eli mikä ois helpoin tapa päästä juna-asemalta lintsille? meneekö sinne ratikkaa tai mikä linja-auto? kauan kestäis kävellä?
juna-asemalta lintsille?
15
4838
Vastaukset
- pahan nyt!
Ei se aikuiselle oo pitkä matka, pasilast, tai päättärilt.
Meil meni koko linjasto väliaikaisesti "uusiks" kesäl, ku tekevät uusia raiteita ja linjoja
siks en osaa sanoa millä ois paras, mut mee sivustolle www.hkl.fi niin eiköhän sieltä selviä.
Se on helppo käyttää, ja tulee varmaa oikeaa tietoa.
Mukavaa hurlumhei päivää - helpoin
Yksinkertaisinta olisi varmaan mennä metrolla Sörnäisiin ja 8-ratikalla linnanmäki-pysäkille muutaman pysäkin päähän.
Tai vaihtoehtoisesti rautatieasemalta ratikalla 7B tai 6, Sörnäisiin pysäkille Vilhonvuori ja vaihtaa toiseen suuntaan menevään ratikkaan 8.
Oiskohan Linnanmäki siitä Sörnäisten pysäkiltä 3. tai 4. pysäkki ? mutta ratikassa kyllä lukee pysäkin nimi; linnanmäki, ja kuskilta voi kysyä! - keino
No, jos jäät junasta Pasilassa, niin kävelet Lintsille. Radan vasenta reunaa menee kävelytie perille.
Jos taas vaihdat junasta metroon, eikä sinulla ole Pääkaupunkiseudun joukkoliikennelippua, niin joudut ostamaan uuden lipun. Melko kallista, jos tulijoita on vaikka 4-5 henkilöä. - Stadi girl
Jos ajat Helsingin rautatieasemalle saakka, hyppää ratikkaan rautatieaseman edessä olevalta pysäkiltä (Kaivokadulta, Makkaratalon edestä) ja ratikka on 3B. Se vie aivan Lintsin viereen. Matka kestänee n. 20-30 min.
- 020202
meet M-junaan ja ajat Pasilan asemalle vai mikä se on ja sit meet ratikkaan ja ajat 7 ratikalla juna-asemalle vai mikä se oli ja sit meet 3 ratikkaan ja ajat lintille vai mikä se oli ja sit sä ootkin ihan poron kuseman päässä koko paikasta vai mikä se oli.
- Helsinki4ever
Onko joku muu huomannut saman kuin minä: maalaiset junantuomat eivät osaa ollenkaan ilmaista itseään. Johtuneeko se sitten siitä, että on mielummin käyty lapioimassa lantaa navetassa kaiket päivät mielummin kuin koulussa? Toivottavasti aloittajankaltaiset maatiais ali-ihmiset eivät koskaan muuta tänne rakkaaseen Helsinkiimme häiritsemään naurettavine kysymyksineen!
- Helsinki4ever
Mitä kieltä on "juna-asema"?
- ole aito
Helsinki4ever kirjoitti:
Mitä kieltä on "juna-asema"?
Helsinkiläinen vaan muuttanut jostain Anjalankoskelta sinne pari vuotta sitten ja esität niin kovaa täällä netissä ... säälittävää!
- ylimielisten kivikasa
Kaltaisesi itseriittoiset sosiopaatit saavat minun silmissä stadin sivistyksen laskemaan alle TOP 10 kaupunkien Suomessa. Helsinki on sellainen mesta jossa kaltaisesi yli-ihmiset öykkäröi ja rikkaat ja viisaat vain käy töissä ja ajaa autolla sipooseen ja kirkkonummelle himaan illaksi.
- laittaa tien kysely
ylimielisten kivikasa kirjoitti:
Kaltaisesi itseriittoiset sosiopaatit saavat minun silmissä stadin sivistyksen laskemaan alle TOP 10 kaupunkien Suomessa. Helsinki on sellainen mesta jossa kaltaisesi yli-ihmiset öykkäröi ja rikkaat ja viisaat vain käy töissä ja ajaa autolla sipooseen ja kirkkonummelle himaan illaksi.
viesti muiden kaupunkien sivuille, niin näet millaisia yli-ihmisiä siellä on. Asiallista viestiä et saa.
- muita hakkumalla?
laittaa tien kysely kirjoitti:
viesti muiden kaupunkien sivuille, niin näet millaisia yli-ihmisiä siellä on. Asiallista viestiä et saa.
No en varmasti laita kun ei mulla ole tarvetta, mutta ei Hesalaiset ole yhtään sen viisampia kuin muutkaan suomalaiset ne vaan luulee niin. Helsingissä ne viisaat ei huutele tällä palstalla niillä on viisaampaakin tekemistä.
Se että on Helsingistä ei tee kenestäkään viisasta, tyhmän se voi tehdä. - ei-pääkaupunkiseudulta
muita hakkumalla? kirjoitti:
No en varmasti laita kun ei mulla ole tarvetta, mutta ei Hesalaiset ole yhtään sen viisampia kuin muutkaan suomalaiset ne vaan luulee niin. Helsingissä ne viisaat ei huutele tällä palstalla niillä on viisaampaakin tekemistä.
Se että on Helsingistä ei tee kenestäkään viisasta, tyhmän se voi tehdä.Joo viisaat ei kirjoittele tällaisilla viestihaaroilla ainakaan. Täälläkin on paljon teitä joista hesalaiset on ylimielisiä ja olevinaan parempia. Mua huvittaa tuollainen - sehän kertoo paljon enemmän sanojastaan kuin kohteesta hesalaisista.
- kehä 3 sisäpuolelta.
ei-pääkaupunkiseudulta kirjoitti:
Joo viisaat ei kirjoittele tällaisilla viestihaaroilla ainakaan. Täälläkin on paljon teitä joista hesalaiset on ylimielisiä ja olevinaan parempia. Mua huvittaa tuollainen - sehän kertoo paljon enemmän sanojastaan kuin kohteesta hesalaisista.
Helsingissä on ainakin työläispiireissä käsitys, että Suomi on kehä 3 sisäpuolella ja ulkopuolella on lande. Mielestäni tämä paljastaa näiden junttien tyhmyyden erinomaisesti, ilmeisesti Hesalaisilla on huono omatunto. Jos hesalaiselle alkaa puhumaan Tampereesta, niin turpaan meinaa saada.
- Anonyymi
Hullu!
- Stadin -Sini
Pasilan asemalta on n. reilu kilometri Lintsille. Ja myös bussi nro 23 menee pasilan asemalta lintsin ohi.
Helsingin keskustan asemalta pääset ratikoilla, niissä on opasteet pysäkeillä! Hauskaa Lintsipäivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992