Hei mitä mieltä olette pizzeria Trocaderosta? Itse olen kerran käynyt siellä. Pizza oli hyvää, mutta siisteydestä en vois sanoa samaa.
Vastaukset 9
- kerran käynyt
muistin väärin se oli El Dorado. Mitäs mieltä siitä?
- mahakipu
No normi mutumättöö,mut ostan ennemmin suomalaisilta ni tietääpähän mitä suuhun laittaa,se paikkahan meni kiinni jo avajaisten jälkeen muutamaksi päiväksi ruokamyrkytysten takia.
- Pizzan ystävä
mahakipu kirjoitti:
No normi mutumättöö,mut ostan ennemmin suomalaisilta ni tietääpähän mitä suuhun laittaa,se paikkahan meni kiinni jo avajaisten jälkeen muutamaksi päiväksi ruokamyrkytysten takia.
Olen usein ostanut ja on aina ollut pirun hyvvää.
- subway!
Kuusamossa saisi olla enemmän ruokapaikkoja esim. pikaruokapaikkoja.
- Recordia
Mitä muita ruokapaikkoja kuusamossa on kuin pikaruokapaikkoja? Kyl on Juntti jengii!!!!!!
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi00007
Noko
- Anonyymi00009
ap, nimi vaihdettu se on nyt rapanero.
- Anonyymi00010
Kyllä pöntöllä saa istua syönnin jälkeen saa sitä marmariksen pitsonjenki jälkeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541