertaa vasta noin. 2kk sitten.
Mikä parhainta olen nähnyt Jarpin ja Jukan livenä!Kamera on täynnä heidän kuviaan. Olen täysin myyty!!! Duudsonit - ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
Höttiäinen kirjoitti:
Moi! Oon samaa mieltä kun sie! Mahtavii tyyppii noi Duudsonit. Heidän tekemänsä elokuva on tosi hyvä. Näin sen ensimmäistä kertaa vasta noin. 2kk sitten.
Mikä parhainta olen nähnyt Jarpin ja Jukan livenä!Kamera on täynnä heidän kuviaan. Olen täysin myyty!!! DuudsonitJarppi tai Jukka,kaikki on kyl sairaan hyvii.
Komiat Pärjää Aina! - höttiäinen
ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ kirjoitti:
Jarppi tai Jukka,kaikki on kyl sairaan hyvii.
Komiat Pärjää Aina!Täytyy tänään kattoa kun Duudsonit tulee tv:stä!
Joka jakso on nauhalla! - Metsanvartija
höttiäinen kirjoitti:
Täytyy tänään kattoa kun Duudsonit tulee tv:stä!
Joka jakso on nauhalla!Duudsoneitten pitäisi hakeutua hoitoon (tai pakottaa lääkärin lähetteellä), sillä näyttäisi aika vahvasti siltä, että heitä tulisi jonkun holhota. Terve ihminen ja mies ei nimittäin tee sellaisia asioita kuin he tekevät: itsensä häpäiseminen ja satuttaminen ei ole tervettä.
Hoitoon kannattaisi hakeutua myös niiden, jotka niin suunnattomasti heitä ihailevat. Osoittaa nimittäin järjen köyhyyttä ja idioottimaisuutta jos heistä edes pikkaisen pitää...
- Anonyymi
Haista sää sitä paikkaa koska jarppi on mun kaverin iskä ja se on tosi kiva niitten sarjaki on hyvä nii älä pälätä paskaa niist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15113447Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729751Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208086Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406773Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1496186Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243365Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy271657En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184