mitä taivaassa tehdään?

umpi-hetero

siis jos sinne taivaaseen onnistuu pääsemään niin mitä siellä sitten oikein kaikki päivät tehdään? lisäksi kiinnostaa se, että minkä ikäisiä ihmiset ovat taivaassa? saman ikäisiä kuin kuollessaan vaiko onko joku ihanneikä?

10

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun tästä keskusteltiin?
      * Mutta ei se mitään, kivaa vaan kotiin pääsysytä puhua!
      * "Mitä siellä tehdän kaikenpäivää"? Ensinnäkään siellä ei ole päivää eikä yötä, eikä lasketa aikaa, aika päättyy Jeesuksen tuloon, niille, jotka pääsevät Hänen mukaan kotimatkalle.
      * Psalmin kirjoittaja jo unelmoi tästä hetkestä kun pääsee lepoon.
      * Hän totetaaa, "Sinun muotoasi katselemalla minä ravitsen sieluani!"
      * Jos ja kun, se hetki koittaa, nähdä Jeesus, ja vielä Hänen omanaan, eikä vieraana, niin täällä maan aikamitalla sanottuna, katselen Jeesustani ainakin ensimmäiset tuhannen vuotta, enkä hellitä katsettani Hänestä varmaan koskaan. Hän on aina ja iäti kanssani, niikuin jokaisen sinne päässeen kanssa. Eikä siellä voi tulla aika pitkäksi, kun ei aikaa ole olemassakaan.

* Koska tämä maa, on vain varjo tulevasta udesta Jumalan valtakunnasta, ja täälläkin parhaimmillaan on ihan hyvää ja miellyttävää olla ja elää, eikä tule aikapitkäsi täälläkään.
      * Niin miten sitten siellä täydellisyyden maassa, sielläon tkemistä ja näkemistä loputtomiin, aina jotain uutta tapahtuu kokojan, musiikki on täyeellistä, jos täälläkin on kaunista ja valloittavaa musaa, niin mitä se siellä sitten onkaan, ei voisi kuvitellalakkaan, että siellä ei viihtyisi!

• to..

israelilaiset mielestäsi Jumalansa kuvittelivat? "Psalmin kirjoittaja jo unelmoi tästä hetkestä kun pääsee lepoon.
        * Hän totetaaa, "Sinun muotoasi katselemalla minä ravitsen sieluani!"

"aina jotain uutta tapahtuu kokojan, musiikki on täyeellistä, jos täälläkin on kaunista ja valloittavaa musaa, niin mitä se siellä sitten onkaan, ei voisi kuvitellalakkaan, että siellä ei viihtyisi! " Ihan hyvä että on järjestetty ohjelmaa koko ajaksi joka ei pääty koskaan. Mikä tahansa musa on parempaa kuin helvetilliset tuskat jotka eivät lopu koskaan , siis siellä johon Jumalan on pakko panna ne jotka uskoivat väärin tai ei ollenkaan. Monimutkaisista pelastustoimista huolimatta osalle käy niin.

• vertauskuvallisesti,

koska kirjaimellisesti ymmärrettynä tuntuu vaikealta käsittää, että kukaan jaksaisi pelkästään vain katsella ammoin elänyttä juutalaismiestä tuhannen vuotta.
        Tässä ei ole mistään antisemitismistä kysymys: sama pätisi kenen hyvänsä katseluun.

• Jumala on luvannut luoda uudeksi kaiken lihan silmille näkyväisen, sillä se on vajavaista kuin uni:

2. Kor. 4:18
      "meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia."

Ilm. 21:5
      "Ja valtaistuimella istuva sanoi: »Katso, uudeksi minä teen kaikki». Ja hän sanoi: »Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet».

Jes. 65:18
      "vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan."

Asuinpaikkana tulee siis olemaan ILO ja asukkaina RIEMU,!

Ilm. 21:4
      "ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

1. Kor. 15:54
      "Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: »Kuolema on nielty ja voitto saatu»".

Karitsa ottaa pois maailman synnin eli lihan mielen, joka on kuolema!

• taikauskot hiiteen

idiotismia.

Täytyy olla pahasti päästään sekaisin, joka tuollaista törkyä kirjoittaa.

• Varma.

"siis jos sinne taivaaseen onnistuu pääsemään niin mitä siellä sitten oikein kaikki päivät tehdään?"

Ainakin siellä naureskellaan helvettiin joutuneille umpiheteroille, heheheee hehehee heh hehhe heheeeee

• umpi-hetero

helvettiin joutuu sinun oma lapsesi? tai äitisi? tai isäsi? nauratko sinä silloin? edelleen kysyn että kuinka "uskovainen" oli kommenttesi noin yleisesti? miten se toteuttaa periaatetta "rakasta lähimmäistä kuin itseäsi"?

• umpi-hetero kirjoitti:

helvettiin joutuu sinun oma lapsesi? tai äitisi? tai isäsi? nauratko sinä silloin? edelleen kysyn että kuinka "uskovainen" oli kommenttesi noin yleisesti? miten se toteuttaa periaatetta "rakasta lähimmäistä kuin itseäsi"?

uskovainen ei naura eikä ilku kenenkään toisen henkilön kadotukseen joutumisella vaan sanoo että olisi mieluummin itse kirottu pois Kristuksesta:

Room. 9:3
        "Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta",

• ekivaari kirjoitti:

uskovainen ei naura eikä ilku kenenkään toisen henkilön kadotukseen joutumisella vaan sanoo että olisi mieluummin itse kirottu pois Kristuksesta:

Room. 9:3
        "Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta",

Kyllä kristinuskon historiasta löytyy myös käsityksiä siitä, että pelastuneitten yhtenä suurimpana ilonlähteenä tulee olemaan heidän vihollistensa tuskien katselu helvetin lieskojen näitä kärventäessä.

Valitettavasti en muista mainita lähdettä mutta kirkkohistoraa tarpeeksi syvältä kuopien myös sellaisia pitäisi löytyä.

• to..
        Epiktetos kirjoitti:

Kyllä kristinuskon historiasta löytyy myös käsityksiä siitä, että pelastuneitten yhtenä suurimpana ilonlähteenä tulee olemaan heidän vihollistensa tuskien katselu helvetin lieskojen näitä kärventäessä.

Valitettavasti en muista mainita lähdettä mutta kirkkohistoraa tarpeeksi syvältä kuopien myös sellaisia pitäisi löytyä.

jossain vaiheessa taisi jopa joku kirkkoisäkin selittää että oleellinen osa pelastettujen iloa on katsoa kadotettujen kärsimyksiä helvetissä. Hupinsa kullakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe