IIHANA jakso!

Chiquitita

Oii, miten hyvä ja ihana jakso tän päivänen oli!!! Hiihahehehhehaaaaa!!! Joo, mä oon iihan sekasin, mut en voi sille mitään, toi jakso on parhain tähän mennessä tulleista!!! Pando ja Jordi!!! IIhaaanaaaaa! :) Se on niin karmee akka. Mut sitä mä vaan ihmettelen, että miten Orestes ei soittanut jo poliisille, kun Olimpiahan melkeen yritti tappaa Valentinan sillä pullolla!!! Mur!!! Ärsyttää, kun Olimpia pääsee tolleen pälkähästä, tekee se ihan mitä tahansa. Mut onneks Juan Angel on nyt kiinnostunut Tza Tzasta ja sano vastaan Olimpialle. :)
Tykkäskö kukaan muu tosta jaksosta? Ooh, mä oon vieläkin ihan sekasin niistä P&J-kohdista...!

10

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Sori muutes toi ihqutus, joku voi olla jo aika kyllästynyt siihen... :o Pitäis ehkä löytää joku Pando&Jordi-yhteisö, missä voi vaan ihquttaa niitä. :D

      • telenovelafani

        Oi rakastan tätä jaksoa!


      • Chiquitita
        telenovelafani kirjoitti:

        Oi rakastan tätä jaksoa!

        Román on ihan hirvee, säälittää Ariadna-parka ihan kauheesti, olis kiva jos se löytäis jonkun toisen, paljon paremman tyypin. Mut onhan se ollut aika kauhee itekin, että on se ihan hyvä, että senkään elämä ei oo enää ihan ruusuilla tanssimista...


    • Pandora Emilia
    • P&J forevor

      X.X
      Joo Pandora ja jordi on ihania.. ja toi oli parhaita kohtauksia koko sarjassa :p Namsk, Jordi on niin hottis! Pandora ja Jordi on muutenkin niin ihania yhdessä!!!!

      • Chiquitita

        Niin, ne on iiihania! :)


    • -"-P&J-"-

      Älä muuta viserrä! Ihuna jakso

      • Chiquitita

        Hauskaa. :D Mäkin oon yrittänyt miettiä, kuka mun kavereista on kukakin Tuhkis-tyypeistä, mut kukaan ei kyl muistuta ketään pätkääkään. Enkä mäkään muistuta ketään, vaikka olis kivaa olla sellanen kun Pando. Se on niin huippu tyyppi! :) Ja Jordi on kanssa paras! Se on niin suloinen ja huvittava tyyppi. :D


    • Warlicia

      Munkin pitäis liittyä siihen P&J-yhteisöön. On ne vaan niin söpö pari...

      • Chiquitita

        Miten sä ne sensuroit? :D Muakin ärsyttää, kun melkeen aina mun vanhemmat ja sisko on olkkarissa tai ainakin näköyhteydessä telkkaan ja sit kun siinä tapahtuu kaikkee "sellasta", niin mä häpeen silmät päästäni... Ja sit kun en voi kattoo "niitä tiettyjä" ihanii Pando&Jordi-kohtauksia kunnolla, kun pitää kelata äkkii ohi, jos kattoo tallennuksella, ettei kukaan vaan näe mun katsovan mitään "sopimatonta" mun ikäiselle. :D Joo, tosi sopimatonta. Mut olispa mulla oma telkka mun huoneessa tai sit jos kaikki olis aina jossain muualla kun Tuhkis tulee. Vaikka olis kyl kivaa kattoo äitin ja isin kaa Tuhkista, kun ne pitää sitä ihan roskaohjelmana, niin ne vois ehkä jäädä itekin siihen koukkuun. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe