Mitä uutta tahtoisit seksielämäämme?
Totuus (seksi)
10
2434
Vastaukset
- honey
uusia asentoja
- Ekku Tre
...saada nuorta naista !
- Aviomies
Muijalle uusi tyttökaveri(bi-sellainen),sitä ois kiva huuattaa.Nykyinen alkaa jo kyllästyttään,aina samat asennot mihin se suostuu.
- Aviovaimo
Meillä on samat ajatukset rakas aviomieheni!
Olen aina toivonut kolmatta miestä sänkyymme,
tai mihin tahansa jotta voisin joskus huutaa teeskentelemättä. Olen varmaan saanut sinut luulemaan liikaa itsestäsi, anteeksi armas!
Ne ikuiset samat vanhat asennot, luulin että vain minä olen kyllästynyt???? - lissugga
Aviovaimo kirjoitti:
Meillä on samat ajatukset rakas aviomieheni!
Olen aina toivonut kolmatta miestä sänkyymme,
tai mihin tahansa jotta voisin joskus huutaa teeskentelemättä. Olen varmaan saanut sinut luulemaan liikaa itsestäsi, anteeksi armas!
Ne ikuiset samat vanhat asennot, luulin että vain minä olen kyllästynyt????Kunnon seksiä, ihanine esileikkeineen. Kaverini on liian ykstoikkoinen. Aina yhtä ja samaa! Ei uudet asiat kiinnosta häntä.
- haaveilija
lissugga kirjoitti:
Kunnon seksiä, ihanine esileikkeineen. Kaverini on liian ykstoikkoinen. Aina yhtä ja samaa! Ei uudet asiat kiinnosta häntä.
Mikähän siinä on?
Miks ei voi kiinnostaa?
Ei ne asennot sitä paranna.
Eikä itse akti.
AAAAGH!!!
Haaveilen samasta kun sä!
- Nappi
Tahdon seksielämän.
- m31 lahdesta
Minä haluan paljon seksiä. Siis todella paljon. Ja sitte kokeilla kaikkea uutta; asentoja, leikkikaluja, paikkoja, tapoja ja eritoten paljon naisia. Yhdessä tai erikseen. Tuntuu, että uteliaisuuteni erotiikan alalta on täysin kyltymätöntä.
- Jis
Tahtoisin että mies joskus keskittyisi mun jalkoväliin oikein antumuksella. Tutkisi,maistelisi,koskettelisi eri tavoin ja kokeilisi miten parhaiten saa mut kiemurtelemaan. Mut ei..Hän nuolee vain sen aikaa kunnes saan orgasmin. Vaikka hyvä kai sekin.=)
- AMaria
Seksin laatu on loistavaa. Määrää haluaisin vain lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827