Kertokaa... Olen istuttanut kaksi ruusuntaimea, jotka ovat siis lähtötilanteeltaan lepotilassa (ainaki pitäs olla, eikä kupsahtaneita). Siis ovat ruukussa ja parvekkeella. Noin pari viikkoa sitten olen siis istuttanut ne ja nyt odottelen, että kasvaako. Tietääkö joku, kauanko saan odotella vai onko turhaa? :(
Nimiä taimille en muista...toinen on valkoinen ja toinen keltainen, melko isokukkaisia ovat. Keltainen ruusu on kuitenkin kukaltaan isompi kuin valkoinen.
Ruusun kasvunopeus lepotilasta lähdettäessä
3
746
Vastaukset
- näkyä ?
Joko on alkanut kasvua näkyä sinin ruusuissasi ?
Kysyy yksi amatööri hermostuneena odotellen myös :)- smirre*
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :) - pois
smirre* kirjoitti:
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :)Olisit vienyt takas kauppaan, kyllä niiden pitää lähteä kasvuun ja juuttikangas otetaan pois ennenkuin istutetaan.Mikä höperö siellä kaupassa sanoi ettei oteta.Tee valitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608