Denverin lentokenttä on vähintäänkin mielenkiintoinen paikka, epämiellyttävässä mielessä.
Tässä David Icke kertoo hiukan Denverin lentokentästä.
http://www.youtube.com/watch?v=AWJ26fjQH84&feature=related
Tuo on 7 osa, 7 osaisesta luennosta, jossa David Icke kertoo Reptiliaaneista ja Denverin lentokentästä.
Hyvä on, jos tietäisi jotain historiasta, fysiikasta jne, niin avautuu helpommin mitä Icke puhuu.
Tässä suomeksi vähän Denverin lentokentästä.
Kirjoittajat voivat jossain olla väärässä, mutta pääpointti lienee selvä.
Kirjoituksessa mainitaan myös Phil Schneider, joka osallistui kyseisen lentokentän rakennustöihin, tästä miehestä Icke puhuu myös.
Huomatkaa, että Denverin lentokentän alla on monia
kerroksia, ja alimmissä kuulemma humanoideja/Reptiliaaneja.
http://www.heinola.org/~patato/phil2.html
Aika epämiellyttävä seinämaalaus Denverin lentokentän seinällä.
http://www.policestateplanning.com/1decd910.jpg
Lyhyesti:
Näyttää siltä, että Denverin lentokenttä on suunniteltu tulevaa varten.
Maanalainen keskitysleiri ym. kuka tietää, mutta ei näytä, että on suunniteltu ihmisten kannalta mihinkään hyvään.
Vähänkin herkät ihmiset voivat pahoin Denverin lentokentällä, sillä niin negatiivisia energioita siellä kuulemma on.
Phil Schneider on nyt kuollut, mutta tässä hän kertoo mitä hän on kokenut.
7 osainen luento vuodelta 1995, osa 1:
http://www.youtube.com/watch?v=HuuztmqFQrQ
Siitä sitten osan 1 jälkeen klikkaatte osaan 2, aina viimeiseen osaan asti.
Olisiko aika
10
494
Vastaukset
- hohhoijaalta
Ihme ettei hän hauku teitä hörhöiksi vaan ainoastaan niitä, joilla on jotain konkreettista sanottavaa. En jaksa edes alkaa perehtymään moisiin juttuihin mitä tässä kerrotaan. Reptiliaanit. Ens kertaa kuulen koko asiasta ja muukalaiset ja sun muut hörhöilyt. Kysykää hohhopijaalta mitä mieltä on. Me totuus 911 liikkeessä emme puhu reptiliaaneista emmekä muukalaisista. Hörhöilkää keskenänne hohhoijaat ja reptiliaanit. Sovitte keskenänne niin hyvin.
- pensaaseen!
Voit laittaa pääsi pensaaseen, niin tekee moni, kun totuus osoittautuu liian ahdistavaksi.
Kun pidät pääsi pensaassa ja silmät kiinni, niin totuus on silti mikä se on, vaikka epämiellyttäväkin. - WTC:stä.
pensaaseen! kirjoitti:
Voit laittaa pääsi pensaaseen, niin tekee moni, kun totuus osoittautuu liian ahdistavaksi.
Kun pidät pääsi pensaassa ja silmät kiinni, niin totuus on silti mikä se on, vaikka epämiellyttäväkin.Tuo Phil Schneider kertoo tuossa 1995 kuvatussa videossa, että hänen mielestään Oklahoman pommi-isku vuonna 1994, ja WTC pommi-isku vuonna 1993 oli inside job.
Perustaa väitteensä tietoihin räjähteistä.
Vakava, turhautunut ja vihainen mies näyttää olevan. - WTC:stä 1993.
pensaaseen! kirjoitti:
Kun pidät pääsi pensaassa ja silmät kiinni, niin totuus on silti mikä se on, vaikka epämiellyttäväkin.Tuossa videossa Phil Schneider kertoo, että hänen mielestään vuoden 1994 Oklahoman, ja vuoden 1993 WTC-pommi-isku oli inside job.
Hän perustaa väitteensä tietoihinsa räjähteistä, jota hänellä on oltava paljon, onhan hän elämäntyökseen käyttänyt eri räjähteitä tunneleiden ym. tekoon.
Kovin vaikuttaa vakavalta, turhautuneelta ja vihaiselta mieheltä. - tarttee kattoo
WTC:stä 1993. kirjoitti:
Tuossa videossa Phil Schneider kertoo, että hänen mielestään vuoden 1994 Oklahoman, ja vuoden 1993 WTC-pommi-isku oli inside job.
Hän perustaa väitteensä tietoihinsa räjähteistä, jota hänellä on oltava paljon, onhan hän elämäntyökseen käyttänyt eri räjähteitä tunneleiden ym. tekoon.
Kovin vaikuttaa vakavalta, turhautuneelta ja vihaiselta mieheltä.uudestaan, Mä en tiä mitä noo ufot sun muut reptiliaanit ja aliensit ja muut liittyy mihinkään, koska huuhaa on huuhaa. mö oon kokenu kaikenlaista elämäni aikana, mutta huuhaalle oon aina antanu piutpaut. Mä voin ja uskonkin, että wtc oli inside homma ja on paljon muutakin ja niiden takana ei välttämättä oo mikään cia eikä mikään jäljitettävissä oleva organisaatio. Kuuhuijaus on Nasa juttuja. Siinä ei ole mitään yliluonnollista. JFK on ehkä cia tai mafia juttuja eikä siinäkään mitään yliluonnollista. WTC on cian ulkopuolinen juttu, mistä HOHHOIJAAA ei tiedä hevon vittua.
- kohtalo?
tarttee kattoo kirjoitti:
uudestaan, Mä en tiä mitä noo ufot sun muut reptiliaanit ja aliensit ja muut liittyy mihinkään, koska huuhaa on huuhaa. mö oon kokenu kaikenlaista elämäni aikana, mutta huuhaalle oon aina antanu piutpaut. Mä voin ja uskonkin, että wtc oli inside homma ja on paljon muutakin ja niiden takana ei välttämättä oo mikään cia eikä mikään jäljitettävissä oleva organisaatio. Kuuhuijaus on Nasa juttuja. Siinä ei ole mitään yliluonnollista. JFK on ehkä cia tai mafia juttuja eikä siinäkään mitään yliluonnollista. WTC on cian ulkopuolinen juttu, mistä HOHHOIJAAA ei tiedä hevon vittua.
Tapettiinko Phil sitten?
http://www.heinola.org/~patato/phil1.html
http://www.heinola.org/~patato/phil5.html - sinulla.
tarttee kattoo kirjoitti:
uudestaan, Mä en tiä mitä noo ufot sun muut reptiliaanit ja aliensit ja muut liittyy mihinkään, koska huuhaa on huuhaa. mö oon kokenu kaikenlaista elämäni aikana, mutta huuhaalle oon aina antanu piutpaut. Mä voin ja uskonkin, että wtc oli inside homma ja on paljon muutakin ja niiden takana ei välttämättä oo mikään cia eikä mikään jäljitettävissä oleva organisaatio. Kuuhuijaus on Nasa juttuja. Siinä ei ole mitään yliluonnollista. JFK on ehkä cia tai mafia juttuja eikä siinäkään mitään yliluonnollista. WTC on cian ulkopuolinen juttu, mistä HOHHOIJAAA ei tiedä hevon vittua.
Blokkaat siis jotkut aiheet pois elämästäsi?
Todella outo logiikka, varsinkin totuuden etsimisen, ja ennenkaikkea HAHMOTTAMISEN kannalta.
Ufot ja alienit ovat todellisuutta, jos ovat, ja piste!
Siihen ei sinun mielenkiintosi vaikuta ollenkaan.
Olihan sekin huuhaata ennen, että maapallo muka kiertäisi Aurinkoa, eikä Aurinko Maata.
Vaikka virallinen tiede niin silloin sanoi ja ihmiset siihen uskoivat, niin Maa planeettapa kiersi Aurinkoa ihan samalla lailla kuin tänäpäivänä. - Palmen murha
sinulla. kirjoitti:
Blokkaat siis jotkut aiheet pois elämästäsi?
Todella outo logiikka, varsinkin totuuden etsimisen, ja ennenkaikkea HAHMOTTAMISEN kannalta.
Ufot ja alienit ovat todellisuutta, jos ovat, ja piste!
Siihen ei sinun mielenkiintosi vaikuta ollenkaan.
Olihan sekin huuhaata ennen, että maapallo muka kiertäisi Aurinkoa, eikä Aurinko Maata.
Vaikka virallinen tiede niin silloin sanoi ja ihmiset siihen uskoivat, niin Maa planeettapa kiersi Aurinkoa ihan samalla lailla kuin tänäpäivänä.Selitäs nyt sitten mulle Palmen murha, kun tiedät noista huuhaa jutuista niin paljon ja perustat näemmä koko maailmankatsomuksesikin johonkin huuhaahan. Palmen murhassa ei ole sanaakaan totta yhdessäkään lauseessa, mitä siitä on kirjoitettu. Kirjoitappa nyt minulle yksi totuuden lause asiasta niin saan yöunen.
- hautausmaa!
Denverin kenttähän rakennettiin intiaanien hautausmaan päälle jota intiaanit tietenkin vastustivat. Myöskin lentokentän alakertaan jätettiin näkyviin osaa hautausmaasta. Aika röyhkeää toimintaa vainajia kohtaan mutta Amerikassahan ei intiaaneista paljoa välitetä mutta muualla maailmassa Amerikkalaisten mukaan pitäis välittää kaikista kansalaisista.
- muutakin.
Taitaapa siellä Denverin lentokentän alla olla paljon sellaista, mitä moni ei villeimmässä mielikuvituksessakaan osaisi heti kuvitella, enkä tarkoita nyt mitään intiaanien hautausmaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358