kaunareita? Puolikin oli jo liikaa, siitäkin lintsasin aina silloin tällöin. Olisivat vain laittaneet jo kesätauolle, miksi pitää näyttää juhannukseen asti!? Ei sitä tilannetta, mikä on Amerikassa, kiinni saa, vaikka koko kesä näytettäisiin tunti päivässä.
Miten jaksan
5
625
Vastaukset
- suljettua?
Eikö TV:täsi saa suljettua?
- Otan osaa
Voi että sentään, onko tämän ketjun aloittajaa huijattu televisiokaupoissa? Eikö laite tosiaan mene off-asentoon? Eikä kanavakaan vaihdu? Kidutukseksi menee, otan osaa.
- se onkin!
Pakko vain katsoa! Se puoli tuntia meni mukavasti, nyt täytyy käydä useammin jääkaapilla eikä se tee hyvää kiloille!
- Cecilia 34
Ei se aivan tuntia kestä, ota mainosaika huomioon.
Itse jaksan vallan mainiosti katsoa. Eikä ole pakko sinun katsoa, pysyt juonessa mukana ilmankin.
Tämänpäiväiset (2.6) jaksot olivat hyviä. Näyttelijät onnistuivat eläytymään tunnetilaansa, varsinkin Nick.
Ja Stephanien loppurepliikit olivat mahtavat, ja ilmekin, voi että!
Huippulopetus. - menee
hyvin, kun haluaa katsoa juonenkääneeet ja tallentaa boxiin. Voi katsoa pikana ja hyvin onnistuu...Kun taas tallennat jotain yleltä niin siellä erilainen tekstitysohjelma ja pikakatsomisella puuttuu tekstit. Maikkari(ja nelonen) sitä hyviä kun tekstit näkyvät pikanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456