Hei mitä mieltä olette pizzeria Trocaderosta? Itse olen kerran käynyt siellä. Pizza oli hyvää, mutta siisteydestä en vois sanoa samaa.
Pizzeria Trocadero
6
2382
Vastaukset
- kerran käynyt
muistin väärin se oli El Dorado. Mitäs mieltä siitä?
- mahakipu
No normi mutumättöö,mut ostan ennemmin suomalaisilta ni tietääpähän mitä suuhun laittaa,se paikkahan meni kiinni jo avajaisten jälkeen muutamaksi päiväksi ruokamyrkytysten takia.
- Pizzan ystävä
mahakipu kirjoitti:
No normi mutumättöö,mut ostan ennemmin suomalaisilta ni tietääpähän mitä suuhun laittaa,se paikkahan meni kiinni jo avajaisten jälkeen muutamaksi päiväksi ruokamyrkytysten takia.
Olen usein ostanut ja on aina ollut pirun hyvvää.
- subway!
Kuusamossa saisi olla enemmän ruokapaikkoja esim. pikaruokapaikkoja.
- Recordia
Mitä muita ruokapaikkoja kuusamossa on kuin pikaruokapaikkoja? Kyl on Juntti jengii!!!!!!
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408