Pääkaupunkiseudulla, jossa asuu paljon ihmisiä, kiertää kaikenlaiset flunssat ja lentsut vaivaamassa ihmisiä vähän väliä..
Kun mun emäntä kävi nyt viime viikonloppuna Vanthaalla, häneen tarttui jostakin kyläpaikasta jokin virus, joka aiheuttaa vilua ja kuumetta. Ja eilenillalla häntä paleli, vaikka huoneessa on lämmin ja kolme vilttiä oli päällä. Ja kun sitten menin punkkaan omalle puolelleni, niin huokasin Herralle emäntää vaivanneen asian. Sanoin Herralle, että jos minä käsken kuumetta lähtemään emännästä, se ei lähde; mutta jos Herra itse käskee kuumetta lähtemään, se lähtee ja emäntä tulee terveeksi..
Näinhän kävi Pietarin anopillekin, kun Herra nuhteli kuumetta, joka vaivasi anoppia, että se lähti..
Ja kun tähän samaan toteamukseen Pietarin anopin tapauksesta päätin rukoukseni, mie nukahdin..
Aamulla vaimo kertoi, ettei enää viluta, eikä tunnu kuumeiselta. Hän lähti reippaana tyttönä ajelemaan töihin..
Kun meillä on rukouksia kuuleva Jumala, niin anokaa; ja teille annetaan.. Halleluja! Kunnia Jumalalle Kaikkivaltiaalle!
Ihmeet ja merkit seuraavat..
21
727
Vastaukset
meidän sairautemme ja syyllisyytemme hän kantoi ristille, että meillä rauha olisi ja hänen verihaavainsa kautta olemme parannetut. Halleluja!!!
- umpi-hetero
todellisuudentajunsa menettänyt...
umpi-hetero kirjoitti:
todellisuudentajunsa menettänyt...
mistä puute, vai mitenkä se vanha sanonta menikään?!!! :)
- umpi-hetero
purje kirjoitti:
mistä puute, vai mitenkä se vanha sanonta menikään?!!! :)
se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa...
- umpi-hetero
täällä yksi nyt aivan tosissaan väittää että flunssakuume lähti kun pyysi apua herralta. samaan aikaan toinen heinähattu tuossa alempana ihmettelee 30 miljoonan ihmisen nälkää, että miksi ihmiset eivätkä valtiot tee mitään.
ei nyt millään pahalla, mutta kun näitä kahta tarkastelee rinnakkain, niin jotenkin tuntuu että osalta teistä hihhuleista on todella pahasti puurot ja vellit sekaisin. kun ei eroteta sitä mikä on tärkeää siitä joka on vähemmän tärkeää.
minusta tuollainen kirjoittelu, että "jumala paransi flunssani" on suoraan sanoen jumalan pilkkaa. eikö se teidän jumalkäsityksenne ulotu yhtään sitä omaa napaa pidemmälle?asiat tapahtuvat henkilökohtaisella tasolla elämässämme..
Jos sinä siis uskot, että Jumala on voimallinen auttamaan noita 30 miljoonaa ihmistä, kun sinä rukoilet sitä sydämmesi uskolla, niin jatka vaan rukoustasi, sillä ajantullen sinä saat nähdä Jumalan toimivan kansojen parissa, joitten puolesta sinä rukoilet Herraa..
Uskonrukous parantaa sairaan ja antaa leivän nälkäänäkeville, kun rukous on harras..
Olisi NOIN iso usko! Minä aina taistelen ite ja kaatun rahmälle,, Ainakin monesti tuntuu niin? Ole siunattu Rakas Veli ja terveisiä onnelliselle vaimollees jolla on ihana onni olla Hyvä aviomies joka suorittaa perheen Päänä esimerkkillisesti tehtävänsä !!! : )
tarvita paljon sanoja eikä Herralle esitellä sen ohessa kaikenmaailman asioita. Kun rukoilet, niin älä epäile, vaan esitä asiasi ja usko saaneesi, niin Jumala vastaa sinulle.. ;)
- armahdettu syntinen
Monissa puheissa olen kuullut pastorin tai todistajan siteeraavan Raamatun kohtaa: ”Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.” (Room.8:16).Tämä Raamatunkohta on hyvin kaunis ja monille ihmisille varmuutta antava kohta, jossa he tuntevat olevansa Jumalan lapsia ja matkalla taivaaseen. Kuitenkin minulle, joka helposti käännän kaikki raamatun sanat itseeni päin negatiivisella tavalla, tuo Raamatunkohta on ollut varsin masentavaa kuultavaa ja luettavaa.Aina, kun kuulen tuon lauseen, alan tutkia itseäni hyvin perusteellisesti. Onko minulla varmasti tuo Hengen todistus sisimmässäni? Mitä enemmän tutkin omaa henkeäni ja etsin sieltä Jumalan Hengen todistusta, sitä vakuuttuneemmaksi aina tulen siitä, että minulla ei tuota todistusta ole. Tämän itsetutkiskelun jälkeen, tulen käytännössä joka kerta siihen lopputulokseen, että minä en varmaankaan ole Jumalan lapsi, koska en löydä hengestäni pienintäkään todistusta Jumalan lapseudesta. Niin monet kerrat muistan kuunnelleeni toisien uskovien todistusta, kuinka valtava onkaan omistaa ihana tunne sisimmässä siitä, että on Jumalan lapsi. Niin monta kertaa olen katsellut penkistä muita ihmisiä, jotka ylistävät kädet ylhäällä Jumalaa täydessä varmuudessa siitä, että he ovat Jumalan lapsia. Saan kokea, kuinka jälleen kerran vajoan suureen lainalaiseen masennukseen, kun en löydäkään itsestäni mitään todistusta Jumalan lapseudesta.
Kerran ollessani iltakävelyllä päätin, että nyt tästä saa tulla loppu. Kohotin katseeni ylöspäin Jeesuksen puoleen ja kysyin, mitä tarkoittaa tuo Raamatunkohta, jossa Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Lopetettuani rukouksen koin jälleen kerran, miten yliluonnollisella tavalla Jeesus vastaa rukouksiin. Sisälläni jokin sanoi: ”…kun Totuuden Henki tulee, hän johdattaa teidät kaikkeen totuuteen. Hän ei puhu omiaan, vaan minkä Hän kuulee, sen Hän puhuu… Hän Kirkastaa Minut, sillä Hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun. Siksi Minä sanoin, että Hän ottaa Minun omastani.” (Joh.16:13-15). Tässä Jeesus antoi täydellisen määritelmän Pyhän Hengen toimintamallista. Jeesus ei missään kohdassa luvannut, että Pyhä Henki toisi sisäistä varmuutta, tunnetta tai olotilaa. Jeesus sanoi Pyhän Hengen toimintaperiaatteeksi vain ja ainoastaan sen, että Hän ottaa Jeesuksen omasta ja sen Hän ilmoittaa ja kirkastaa meille. Nyt siis Pyhän Hengen toiminta on täysin sidottu Jeesuksen sanoihin, Jumalan sanaan. Pyhä Henki tuo siis vain ja ainoasta tietoa Jumalan sanasta, koska Jeesus lupasi, että Hän ei puhu omiaan vaan Hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille. Toisaalla Jeesus sanoo Isälleen: ”Sinun sanasi on totuus.” (Joh.17:17). Koska Pyhä Henki on Totuuden Henki ja Jumalan sana on totuus, Pyhä Henki on sidottu Jumalan sanaan. Näin ollen sisälläni oleva Hengen todistus ei olekaan tunne, varmuus tai olotila, vaan todistus, jonka Pyhä Henki ottaa Jeesuksen omasta, Jumalan sanasta, ja sitä kautta ilmoittaa minulle, että olen Jumalan lapsi. Jos Pyhä Henki antaisi minulle todistuksena tunteen tai jonkinlaisen olotilan siitä, että olen Jumalan lapsi, Pyhä Henki rikkoisi Hänen tehtäväänsä, koska tunteet ja olotilat eivät sisälly Jeesuksen sanoihin. Jumalan sana sanoo: ”Kaikille, jotka ottivat Hänet (Jeesuksen) vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapseksi” (Joh.1:12) ja Jeesus itse sanoo:”... sitä, joka tulee Minun luokseni, Minä en ikinä heitä ulos.” (Joh.6:37) ja ”Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee Minun ääneni ja avaa oven, Minä tulen sisälle.” (Ilm.3:20). Nyt siis sisälläni oleva todistus Jumalan lapseudestani ei voi koskaan olla muu kuin tiedollinen ja järjellä ymmärrettävä todistus Raamatun nahkakansien sisäpuolelta.
Raamattu sanoo: ”Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka. Se tunkee läpi, kunnes erottaa sielun ja hengen” (Hepr.4:12). Ei ole muuta Jumalan sanan kaltaista mahtitekijää, joka tunkeutuisi ihmiseen niin syvälle, että se erottaisi sielun ja hengen. Tunneperäiset kokemukset tapahtuvat aina sielumaailmoissa eikä koskaan hengessä. Ihmisen henki on niin syvällä, etteivät sinne tunteet ja olotilat pääse. Nyt kuitenkin Jumalan sana lävistää sielun ja porautuu voimakkaalla tavalla henkeen saakka. Ota huomioon, että tämä ei tunnu välttämättä miltään, koska tunteet eivät koskaan yllä henkeen asti. Nyt siis Jumalan Hengen todistus meidän hengellemme ei voi olla tunteellinen kokemus, koska tunteet eivät yllä henkeen saakka. Tämän vuoksi Jumalan Henki käyttääkin meidän henkemme saavuttamiseksi paljon järeämpää asetta. Tämän aseen nimi on ”Hengen miekka, Jumalan sana.” (Ef.6:17). Täten toteutuu Jeesuksen ilmoitus Totuuden Hengestä, joka ottaa vain ja ainoastaan Jeesuksen omista sanoista ja ilmoittaa meille. Jos ihmisen elämä pyörii vain ja ainoastaan sielunmaailman ympärillä, se ei koskaan voi ottaa vastaan Jumalan sanaa, koska se on vain ja ainoastaan tutkittava hengellisesti. Sen vuoksi Raamattu sanoo: ”Sielullinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä on Jumalan Hengestä, sillä se on hänelle hullutusta, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska sitä on tutkittava hengellisesti.” (1.Kor.2:14).
Jos joku iloitsee olevansa Jumalan lapsi, hän iloitsee vain ja ainoastaan siitä syystä, mitä Totuuden Henki on hänelle Jumalan sanasta, totuudesta, ilmoittanut. Jos hän taas iloitsee siitä syystä, että hänen sisällään on sellainen tunne tai todistus Jumalan lapseudesta, jota hän ei ole Jumalan sanasta saanut, hänen ylistyksensä ei voi missään tapauksessa olla lähtöisin Pyhästä Hengestä, koska Pyhä Henki ottaa aina Jeesuksen sanoista ja kirkastaa sen meille. Pyhä Henki ei siis koskaan perusta sisäistä todistustaan mihinkään tunteeseen tai olotilaan, vaan vain ja ainoastaan Jumalan sanaan. Jumalan sana, Raamattu, sanoo: ”Henki on todistaja, sillä Henki on totuus. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on Hänen Pojassaan. Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.” (1.Joh.5:6,11-12). Täten siis Jumalan Henki todistaa meidän hengellemme, että me olemme Jumalan lapsia, sillä kirjoitettu on, että kaikille, jotka ottivat Hänet (Jeesuksen) vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapseksi, ja jolla on Poika, sillä on elämä. On siis täysin raamatun vastainen väite, että Pyhä Henki voisi antaa meille jonkinlaisen erillisen varmuuden tai tunteen siitä, että olemme Jumalan lapsia, koska Jumalan Henki kirkastaa Kristusta ja ottaa Hänen omastaan, eikä sitä vastoin anna tunteita. Tunteet, varmuus ja olotilat seuraavat kyllä usein, siitä kun ihminen ymmärtää Raamatusta Jumalan Hengen avulla, että hän on Jumalan lapsi. Nämä tunteet ja varmuus saattavat usein vaihdella, mutta Jumalan sana on ja pysyy, sillä Jeesus sanoo: ”Taivas ja maa katoavat, mutta Minun sanani eivät koskaan katoa.” (Mark. 13:31).
Älä siis koskaan kiinnitä katsettasi muihin ihmisiin tai heidän tekemisiinsä. Älä myöskään kiinnitä katsettasi itseesi, tunteisiisi tai omiin olotiloihisi. Kiinnitä vain ja ainoastaan katseesi siihen, mitä Jeesus on tehnyt sinun puolestasi ristillä. Pistä täysi toivosi Jeesukseen Kristukseen, ”joka iankaikkisen liiton veren perusteella on se suuri lampaiden paimen” (Hepr. 13:20). Lepää siis koko elämäsi täydellisesti sen perustalla, mitä kirjoitettu on ja heittäydy tietoisesti ja järjellisesti näiden sanojen varaan: ”Jolla on Poika, sillä on elämä.” (1. Joh. 5:12). Muista,rakas ystäväni, että kerran viimeisenä päivänä et mene porteista sisään sen perusteella, mitä tunsit, tai millainen varmuus sinulla sattui olemaan tänään sydämessäsi. Tiedä, että taivasten portit meille kurjille syntisille avautuvat vain ja ainoastaan, siitä syystä olemmeko me ottaneet vastaan sen, mitä kirjoitettu on, sillä ylösnoussut Jeesus Kristus sanoo vielä tänä päivänä meille, että ”Taivas ja maa katoavat, mutta Minun sanani eivät koskaan katoa.” - minäkin rukoilin
tässä eräänä iltana Jumalaa poistamaan väsymyksen ja kiukkuisen olon, ja, hyvät veljet ja sisaret, uskokaa tai älkää, seuraavana aamuna heräsin virkeänä ja hyväntuulisena, kunnia olkoon sinulle herra Sebaot!
- ...
Ei siinä käskemisiä tarvita. Luonnosta löytyy rohtoa. Riittää kun nappaa kuusenkerkkäsiirappia. Kuusenkerkissä on poikkeuksellisen voimakasta antiviraalista kemikaalia.
http://www.henriettesherbal.com/fi/sl-kuusenk.htmlolemaan jemmassa sitä siirappia eikä muutakaan ainetta..
Ja kun minä sen seurauksena turvasin Herraan flunssa-asiassa, hän vastasi rukoukseen aloituksessani mainitulla tavalla.. ;)
- to...
parantaa rikkaan maan vähänkin vilustuneet, vaikka on maailmassa tosi hätääkin, mutta viis siitä. Rukoillaan meille lisää kaikkea, terveyttä ja formulavoittoja. Maailma on kuitenkin semmoinen että juuri tälläkin hetkellä jotakin pikkutyttöä isä raiskaa ja sata muuta lasta kuolee nälkään. Ne kaikkein avuttomimmat eivät joko osaa rukoilla tai niillä on väärä jumala, kun ei niitä kukaan auta. Niin ihmeellinen on jumalten maailma.
Kirjoitit
>>Rukoillaan meille lisää kaikkea, terveyttä ja formulavoittoja>Maailma on kuitenkin semmoinen että juuri tälläkin hetkellä jotakin pikkutyttöä isä raiskaa ja sata muuta lasta kuolee nälkään- to...
jukka.finland kirjoitti:
Kirjoitit
>>Rukoillaan meille lisää kaikkea, terveyttä ja formulavoittoja>Maailma on kuitenkin semmoinen että juuri tälläkin hetkellä jotakin pikkutyttöä isä raiskaa ja sata muuta lasta kuolee nälkäänjos on Jumala joka parantaa uskoviensa vaimojen kylmettymiset, joista jokainen tietää että ne paranevat itsestään päivässä parissa ja ovat normaali reaktio sille mitä elimistö on kokenut, mutta ei auta todellisessa hädässä olevia en kehuisi emännän nuhan paranemisilla.
Yksilöinä ja ihmiskuntana voisimme tehdä monille pahoille asioille paljon emmekä sitä tee tai tee tarpeeksi, mutta maailmassa on suuunaton määrä kärsimystä mille emme voi mitään, mutta Jumala voisi mutta ei sitä tee. Voihan uskova tietysti siitä huolimatta kehua että pikku naarmu yöllä parani rukouksella ja luojan asioihin puuttumisella, mikäs siinä.
En kiittänyt herraa Stefanuksn perheen saamasta avusta vaikka apu oli heille varmaan hyvin tarpeellinen. Stefanus kiittänee siitä itse lahjoittamalla rahaa vaikka Punaisen ristin nälkäkeräykseen, jotta nekin joille ei yöllisiä ihmeitä tapahdu, saisivat edes toisten ihmisten toimittamaa apua. to... kirjoitti:
jos on Jumala joka parantaa uskoviensa vaimojen kylmettymiset, joista jokainen tietää että ne paranevat itsestään päivässä parissa ja ovat normaali reaktio sille mitä elimistö on kokenut, mutta ei auta todellisessa hädässä olevia en kehuisi emännän nuhan paranemisilla.
Yksilöinä ja ihmiskuntana voisimme tehdä monille pahoille asioille paljon emmekä sitä tee tai tee tarpeeksi, mutta maailmassa on suuunaton määrä kärsimystä mille emme voi mitään, mutta Jumala voisi mutta ei sitä tee. Voihan uskova tietysti siitä huolimatta kehua että pikku naarmu yöllä parani rukouksella ja luojan asioihin puuttumisella, mikäs siinä.
En kiittänyt herraa Stefanuksn perheen saamasta avusta vaikka apu oli heille varmaan hyvin tarpeellinen. Stefanus kiittänee siitä itse lahjoittamalla rahaa vaikka Punaisen ristin nälkäkeräykseen, jotta nekin joille ei yöllisiä ihmeitä tapahdu, saisivat edes toisten ihmisten toimittamaa apua.jeesaamme erästä Ugandan 10 v pikkuflikkaa aineellisesti, että hänellä on mahdollisuus opiskeluun ja jokapäiväiseen leipään sekä särpimeen, eikä hän joudu johonkin sotilasleriin sissien huoraksi..
Arfikassa tapahtuu joukkoraiskauksia ikään katsomatta, niinkuin tapahtuu Albaniassa ja Kosovossakin yms. maissa, joissa soditaan..- to...
stefanus kirjoitti:
jeesaamme erästä Ugandan 10 v pikkuflikkaa aineellisesti, että hänellä on mahdollisuus opiskeluun ja jokapäiväiseen leipään sekä särpimeen, eikä hän joudu johonkin sotilasleriin sissien huoraksi..
Arfikassa tapahtuu joukkoraiskauksia ikään katsomatta, niinkuin tapahtuu Albaniassa ja Kosovossakin yms. maissa, joissa soditaan..ettekä vain päättäneet että rukoillaanpa jonkun afrikkalaistytön puolesta, niin sen asiat ihmeen avulla järjestyy.
- http://www.7flames.fi/uutis...
- Ihmeet ja merkit seuraavat..
jukka.finland kirjoitti:
Mitä yritit itse sanoa foorumin lukijoille?
Ihmeet ja merkit seuraavat..
Kirjoittanut: stefanus 3.6.2008 klo 12.51 - LYHYESTI
jukka.finland kirjoitti:
Mitä yritit itse sanoa foorumin lukijoille?
Kuka on Anne Miettinen?
LYHYESTI
Australiassa asuva Anne Miettinen on lähetystyöntekijä, julistaja, monien kristittyjen innoittaja ja paljon muuta.
Hän julistaa selkeää evankeliumia Pyhän Hengen vahvistaessa saarnatun sanan ihmein ja merkein. Apostolien teot on ollut hänen julistuskirjansa jo uskonelämän alkuaskeleista alkaen.
Pastori Anne Miettinen on lähetystyössä tienavaaja uusille kentille ja erityisesti lasten pariin. 7 Flamesin myötä hän omalta osaltaan on avannut suomalaisille oven evenkeliumin julistukseen ja sen tukemiseen.
7 Flames on julkaissut hänen kaksi kirjaansa Enkelikirja - taivaasta taivaaseen sekä My Heaven - Mon ciel à moi - Minun taivaani -kuvakirjan lapsille. Anne Miettisen profeetallisuuden opetusmateriaaleja on saatavana
7 Flamesin kautta.
Hän toi Suomeen vuonna 2001 profeetallisuuden käytännönläheisen valmennuksen, jota työtä 7 Flames Mission International jatkaa edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713