Tässä keskeiset Linkolan teesit kehitysavusta ja pakolaisten ottamisesta, kannatan lämpimästi:
http://forum.stirpes.net/finno-ugric/3088-pentti-linkolan-ajatuksia-tasa-arvosta-maahanmuutosta-ja-kehitysavusta.html
Pentti Linkola
3
1104
Vastaukset
- Coca-Olli
Linkola heittelee näitä "teesejään" ja profetioitaan siitä miten asiat pitäisi olla. Toisaalta mies sanoo lakonisesti että maailmalla ei ole tulevaisuutta ja että kaikki on jo menetetty. No miksi pitäisi tehdä mitään pelastusoperaatioita jos kerran kaikki on jo pian ohi?
Vaikka olen itse varsin kyyninen, tuo Linkola vetää aika hyvät pohjat. Linkolan mielestä olisi parempi jos maailmassa olisi enemmän Jokelan koulusurmia ja kaikenlaisia tapahtumia joissa kuolee paljon ihmisiä. Linkola ei varmaan pistäisi lainkaan pahaksi jos hän olisi etunenässä kuopan reunalla helpottamassa tätä väenpaljoutta.. siis jos hän seisoo sanojensa takana.- Kannattaja
“Kyllä itsemurha olisi ekologisesti loogisin ratkaisu. Ja mitä pikimmin sitä parempi. Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä itsemurhalle. Olen kuitenkin ajatellut, että jos vielä saisi muutaman synnytyksen estettyä ja kerrottua näistä ympäristöasioista eteenpäin, niin siinä olisi syytä elää.”
- --Luonnonlaki--
Pentti Linkola joutaisi laittaa joksikin "kehitysapuministeriksi", sitten joskus tämän nykyisen "pimeän keskiajan" jälkeen, paremmassa ja puhtaammassa tulevaisuudessa!
Linkolan kirjaakin näyttäisi olevan hyvin saatavilla..
http://www.kadulle.com/product_details.php?p=18
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773929
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513248Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542989Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,592913SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752436Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.42249Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251964Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611902- 911301