Olarin PRISMA!!!

Rockstar 15v.

Mitä ihmeen järkeä on räjäyttää pieni metsä ja monta kuutiota kalliota jonkun Prisman ja Alkon takia? Kyseisestä paikasta on noin vajaa kilometri Isoon Omenaan, jossa on JO Alko ja Maksi, joka sekin muuttuu Prismaksi.

Hyvä esimerkki rakennuksen ei-kannattavuudesta on vieressä oleva Lansikeskus. Kun Länsikeskuksen City-Market muutti Isoon Omenaan, sen tilalle tuli K-Supermarket, joka asiakaspuutteen takia lopetti toimintansa heti vuoden sisällä.

Ennemmin Olari kaipaa virkistystä, kuin lisää turhia kauppoja. Uimahalli, urheiluhalli, skeittiparkki jne., olisivat kaikki oivia tarpeita Espoon Olariin.

Voin taata, että uusi Prisma tai Alko tulee lopettamaan toimintansa viimeistään kolmen vuoden sisällä. Tilalle jää tyhjä rakennus vailla toimintaa, samanlailla, kuin Länsikeskus...!

7

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoolainen

Yksi mikä oli erittäin hyvä minun mielestä oli Friisilän kauppa mutta sekin lopetti jo vuosi sitten. Itse kyllä suosin pikku kauppoja koska (nopeesti ja nopeesti ulos toimii). En ole koskaan käynyt vielä Isossa omenassa ruoka ostoksilla enkä paljon muillakaan mitä nyt muutaman kerran. Kun yksinkertaiset ruoka tarvikkeet saan matinkylän kaupoista niin suosin niitä.

Juu Länsikeskus jäi totaalisesti varjoon nyt. ainoa mikä siellä pöyrii on verrkokauppa ilmeisen hyvin? Ja toinen mikä siellä nyt on kierrätys keskus jossa jonkin verran ihan asiallista tavaraa.

• Kfkdkd

Olarin prisma ja länsikeskus edelleen pystyssä. Pelikonetta on molemmissa kiva pelaa ;))

• alakulosi

Hirveitä lääviä molemmat

• Anttoninäpärätukarifaija

Antton arokivi myy huumeita siellä

• Pellelaitos

Aivan paska työpaikka ja myyjätkin ovat vittumaisia tehdään työ kaverista paha ihminen perättömiä syytöksiä annettaa ja toimii kui kunnallisen työmiesten tapaa yks tekee loput seisoo ja tekevä työn tekijä saa haukut kaikesta ku vaihdoin työpaikkaa jaksan jopa paremmin kuin koskaan leikataan tunneista jopa palkastaki aivan tajuttomasti mut voittoa pitää 200% tehdä johto porras ei huomio työntekijöitään lainkaan raha on tärkeämpi kui työntekijöiden terveys

• Alkot-ei-kaadu

> Voin taata, että uusi Prisma tai Alko tulee lopettamaan toimintansa
      viimeistään kolmen vuoden sisällä>

Kerran avattua viinakauppaa on kyllä aika vaikeata saada nurin asiakaspulan vuoksi. Jos on tittunut lestinsä hakemaan tuosta lähipaikasta, niin kyllä se haetaan jatkossakin.

En ole ostanut Alkon juomia ainakaan 10 vuoteen. Ruokakaupasta saa ihan riittävän hyvin ne juomiset mitä olen tarvinnut.

• asdfadf

Minä käyn aina siinä, kun siellä ei ole asiakkaita ollenkaan. Meillä Kirkkonummen Prisma on aina ihan täynnä väkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3384
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1901
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1279
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      131
      1098
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1023
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      964
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      956
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      915
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      889
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34