Kertokaa... Olen istuttanut kaksi ruusuntaimea, jotka ovat siis lähtötilanteeltaan lepotilassa (ainaki pitäs olla, eikä kupsahtaneita). Siis ovat ruukussa ja parvekkeella. Noin pari viikkoa sitten olen siis istuttanut ne ja nyt odottelen, että kasvaako. Tietääkö joku, kauanko saan odotella vai onko turhaa? :(
Nimiä taimille en muista...toinen on valkoinen ja toinen keltainen, melko isokukkaisia ovat. Keltainen ruusu on kuitenkin kukaltaan isompi kuin valkoinen.
Ruusun kasvunopeus lepotilasta lähdettäessä
3
746
Vastaukset
- näkyä ?
Joko on alkanut kasvua näkyä sinin ruusuissasi ?
Kysyy yksi amatööri hermostuneena odotellen myös :)- smirre*
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :) - pois
smirre* kirjoitti:
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :)Olisit vienyt takas kauppaan, kyllä niiden pitää lähteä kasvuun ja juuttikangas otetaan pois ennenkuin istutetaan.Mikä höperö siellä kaupassa sanoi ettei oteta.Tee valitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233