HALUAISIN ostaa

fani :-)

Haluaisin ostaa tuhkimotarina dvd:itä, kun itsellä ei ole mahdollisuutta nauhoittaa jaksoja, saisiko tuhkimotarina dvd:itä siis ostaa mistään???

18

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsuki...

      Ilmestyy tässä kuussa tuhkimotarinan ensimmäinen dvd boxi. Siinä on jaksot 1-30... Elikkä cdon.comiin varaamaan!

      • fani :-)

        Kiitos!!


      • tiina1986

        on ilmestyny jo toinenkin boksi...molemmat oon itelle jo varannu...


      • Chiquitita
        tiina1986 kirjoitti:

        on ilmestyny jo toinenkin boksi...molemmat oon itelle jo varannu...

        Tuleeko ne dvd:t kauppoihinkin vai vaan sinne nettiin?


      • telenovelafani
        Chiquitita kirjoitti:

        Tuleeko ne dvd:t kauppoihinkin vai vaan sinne nettiin?

        Nimimerkki Chiquitita kysyit oivan kysymyksen :D En nimittäin tiedä vastausta :DD mutta eikös kaikki dvd:t ole tapana tulla myös kauppoihin myyntiin? Vai? xD Kyllä sen sitten 13.6 näkee jos sitä kauppojen hyllyissä näkee :D ;)


      • raba92
        telenovelafani kirjoitti:

        Nimimerkki Chiquitita kysyit oivan kysymyksen :D En nimittäin tiedä vastausta :DD mutta eikös kaikki dvd:t ole tapana tulla myös kauppoihin myyntiin? Vai? xD Kyllä sen sitten 13.6 näkee jos sitä kauppojen hyllyissä näkee :D ;)

        Kirjotan tämän nyt jo toiseen kohtaan, mutta pakko kysellä niin kauan, että saan vastauksen. Niin siis onko totta, että kaikkia Tuhkimotarinan jaksoja ei näytetä telkkarissa?? Oon lukenu Tuhkimotarina-juttuja ja saanu sellasen käsityksen, että telkkarissa näytetään vaan 89 jaksoa, ja niitä on oikesti olemassa 178. Oon kyllä kattonu joka ikisen jakson, osan vielä useaan kertaankin kun oon ne nauhottanu, mutta mulla ei oo mitään ajatusta tai mielikuvaa, että kuinka monta jaksoa suunnilleen sillon ensimmäisellä kerralla näytettiin, kun SubTv alko näyttää Tuhkimotarinaa. Ja sitten kun puhuin vähän aikaa sitten ruokapöydässä asiasta, mun veli sano, että jos ne on näyttäny vaan esim. 100 jaksoa telkkarissa, niin sitten luultavasti vaan ne laitetaan siihen DVD:lle... Että ei ees laiteta kaikkia jaksoja.. No jaa, tästä tuli nyt tämmönen jaaritteluviesti, mutta oon "lievässä" paniikissa tämän asian takia. Olkaa kilttejä ja vastatkaa mahollisimman pian!!


      • Rhanna
        raba92 kirjoitti:

        Kirjotan tämän nyt jo toiseen kohtaan, mutta pakko kysellä niin kauan, että saan vastauksen. Niin siis onko totta, että kaikkia Tuhkimotarinan jaksoja ei näytetä telkkarissa?? Oon lukenu Tuhkimotarina-juttuja ja saanu sellasen käsityksen, että telkkarissa näytetään vaan 89 jaksoa, ja niitä on oikesti olemassa 178. Oon kyllä kattonu joka ikisen jakson, osan vielä useaan kertaankin kun oon ne nauhottanu, mutta mulla ei oo mitään ajatusta tai mielikuvaa, että kuinka monta jaksoa suunnilleen sillon ensimmäisellä kerralla näytettiin, kun SubTv alko näyttää Tuhkimotarinaa. Ja sitten kun puhuin vähän aikaa sitten ruokapöydässä asiasta, mun veli sano, että jos ne on näyttäny vaan esim. 100 jaksoa telkkarissa, niin sitten luultavasti vaan ne laitetaan siihen DVD:lle... Että ei ees laiteta kaikkia jaksoja.. No jaa, tästä tuli nyt tämmönen jaaritteluviesti, mutta oon "lievässä" paniikissa tämän asian takia. Olkaa kilttejä ja vastatkaa mahollisimman pian!!

        Ensimmäisellä esityskierroksella sub näytti kaikki 178 jaksoa ja myös nyt uusintakierroksella nähdään kaikki jaksot.

        http://subject.sub.fi/forum/subin-ohjelmat/tuhkimotarina-699292369/

        2008-06-13 10:52

        Uusimme Tuhkimotarinan kaikki 178 jaksoa, viimeinen jakso nähdään 3. joulukuuta 2008.

        terveisin Sub

        Uskon kyllä että jossain vaiheessa kaikki sarjan jaksot tullaan myös saamaan dvd:ksi, kun kerran niistä on jo ensimmäiset 30 osaa saatu markkinoille ja toiset 30 tulossa.


      • telenovelafani
        Rhanna kirjoitti:

        Ensimmäisellä esityskierroksella sub näytti kaikki 178 jaksoa ja myös nyt uusintakierroksella nähdään kaikki jaksot.

        http://subject.sub.fi/forum/subin-ohjelmat/tuhkimotarina-699292369/

        2008-06-13 10:52

        Uusimme Tuhkimotarinan kaikki 178 jaksoa, viimeinen jakso nähdään 3. joulukuuta 2008.

        terveisin Sub

        Uskon kyllä että jossain vaiheessa kaikki sarjan jaksot tullaan myös saamaan dvd:ksi, kun kerran niistä on jo ensimmäiset 30 osaa saatu markkinoille ja toiset 30 tulossa.

        Kyllä luulisin kaikkien 178 jakson tulevan DVD:lle. Ensimmäinen boksi jo ilmestynyt, toinen ilmestynee 29.8 ja jos laskelmani pitäisivät paikkansa kolmas saatettaisiin saada joulun alla nähtäväksi ;)


      • valentinadelarosa
        telenovelafani kirjoitti:

        Kyllä luulisin kaikkien 178 jakson tulevan DVD:lle. Ensimmäinen boksi jo ilmestynyt, toinen ilmestynee 29.8 ja jos laskelmani pitäisivät paikkansa kolmas saatettaisiin saada joulun alla nähtäväksi ;)

        mitkä jaksot MGB dvd box 2 on? ku ykkösessä on 1-30 nii en oo ihan varma mut, onko kakkosessa 31-60? vastatkaa jooko palava halu tietää :DD


      • telenovelafani
        valentinadelarosa kirjoitti:

        mitkä jaksot MGB dvd box 2 on? ku ykkösessä on 1-30 nii en oo ihan varma mut, onko kakkosessa 31-60? vastatkaa jooko palava halu tietää :DD

        Mi Gorda Bella DVDn toinen osa ilmestyy näillä näkymin 29.8.2008. Tässä toisessa dvd:ssä olisi jaksot 31-60 aivan kuten nimimerkki valentinadelarosa arvelikin ;) Kolmannessa dvd:ssä olisi mukana jo Bellakin joten kansien olisi syytä vaihtua!! Kolmannessa dvd:ssä kun on jaksot 61-90 :P


      • valentinadelarosa
        telenovelafani kirjoitti:

        Mi Gorda Bella DVDn toinen osa ilmestyy näillä näkymin 29.8.2008. Tässä toisessa dvd:ssä olisi jaksot 31-60 aivan kuten nimimerkki valentinadelarosa arvelikin ;) Kolmannessa dvd:ssä olisi mukana jo Bellakin joten kansien olisi syytä vaihtua!! Kolmannessa dvd:ssä kun on jaksot 61-90 :P

        olin sitte oikeassa :D oon jo ostanu ykkösen nii odotan että olis jo elokuun loppu että kakkonen tulis :P siinä on varmaa vähän erilainen kansi ku ykkösessä


      • telenovelafani
        valentinadelarosa kirjoitti:

        olin sitte oikeassa :D oon jo ostanu ykkösen nii odotan että olis jo elokuun loppu että kakkonen tulis :P siinä on varmaa vähän erilainen kansi ku ykkösessä

        En osaa sanoa onko vähän erilainen kansi tässä toisen dvd-boksin kannessa. Jos FS-Filmille on kova kiire saattaa tämä telenovela dvd:ksi niin saattaa siinä mielikuvitus lähteä pois ja helpompi vaihtoehto laitattaa kaikkiin ihan täsmälleen samanlaiset kannet :P Minusta tämä ei todellakaan olisi hyvä idea. Kansien pitäisi vaihtua ainakin siinä vaiheessa kun Bella tulee mukaan kuvioihin eli 3 dvd-boksissa ;) ja väritys pinkistä voisi ehkä myös vaihtua toisen väriseksi Bellan tullessa mukaan :D Sekä levyjen Valentina-naama muuttua pois myös :D


      • Chiquitita
        telenovelafani kirjoitti:

        En osaa sanoa onko vähän erilainen kansi tässä toisen dvd-boksin kannessa. Jos FS-Filmille on kova kiire saattaa tämä telenovela dvd:ksi niin saattaa siinä mielikuvitus lähteä pois ja helpompi vaihtoehto laitattaa kaikkiin ihan täsmälleen samanlaiset kannet :P Minusta tämä ei todellakaan olisi hyvä idea. Kansien pitäisi vaihtua ainakin siinä vaiheessa kun Bella tulee mukaan kuvioihin eli 3 dvd-boksissa ;) ja väritys pinkistä voisi ehkä myös vaihtua toisen väriseksi Bellan tullessa mukaan :D Sekä levyjen Valentina-naama muuttua pois myös :D

        Munkin mielestä ne sais muuttua joka dvd:seen, mut tärkeintä on, että ne dvd:t tulee, eikä millaset kannet niissä on. :) Mut mua ärsyttää noissa kansissa se, että siinä on vaan Orestesin ja Valentinan kuvat. Ja Valentinan Bellanakin. Olis hauskempaa, jos tossa kannessa olis muidenkin kuvia, tai vaikka toisella puolella...


      • valentinadelarosa
        telenovelafani kirjoitti:

        En osaa sanoa onko vähän erilainen kansi tässä toisen dvd-boksin kannessa. Jos FS-Filmille on kova kiire saattaa tämä telenovela dvd:ksi niin saattaa siinä mielikuvitus lähteä pois ja helpompi vaihtoehto laitattaa kaikkiin ihan täsmälleen samanlaiset kannet :P Minusta tämä ei todellakaan olisi hyvä idea. Kansien pitäisi vaihtua ainakin siinä vaiheessa kun Bella tulee mukaan kuvioihin eli 3 dvd-boksissa ;) ja väritys pinkistä voisi ehkä myös vaihtua toisen väriseksi Bellan tullessa mukaan :D Sekä levyjen Valentina-naama muuttua pois myös :D

        nii oishan se hyvä jos ne levyjen kuvat ja kannen kuva muuttuis ku bella tulee kuvioihin mukaan, ku ois se varmaa vähä tyhmää ku ois pullukan kuva vaikka se ei ookkaa enää pullukka :D


      • telenovelafani
        valentinadelarosa kirjoitti:

        nii oishan se hyvä jos ne levyjen kuvat ja kannen kuva muuttuis ku bella tulee kuvioihin mukaan, ku ois se varmaa vähä tyhmää ku ois pullukan kuva vaikka se ei ookkaa enää pullukka :D

        Minä olen sitä mieltä, että Orestesin ja Valentinan kuuluukin olla etu että takakansissa koristamassa dvd:tä eikä muita hahmoja tarvita. Kyseinen telenovellahan on nimenomaan Orestesin ja Valentinan tarina. He ovat pääosassa! Sen verran voin kuitenkin myöntää, että takakanteen voisi esimerkiksi Franklinista ja Chiquista laittaa jokunen kuva tai muistakin sarjan pareista mutta etukansi varattu Orestesille ja Valentinalle ;)


    • Mi gorda bella

      Vaikka tämä vastaus tulee todella myöhään, niin Orimattilan Megamyynti areenalla myytiin vielä ainakin joku vuosi sitten noita Tuhkimotarina -jaksoja. Itselleni ostin sieltä kaikki muuta paitsi sen 2 eli jaksot 31-60, koska sitä ei siellä ollut. Nyt siis kysymyksenä jos joku tämän käy lukemassa, niin löytyykö kyseistä enää mistään muualta? Noita muita sieltä saattaisi ehkä löytyä, jos joku niitä etsiskelee. Myös Orimattilan Robinhoodissa taisin nähdä niitä joskus, mutten missään muualla kyllä ole ikinä nähnyt.

    • Pinpula

      Minäkin haluan!!

    • taisqu1

      Jos löytyy kausia 5 & 6 olisin halukas ostamaan! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe