Kertokaa... Olen istuttanut kaksi ruusuntaimea, jotka ovat siis lähtötilanteeltaan lepotilassa (ainaki pitäs olla, eikä kupsahtaneita). Siis ovat ruukussa ja parvekkeella. Noin pari viikkoa sitten olen siis istuttanut ne ja nyt odottelen, että kasvaako. Tietääkö joku, kauanko saan odotella vai onko turhaa? :(
Nimiä taimille en muista...toinen on valkoinen ja toinen keltainen, melko isokukkaisia ovat. Keltainen ruusu on kuitenkin kukaltaan isompi kuin valkoinen.
Ruusun kasvunopeus lepotilasta lähdettäessä
3
764
Vastaukset 3
- näkyä ?
Joko on alkanut kasvua näkyä sinin ruusuissasi ?
Kysyy yksi amatööri hermostuneena odotellen myös :)- smirre*
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :) - pois
smirre* kirjoitti:
Eivät alkaneet kasvamaan, joten menin kauppaan ja ostin uudet. Kun nostin vanhat juurakot, huomasin, että niiden juuret olivat aivan mitättömät. Liekö niitä koskaan ollutkaan, kun ne oli juuttiin kiedottuna ja juurakko kehotettiin istuttamaan juutin kanssa... vai nitistinkö minä ne. Ei voi tietää.
Uudet juurakot kasvavat komiasti :)Olisit vienyt takas kauppaan, kyllä niiden pitää lähteä kasvuun ja juuttikangas otetaan pois ennenkuin istutetaan.Mikä höperö siellä kaupassa sanoi ettei oteta.Tee valitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591220
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751- 46751
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669