Toyota-mallien kojetaulun mittaristo on muuttumassa

LCD-tekn. "aikaan"!.

7

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkka

      on TFT LCD-näyttö!.

    • muuten

      tällä eräällä toyotan mallilla on oma palsta, kun kerta lexus ja toyota väki aina puhuu samasta autosta?

      • puhu!

        Lexus-kuskeille erot on erittäin ilmeiset, useimmille Toyota-kuskeille kivuliaan ilmeiset ja saksalaisen premium-propagandan uhreille joskus ihan oikeastikin jonkin verran epäselvät. Sun tapaan puhuvista yhdeksän tapausta kymmenestä kirjoittaa kuitenkin tietoisesti potaskaa purkaakseen turhautumistaan joko oman tiliotteensa puutteisiin tai oman saksanseisojan ongelmiin. Tai ehkä jopa Lexuksen omistajien moneen kertaan todennettuun äärimmäiseen tyytyväisyyteen.


      • jos loukkasin
        puhu! kirjoitti:

        Lexus-kuskeille erot on erittäin ilmeiset, useimmille Toyota-kuskeille kivuliaan ilmeiset ja saksalaisen premium-propagandan uhreille joskus ihan oikeastikin jonkin verran epäselvät. Sun tapaan puhuvista yhdeksän tapausta kymmenestä kirjoittaa kuitenkin tietoisesti potaskaa purkaakseen turhautumistaan joko oman tiliotteensa puutteisiin tai oman saksanseisojan ongelmiin. Tai ehkä jopa Lexuksen omistajien moneen kertaan todennettuun äärimmäiseen tyytyväisyyteen.

        Teitä lexus kuljettajia, mutta minä vain kysyi miksi? Tuossa otsikossa jonka alle kirjoittelemme, puhutaa toyotasta.Jotenkin kyllä sinun hermosi ovat tiukalla.Suosittelisin autoilun vähentämistä, jos vaikka helpottaisi sitä pankki-tiliäkin, kun on lippa mennyt noin vinoo liian kalliin corolan ostossa


      • ongelmia!
        jos loukkasin kirjoitti:

        Teitä lexus kuljettajia, mutta minä vain kysyi miksi? Tuossa otsikossa jonka alle kirjoittelemme, puhutaa toyotasta.Jotenkin kyllä sinun hermosi ovat tiukalla.Suosittelisin autoilun vähentämistä, jos vaikka helpottaisi sitä pankki-tiliäkin, kun on lippa mennyt noin vinoo liian kalliin corolan ostossa

        Vastasin ihan tarkalleen sun kysymykseen. Toyota-väki saattaa silloin tällöin puhua Lexuksista Toyotina, juurikin mainitsemastani syystä. Lexus-väki tuntee Lexukset eikä taatusti sorru samaan, vaikka sä näytät niin kuvittelevan.

        Muilta osin kirjoitukseni oli tämän palstan tapahtumien toteamista. Ei siihen mitään sen suurempia tunteita omalta osaltani sisältynyt. Lippistä en käytä, enkä Corollalla suostu ajamaan.


      • vain
        ongelmia! kirjoitti:

        Vastasin ihan tarkalleen sun kysymykseen. Toyota-väki saattaa silloin tällöin puhua Lexuksista Toyotina, juurikin mainitsemastani syystä. Lexus-väki tuntee Lexukset eikä taatusti sorru samaan, vaikka sä näytät niin kuvittelevan.

        Muilta osin kirjoitukseni oli tämän palstan tapahtumien toteamista. Ei siihen mitään sen suurempia tunteita omalta osaltani sisältynyt. Lippistä en käytä, enkä Corollalla suostu ajamaan.

        kuulun niihin L:n omistajiin, joka ei vain halua ajaa saksalaisella, ruotsalaisella tms. "pönäkällä" merkillä. Voisin vaikka repiä nykyisen autoni tunnukset saadakseni olla rauhassa. Huollon Corollallakin ajan ihan mielellään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe