Olarin PRISMA!!!

Rockstar 15v.

Mitä ihmeen järkeä on räjäyttää pieni metsä ja monta kuutiota kalliota jonkun Prisman ja Alkon takia? Kyseisestä paikasta on noin vajaa kilometri Isoon Omenaan, jossa on JO Alko ja Maksi, joka sekin muuttuu Prismaksi.

Hyvä esimerkki rakennuksen ei-kannattavuudesta on vieressä oleva Lansikeskus. Kun Länsikeskuksen City-Market muutti Isoon Omenaan, sen tilalle tuli K-Supermarket, joka asiakaspuutteen takia lopetti toimintansa heti vuoden sisällä.

Ennemmin Olari kaipaa virkistystä, kuin lisää turhia kauppoja. Uimahalli, urheiluhalli, skeittiparkki jne., olisivat kaikki oivia tarpeita Espoon Olariin.

Voin taata, että uusi Prisma tai Alko tulee lopettamaan toimintansa viimeistään kolmen vuoden sisällä. Tilalle jää tyhjä rakennus vailla toimintaa, samanlailla, kuin Länsikeskus...!

10

1291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoolainen

Yksi mikä oli erittäin hyvä minun mielestä oli Friisilän kauppa mutta sekin lopetti jo vuosi sitten. Itse kyllä suosin pikku kauppoja koska (nopeesti ja nopeesti ulos toimii). En ole koskaan käynyt vielä Isossa omenassa ruoka ostoksilla enkä paljon muillakaan mitä nyt muutaman kerran. Kun yksinkertaiset ruoka tarvikkeet saan matinkylän kaupoista niin suosin niitä.

Juu Länsikeskus jäi totaalisesti varjoon nyt. ainoa mikä siellä pöyrii on verrkokauppa ilmeisen hyvin? Ja toinen mikä siellä nyt on kierrätys keskus jossa jonkin verran ihan asiallista tavaraa.

• Kfkdkd

Olarin prisma ja länsikeskus edelleen pystyssä. Pelikonetta on molemmissa kiva pelaa ;))

• alakulosi

Hirveitä lääviä molemmat

• Anttoninäpärätukarifaija

Antton arokivi myy huumeita siellä

• Pellelaitos

Aivan paska työpaikka ja myyjätkin ovat vittumaisia tehdään työ kaverista paha ihminen perättömiä syytöksiä annettaa ja toimii kui kunnallisen työmiesten tapaa yks tekee loput seisoo ja tekevä työn tekijä saa haukut kaikesta ku vaihdoin työpaikkaa jaksan jopa paremmin kuin koskaan leikataan tunneista jopa palkastaki aivan tajuttomasti mut voittoa pitää 200% tehdä johto porras ei huomio työntekijöitään lainkaan raha on tärkeämpi kui työntekijöiden terveys

• Alkot-ei-kaadu

> Voin taata, että uusi Prisma tai Alko tulee lopettamaan toimintansa
      viimeistään kolmen vuoden sisällä>

Kerran avattua viinakauppaa on kyllä aika vaikeata saada nurin asiakaspulan vuoksi. Jos on tittunut lestinsä hakemaan tuosta lähipaikasta, niin kyllä se haetaan jatkossakin.

En ole ostanut Alkon juomia ainakaan 10 vuoteen. Ruokakaupasta saa ihan riittävän hyvin ne juomiset mitä olen tarvinnut.

• asdfadf

Minä käyn aina siinä, kun siellä ei ole asiakkaita ollenkaan. Meillä Kirkkonummen Prisma on aina ihan täynnä väkeä.

• Anonyymi

Kierrän Olarin Prisman kaukaa, Paikan info-pisteessä on todella epäkohtelias ja epäsiisti isonokkainen pullikka.
      Ei tervehdi ja tiuskii asiakkaille. Jopa uhkailee väkivallalla, sanoo kutsuvansa vartijana toimivansa veljen paikalle. Silloin saa pihalla nyrkistä ja autosta on renkaat tyhjänä.

• Anonyymi

Tämä sama konkkanokka-akka väitti palauttamaani vaatetta koiran saastuttamaksi..Missä ja miten? Asun tosi kalliissa yksityisessä palvelutalossa jossa ei ole eläimiä. Jopa allergisoivat kasvit on kiellettyjä.
        Mitä ihmeen peruskoulupudokkaita Olarin Prismaan palkattu? Ymmärrettävästi älykääpiöitä saa halvalla.

• Anonyymi

S-ryhmä rakentaa prismoja minne haluaa, koska ne voi. On hyvät suhteet poliitikkoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5564
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      197
      3597
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2418
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1238
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      65
      1048
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1022
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      1018
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe