kun joku jotain väittää.
"Monet kristityt uskovat, että Jeesus haudattiin Torinon käärinliinaan käärittynä."
"Näyttely kutsuu ihmisiä tunnistamaan Jumalan kasvot, paavi luonnehtii."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Torinon käärinliina näytteille vuonna 2010/1135236867481
Uskotaan uskotaan
4
217
Vastaukset
- Hessu Homo
Ruusuristiläinenhän se siinä?
- on aito,
niin Jeesus on elänyt 1200 - 1300-luvulla. Tämähän avaa aivan uusia nykymiä, mitä kristinuskoon tulee. Koko kristinuskon historia menee uusiksi. Ja luulisi, että Jessestä näin ollen olisi paljon enemmän tietoa tarjolla.
- Kössönöm
eihän sitä tiedetä kuka tuossa liinassa on haudattu. Väittää voi mitä vaan.
Jessestä ei muuten ole mitään juttua raamatussa ennen kuin hän lähti poikaporukassa hengailemaan. En minä ainakaan ole löytänyt jaetta, jossa mainittaisiin, että jesse oli puuseppä, vaikka sellaista väitetään. Kössönöm kirjoitti:
eihän sitä tiedetä kuka tuossa liinassa on haudattu. Väittää voi mitä vaan.
Jessestä ei muuten ole mitään juttua raamatussa ennen kuin hän lähti poikaporukassa hengailemaan. En minä ainakaan ole löytänyt jaetta, jossa mainittaisiin, että jesse oli puuseppä, vaikka sellaista väitetään.tutkinut. En minäkään äkkiseltään löytänyt, että Jeesus olisi ollut puuseppä ennen hengellisen työnsä alkua. Jeesuksen maallinen isä Joosef oli ilmeisesti rakentaja ammatiltaan. Hän kuoli jossain vaiheessa, kun Jeesus oli täyttänyt 12v mutta ei vielä 30v. Jeesus vanhimpana poikana peri isänsä ammatin ja siitä tulee olettamus, että hän olisi toiminut puuseppänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713