Mitähän tekisin? Uuden kotimme pihalla kasvaa kieloja. Ne sijoittuu yhteen kohtaan, n. metri kertaa kaksi alueelle. Siihen on joskus tehty vähän pohjaakin, multaa laitettu vähän hiekkaperäisen maan päälle. Mut pohja on ajan myötä mennyt hyvin epätasaiseksi ja kuoppaiseksi, ei mitenkään nätin näkönen. Siihen on laitettu myös jotain ruman näköistä, vanhaa perennaa, sellasia isoja vihreitä pyöreähköjä lehtiä joihin on nyt tullut pieniä violetinsävysiä kukkia.Joskus otan ne pois, en tykkää. Mut levittäsinkö minä nyt uutta multaa siihen pohjalle tasottamaan maata? Paljoo sitä ei kait vois laittaa, kun ne kielot on jo kasvanut ihan jonkun verran. Voisinko sit jo istuttaa siihen lisäksi valmiita perennantaimia tai sit kesäkukkia siemenistä? Kielohan ei kuki tietääkseni pitkään.
Vastaukset 1
- hortsonomi
olisi kannattanut tehdä ennenkun kielot nousivat. Se "ruman näköinen" perenna taitaa olla kuunlilja, eikä se itseasiassa taida niin ruma ollakkaan kun tarkemmin katsot :)
Kielon lehdet taitaa varjostaa jos siemeniä ajattelit, laita jotain korkeaa perennaa joka ei huku kielojen alle. Ensi keväänä sitten laitat multaa siihen penkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10790Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577