Oiva-rukka

Suuri_Isä

Jokohan Oiva on kehittelemässä selityksiä á la Anneli ei valehdellut kertaakaan, Vanhasen kaatumista silmällä pitäen? Parempia vain pitäisi olla, koska joutuipa Oivakin lopulta myöntämään, että kyllä se Anneli vain valehteli :))

13

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivahärkönen

      ... valehtelikaan?

      • Suuri_Isä

        Yksi Annelin valheista oli tämä, josta olet itsekin kirjoittanut saitille:

        Se oli hätävalhe ...
        Kirjoittanut: oivahärkönen 24.8.2007 klo 10.17

           ..., jolla suojeli toista ihmistä. Myös valtionhallinnossa, liike-elämässä, politiikassa ja yksityiselämässä on salaisuuksia, joita ei tarvitse tai voi kertoa julkisuudessa. Silloin riippuu tilanteesta, sanooko ettei tiedä vai en voi kertoa. Jos Anneli oli sanonut, että tietää, mutta ei kerro, niin siitä vasta metakka ja arvuuttelu olisi noussut, jolloin aivan syyttömiäkin olisi leimattu.


      • oivahärkönen
        Suuri_Isä kirjoitti:

        Yksi Annelin valheista oli tämä, josta olet itsekin kirjoittanut saitille:

        Se oli hätävalhe ...
        Kirjoittanut: oivahärkönen 24.8.2007 klo 10.17

           ..., jolla suojeli toista ihmistä. Myös valtionhallinnossa, liike-elämässä, politiikassa ja yksityiselämässä on salaisuuksia, joita ei tarvitse tai voi kertoa julkisuudessa. Silloin riippuu tilanteesta, sanooko ettei tiedä vai en voi kertoa. Jos Anneli oli sanonut, että tietää, mutta ei kerro, niin siitä vasta metakka ja arvuuttelu olisi noussut, jolloin aivan syyttömiäkin olisi leimattu.

        ..., kun muistelet sitä, että Anneli ei halunnut paljastaa, että oli saanut Lipposen juonitteluja amerikkalaisten kanssa Suomen sotkemiseksi Irakin sotaan presidentin kansliasta Manniselta.


      • Suuri_Isä
        oivahärkönen kirjoitti:

        ..., kun muistelet sitä, että Anneli ei halunnut paljastaa, että oli saanut Lipposen juonitteluja amerikkalaisten kanssa Suomen sotkemiseksi Irakin sotaan presidentin kansliasta Manniselta.

        Kuin sinulla, jonka monivuotinen suosikkihokema oli, että Anneli ei valehdellut kertaakaan. Mahtoi se olla kaamea paikka, kun oli viimeinen pitkäaikaisen järjenvastaisen vastaan inttämisen jälkeen pakko myöntää, että kylläpä vain valehteli.


      • Abogado
        oivahärkönen kirjoitti:

        ..., kun muistelet sitä, että Anneli ei halunnut paljastaa, että oli saanut Lipposen juonitteluja amerikkalaisten kanssa Suomen sotkemiseksi Irakin sotaan presidentin kansliasta Manniselta.

        parempaa tietoasi. Lipponen ei ollut missään vaiheessa viemässä Suomea Irakiin. Sen toki tiedät. Koko juttuhan syntyi siitä kun muutamat yya-maailmassa elävät keppulit pitivät tuomittavana sitä, että Lipponen oli keskustellut amerikkalaisten kanssa.


      • oivahärkönen
        Suuri_Isä kirjoitti:

        Kuin sinulla, jonka monivuotinen suosikkihokema oli, että Anneli ei valehdellut kertaakaan. Mahtoi se olla kaamea paikka, kun oli viimeinen pitkäaikaisen järjenvastaisen vastaan inttämisen jälkeen pakko myöntää, että kylläpä vain valehteli.

        ... jonka takia Lipponen ajojahdin järjesti Annelia vastaan?


      • oivahärkönen
        Abogado kirjoitti:

        parempaa tietoasi. Lipponen ei ollut missään vaiheessa viemässä Suomea Irakiin. Sen toki tiedät. Koko juttuhan syntyi siitä kun muutamat yya-maailmassa elävät keppulit pitivät tuomittavana sitä, että Lipponen oli keskustellut amerikkalaisten kanssa.

        ... tiedoissa, joita Anneli oli saanut Mannniselta ja julkaisi ne. Suomen hallitus joutui pitämään seuraavana päivänä presidentin johdolla kokouksen, jossa se sanoutui irti Lipposen aiheuttamasta sotkusta.


      • Abogado
        oivahärkönen kirjoitti:

        ... tiedoissa, joita Anneli oli saanut Mannniselta ja julkaisi ne. Suomen hallitus joutui pitämään seuraavana päivänä presidentin johdolla kokouksen, jossa se sanoutui irti Lipposen aiheuttamasta sotkusta.

        Esim. Esko Aho, joka kepulaisista ilmeisesti parhaiten tuntee ja ymmärtää kansainvälisiä asioita ja kansainvälistä politiikkaa, ei nähnyt Lipposen esiintymisessä mitään ongelmallista.


    • Hiukkasen käy sääliksi tuota virkaheittoa opistoinssiä, joka niin tosissaan vänkään asioista KEPUn hyväksi.

      Oiva-ressukalle KEPU on uskonto ja Oiva-ressukan usko on vahva.

      Viime päivät ovat olleet Oiva-ressukalle todella murheellisia, sillä KEPUn sontatunkiosta on tullut joka päivä esiin uusia mädännäisyyksiä.

      • oivahärkönen

        ... alennu vastaamaan, mutta nyt teen poikkeuksen siltä osalta, kun hän usein nimittää minua virkaheitoksi opistoinööriksi. Palvelin menestyksekkäästi viimeistä työnantajaani 33 vuotta päästen sitten kunniakkasti eläkkeelle.


      • kirjoituksistasi
        oivahärkönen kirjoitti:

        ... alennu vastaamaan, mutta nyt teen poikkeuksen siltä osalta, kun hän usein nimittää minua virkaheitoksi opistoinööriksi. Palvelin menestyksekkäästi viimeistä työnantajaani 33 vuotta päästen sitten kunniakkasti eläkkeelle.

        Valitettavasti sivistystasosi ei riitä analyyttiseen ja argumentoivaan keskusteluun. Olet Kapi Korhosen tasoa argumentoinnissa ja lähes palstan vanhoillisimman ja yksisilmäisimmän, Mielipidepankin, tasolla yksisilmäisyydessä ja totuuden korvaamisessa mielikuvilla. Onneksi et sentään ihan noiden kahden tasolle ole vielä vajonnut.

        Tässä siis suorasukainen analyysi sinusta kirjoittajana. Ihmisenä saatat olla ihan OK


      • oivahärkönen
        kirjoituksistasi kirjoitti:

        Valitettavasti sivistystasosi ei riitä analyyttiseen ja argumentoivaan keskusteluun. Olet Kapi Korhosen tasoa argumentoinnissa ja lähes palstan vanhoillisimman ja yksisilmäisimmän, Mielipidepankin, tasolla yksisilmäisyydessä ja totuuden korvaamisessa mielikuvilla. Onneksi et sentään ihan noiden kahden tasolle ole vielä vajonnut.

        Tässä siis suorasukainen analyysi sinusta kirjoittajana. Ihmisenä saatat olla ihan OK

        Monet ovat vain luulleet minua paremmaksikin kirjoittajaksi. Esimerkiksi minun kirjoitukiani on julkaistu eri lehdissä kaikkiaan 110 kpl. Arvokkaimpana pidän sitä, että Kanava-lehti, joka harjoittaa erittäin analyyttistä ja argumentoivaa keskustelua,on julkaissut useita kirjoituksiani.


      • takaa laatua
        oivahärkönen kirjoitti:

        Monet ovat vain luulleet minua paremmaksikin kirjoittajaksi. Esimerkiksi minun kirjoitukiani on julkaistu eri lehdissä kaikkiaan 110 kpl. Arvokkaimpana pidän sitä, että Kanava-lehti, joka harjoittaa erittäin analyyttistä ja argumentoivaa keskustelua,on julkaissut useita kirjoituksiani.

        Ei se, että joku lehti kirjoituksen julkaisee tee siitä automaattisesti hyvää. Kehuuhan Kapikin aina kuinka hän on saanut palkintojakin kirjoituksistaan. Silti hänenkään tekstiään ei voi pitää korkeatasoisena.

        Mutta älä huoli. Mielipidepankki, Kapi ja Känä ovat vielä paljon heikompia kuin sinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe