Viisi euroa ja tappi pystyssä

hilda-hymy

Mä halusin vaan sen komeimman, en sitä tappia.

Ja kumminkin se kauppias oli laittanut kaikkein komeimpaan ja suuurimpaan sen tapin pystyyn.
Mä sanoin, että saiskos ilman tappia.

Kauppias siihen tuumasi, että hän on ollut huomaavinaan, että se tapillinen on aina halutuin.

Hyvät kauppiaat, mä haluun kukkani ilman tappia, kiitos. Laittakaa ne tappine jossa se hinta on vaikka johkin muualle, jookos.

71

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hac

mikä helvetin tappi?
      ostat itelles kukkia hahah.

• hilda-hymy

joku ohi???? *Wirn*

Siis hintalapputappi, tai tappi jossa on hintalappu, siis kukassa. Joko hiffasit...

• Hac
        hilda-hymy kirjoitti:

joku ohi???? *Wirn*

Siis hintalapputappi, tai tappi jossa on hintalappu, siis kukassa. Joko hiffasit...

meni kyllä totaalisen ohi.
        eipä mua ole ikinä haitannut mullassa nököttävä tappi. sen saa pois ihan pienellä vaivalla.

eipä sillä, että kukkia ostaisin kun about kerran vuodessa. ne kuolee kuitenkin.

• hilda-hymy
        Hac kirjoitti:

meni kyllä totaalisen ohi.
        eipä mua ole ikinä haitannut mullassa nököttävä tappi. sen saa pois ihan pienellä vaivalla.

eipä sillä, että kukkia ostaisin kun about kerran vuodessa. ne kuolee kuitenkin.

se tappi tuupataan aina siihen komeimpaan, ja sen mä justiin haluan. Ajattele nyt, kukkaparkaa om kiusattu tapilla, mä sitä sitten hellasti hoidan. Siis sitä kukkaa, en tappia.

Mä rrakastan kukkia, ja ostan niitä usein.

• Vanillaone
        hilda-hymy kirjoitti:

se tappi tuupataan aina siihen komeimpaan, ja sen mä justiin haluan. Ajattele nyt, kukkaparkaa om kiusattu tapilla, mä sitä sitten hellasti hoidan. Siis sitä kukkaa, en tappia.

Mä rrakastan kukkia, ja ostan niitä usein.

että et ole vain fiksoitunut tapillisiin kukkasiin eli siis sinusta vain näyttää, että se tapillinen on paras ja komein?

• hilda-hymy
        Vanillaone kirjoitti:

että et ole vain fiksoitunut tapillisiin kukkasiin eli siis sinusta vain näyttää, että se tapillinen on paras ja komein?

sitä fiksoitumista. Päättelin siitä, että tänään kun kävin kukkarissa, niin ei ollut niin tapin tappia kukkasissa.

Ihanpikkusen vaikee valita ne komeimmat kukat.
        Täytyyköhän tässä perua puheensa, ja haluta se tappi, siitä ainakin tietää, että komeeseen se on tyrkätty.

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

sitä fiksoitumista. Päättelin siitä, että tänään kun kävin kukkarissa, niin ei ollut niin tapin tappia kukkasissa.

Ihanpikkusen vaikee valita ne komeimmat kukat.
        Täytyyköhän tässä perua puheensa, ja haluta se tappi, siitä ainakin tietää, että komeeseen se on tyrkätty.

olihan breesnevillakin keppi selassa kun han aikoinaan punasella torilla tsiigaili :-)

• hilda-hymy
        kbasa kirjoitti:

olihan breesnevillakin keppi selassa kun han aikoinaan punasella torilla tsiigaili :-)

ei se kyllä ollut komee....

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

ei se kyllä ollut komee....

vahanku olis suistopapu versonu naamassa :-)

• kbasa
        kbasa kirjoitti:

vahanku olis suistopapu versonu naamassa :-)

palataan hiltu :-))

• hilda-hymy
        kbasa kirjoitti:

palataan hiltu :-))

ihana ilma, kerätkää kukkasia...
        Juttelemisiin..

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

ihana ilma, kerätkää kukkasia...
        Juttelemisiin..

kerataan.. luomuja ei tappeja :-)

• kbasa kirjoitti:

kerataan.. luomuja ei tappeja :-)

Jos jottain kukkia keräätte,
        ni ottakaa vaik voikukkia niitten harvinaisimpien sijasta..

Näin ollen ei tu kellekää paha mieli, kun jotkut sanoo, että kukat kukkeimmillaana kauneimmillaan luonnossa :)

• kbasa

mutta jos ostat pernillaruusun niin niissa on hintalappu joka lehdessa..! lehtia on vaan nelja, mutta on siinakin repimista.. pirun tarroja..
      kerran ostin pernillaruusun enka osta enaa! :-)

• hilda-hymy

Pernillaparka, mä ostin kerran sellasen kurttulehtiruusun. Ajattele, siihen oli tuupattu rautlankatappi, jossa oli hintalappu, ihan ruostunut tappi.

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

Pernillaparka, mä ostin kerran sellasen kurttulehtiruusun. Ajattele, siihen oli tuupattu rautlankatappi, jossa oli hintalappu, ihan ruostunut tappi.

eihan kukaan nyt ruosteista.. perskeles tata nykyajan meininkia!!

• hilda-hymy
        kbasa kirjoitti:

eihan kukaan nyt ruosteista.. perskeles tata nykyajan meininkia!!

kiusataan avuttomia, ja pikkusia, kyllä maailma on paha.
        Sen takia mä pelastan mahdollisimman paljon kukkasia, ne kun on niin suloisia.

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

kiusataan avuttomia, ja pikkusia, kyllä maailma on paha.
        Sen takia mä pelastan mahdollisimman paljon kukkasia, ne kun on niin suloisia.

pelastin kun suurpetomettastajat uhkaa saalistaa koko kukkasen sukupuuttoon!

• hilda-hymy
        kbasa kirjoitti:

pelastin kun suurpetomettastajat uhkaa saalistaa koko kukkasen sukupuuttoon!

kukkapelastaja sankari, kihokki on tulevaisuuden kukka, nousee suureen arvoon. Katos, pian kaikki kamalat ötökät lisääntyy, mä olen kuullut.

Sun kihokista halutaan kamalasti pistokkaita, varaa mullekkin yksi, jooko.

Eikös kihokki ollut se joka syö ötököitäa?

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

kukkapelastaja sankari, kihokki on tulevaisuuden kukka, nousee suureen arvoon. Katos, pian kaikki kamalat ötökät lisääntyy, mä olen kuullut.

Sun kihokista halutaan kamalasti pistokkaita, varaa mullekkin yksi, jooko.

Eikös kihokki ollut se joka syö ötököitäa?

otanpa ja sahaan tanaan!
        juu.. kihokki on meilla se joka huolehtii ylimaaraisista elukoista huushollissa :-)

• hilda-hymy
        kbasa kirjoitti:

otanpa ja sahaan tanaan!
        juu.. kihokki on meilla se joka huolehtii ylimaaraisista elukoista huushollissa :-)

paras, mun ötökkätorjunta on hoidossa.

Nyt mä lähden käymään tossa yhdellä kukkarilla hakeen kukkia, ja maitoo kahviini, maitokaupasta.

Mä halun sellasen puuvartisen päivänkakkaran näköisen ison kukan partsille, ne on kauniita.

• kbasa
        hilda-hymy kirjoitti:

paras, mun ötökkätorjunta on hoidossa.

Nyt mä lähden käymään tossa yhdellä kukkarilla hakeen kukkia, ja maitoo kahviini, maitokaupasta.

Mä halun sellasen puuvartisen päivänkakkaran näköisen ison kukan partsille, ne on kauniita.

ja kihokkikin myhailee..
        tietaa paasevansa jo autuaammille mettastysmaille :-)

• valittaa raipelle;

http://www.iltalehti.fi/tampere/200806037742210_te.shtml
      Raipesta kukkaispormestari | Tampere | Iltalehti.fi    
      Raipesta kukkaispormestari
      3.6.2008 12:00

Jääkiekkolegenda Raimo Helminen on Tampereen 25. kukkaispormestari.
      Kukkaispormestarin velvollisuuksiin kuuluu Tampereen kukkaisviikkojen avaaminen.
      Kukkaispormestarin velvollisuuksiin kuuluu Tampereen kukkaisviikkojen avaaminen. (MIKA KANERVA)

Tampere Tunnetuksi ry on kutsunut jääkiekkolegendan, nykyisen yrittäjän Raimo Helmisen vuoden 2008 Tampereen Kukkaispormestariksi.

• hilda-hymy

hyvä valinta, siinä on sitten kymppiluokan Mies, hyvän näköinenkin vielä, ja miellyttävän tuntuinen persoona. Mitä nyt lehti, ym jutuista päättelen.

Uskaltaiskohan sitä mennä moikkaamaan itse Pormestaria, täytyy miettiä.

• hilda-hymy kirjoitti:

hyvä valinta, siinä on sitten kymppiluokan Mies, hyvän näköinenkin vielä, ja miellyttävän tuntuinen persoona. Mitä nyt lehti, ym jutuista päättelen.

Uskaltaiskohan sitä mennä moikkaamaan itse Pormestaria, täytyy miettiä.

Meet tietysti, tonnekkin... :)

Pst. minä taas sain tapittoman, olsin tarvinnut...

• hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Meet tietysti, tonnekkin... :)

Pst. minä taas sain tapittoman, olsin tarvinnut...

tapin, oikein piiitkän ja paksun, pysyy hyvin pystyssä....
        Oikein kunnon kukkatukikeppi, mun puuvartisessa kukkasessa....

• hilda-hymy kirjoitti:

tapin, oikein piiitkän ja paksun, pysyy hyvin pystyssä....
        Oikein kunnon kukkatukikeppi, mun puuvartisessa kukkasessa....

millainen kukka on tuo mainitsemasi...

puuvartinen kukkanen, täh ja häh?

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

äklötyksen havaitsin asioidessani viimeks kukkakaupassa. Kuvitelkaa ny; pinkki ruusu johon oli laitettu hilettä niin paljon ku vaan ikinä.

Ja joku sellasenkin varmaan sai. Mahtoi olla väkinäinen hymy naamalla;)))

Tappia en havainnut.

• hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

joka on jalostettu sillain, että siinä on pitkä puumainen varsi. Olet varmaan nähnyt esmerkiks päivänkakkarapuita?
        No mulla ei ole päivänkakarapuu,kun niitä ei ollut, mutta toisenlainen kukkapuu on.

Ai niin, mä en ole ikuna käynyt siellä Sottiisissa, mut nyt kai vois mennä.

• Tuuba.
        a-v kirjoitti:

äklötyksen havaitsin asioidessani viimeks kukkakaupassa. Kuvitelkaa ny; pinkki ruusu johon oli laitettu hilettä niin paljon ku vaan ikinä.

Tappia en havainnut.

-hmm, en ole nähnyt muita tappeja kukkakaupassa, kuin yhden Hyvösen Tapsan, joka oli myyjä. Tappi oli sen lempinimi.. jaa-ah.. hileinen tappi? Kuulostaa viluiselta ,-))

• hilda-hymy
        a-v kirjoitti:

Tappia en havainnut.

miksi ruusu täytyy hilettää, ei tajuu.

Missä sellanen kukkari on, missä ei tapiteta, tosi hyvä, että sellasiakin on.

• Vanillaone
        a-v kirjoitti:

Tappia en havainnut.

noita hiletyksiä, mutta myös sitä, että kaikkia kukkia pitää nykyään saada kaiken värisinä - sinisiä ruusuja ym.

Aito alkuperäinen on aina hintansa väärti :)

• hilda-hymy kirjoitti:

miksi ruusu täytyy hilettää, ei tajuu.

Missä sellanen kukkari on, missä ei tapiteta, tosi hyvä, että sellasiakin on.

Ajatteles Hiltu... olis identtiset kaksoshäiskät (pirun komeet tietty...), toisella olis kädessä hileruusu, toisella päivänkakkara.

Kumman ottaisit?;)

• hilda-hymy
        a-v kirjoitti:

Ajatteles Hiltu... olis identtiset kaksoshäiskät (pirun komeet tietty...), toisella olis kädessä hileruusu, toisella päivänkakkara.

Kumman ottaisit?;)

sen päivänkakkaran, jos mies tois päivänkakkaran, multa nyrjähtäis sydän....

• hilda-hymy kirjoitti:

sen päivänkakkaran, jos mies tois päivänkakkaran, multa nyrjähtäis sydän....

ittekullakin;)

Hileruusutonta illanjatkoa;)

• hilda-hymy
        a-v kirjoitti:

ittekullakin;)

Hileruusutonta illanjatkoa;)

että pikku korjaus on tarpeen, kyllä mä ruusustakin tykkään, kunhan se ei ole hiletetty.

Illanjatkoa sinullekkin *hymy*

• mutta...

nyy mulla on "kukkakeppi", rannalta nappasin...

• täällä tapitetaan!!..oliko komee vartinen kukkakeppi!;))

• blackmetal68 kirjoitti:

täällä tapitetaan!!..oliko komee vartinen kukkakeppi!;))

sitä tierä mutta kommee väritys hällä on, rannan paras...

Minä ihan varma ole mistä tapeista tässä ketjussa puhutaan, tapitetaan vaan mukana... :)

• hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

sitä tierä mutta kommee väritys hällä on, rannan paras...

Minä ihan varma ole mistä tapeista tässä ketjussa puhutaan, tapitetaan vaan mukana... :)

ihan vaan tapista alotettiin, kunkin mielikuvitus sitten alkaa...

Mutta se on varma, että Teletapeista ei ole puhuttu sanaakaan....

• hilda-hymy kirjoitti:

ihan vaan tapista alotettiin, kunkin mielikuvitus sitten alkaa...

Mutta se on varma, että Teletapeista ei ole puhuttu sanaakaan....

vielä antaa mielikuvitukseni lentää nuista tapeista, enkä annakkaan, *niin o paree... :)

vielä antaa mielikuvitukseni lentää nuista tapeista, enkä annakkaan, *niin o paree... :)

aiheet pyörii tapin ympärillä? No, ei siinä mitään, ihan hyvä aihehan sekin on.

Taidan juoda tappikahvit tappileivän kera;)

• hilda-hymy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

laukata, se on mukavaa, hyvä mielikuvitus rikastuttaa elämää.

*sanoo nimim: kokemusta on*

• a-v kirjoitti:

aiheet pyörii tapin ympärillä? No, ei siinä mitään, ihan hyvä aihehan sekin on.

Taidan juoda tappikahvit tappileivän kera;)

tapitan sua, heh...

*mää silleen tapita*, silmäni vain tapittavat ihmetyksestä, tappileipä ok, mutta tuo tappikahvi, mielenkiintoista...

tapitan sua, heh...

*mää silleen tapita*, silmäni vain tapittavat ihmetyksestä, tappileipä ok, mutta tuo tappikahvi, mielenkiintoista...

se tappikahvi tehdään samoista värkeistä ku se tappileipäkin. Tapinpalaset paahdetaan ja jauhetaan ja keitetään sumpiksi. Mukavaa vaihtelua normijuhlamokan sijaan;)

Ja uskaltaa sitä juoda, ei kasva tappi ottaan...

• hilda-hymy

• hilda-hymy

• hilda-hymy

• a-v kirjoitti:

vaikka varsi vähän laiha ja käyränlainen...

kauppa siänen,laatu eu-direktiiviä!;)

• a-v kirjoitti:

ettei NIIN höppänäksi et joka sienen päälle istuu...;)

sienen päälle astuu!!xP

kauppa siänen,laatu eu-direktiiviä!;)

ehdottoman direktiivin vastainen oli se.

Mikähän mahtoi olla merkiltään? Kikkeliseitikki?

sienen päälle astuu!!xP

onkin erijuttu. Vt. "ei se astumista haittaa mut kävelemistä"...

• a-v kirjoitti:

ehdottoman direktiivin vastainen oli se.

Mikähän mahtoi olla merkiltään? Kikkeliseitikki?

tuo vähän myrkyllisen näköinen;))..perinteinen naitatti on kiinteä maltoisempi ja terhakkaampi;)

http://www2.arnes.si/~sspamiho/gobe/images/phallus_impudicus.jpg

en tiedä miten tarkkaan esim; 4hoon sienen poimintakurssella näitä eri lajeja syynätään;)DDD

tuo vähän myrkyllisen näköinen;))..perinteinen naitatti on kiinteä maltoisempi ja terhakkaampi;)

http://www2.arnes.si/~sspamiho/gobe/images/phallus_impudicus.jpg

en tiedä miten tarkkaan esim; 4hoon sienen poimintakurssella näitä eri lajeja syynätään;)DDD

kalvakka, heppi röpeliäinen... muuten terve.

Juu, en minäkään tiedä, oon aina pysytelly kaukana niistä hommeleista;)

• hilda-hymy kirjoitti:

varmaan pissitappi, tai jotain...*virnuilee*

teletappeilta varmaankin löytyy tommonen..ööhh pissitappi;))

• a-v kirjoitti:

mun ei oo mun hommeli;)

Myönnä pois, sä oot saanu joskus kloppina jonku 4H-stipendin... maakunnan paras tissinvenyttelijä tai jotain;)

maakunnan paras kotimammografian ylimestari ja suurvisiiri;))

maakunnan paras kotimammografian ylimestari ja suurvisiiri;))

sanot jotain sellasta jonka oon valmis nielemään sellasenaan;)

Teeksä kotikäyntejä?

• a-v kirjoitti:

mun ei oo mun hommeli;)

Myönnä pois, sä oot saanu joskus kloppina jonku 4H-stipendin... maakunnan paras tissinvenyttelijä tai jotain;)

kotikäynnit ehdottomasti kuuluvat varsinkin syrjäseuduilla palveluuni;))..kaikki ovat kehuneet ennen kuin ovat pyörtyneet;))

kotikäynnit ehdottomasti kuuluvat varsinkin syrjäseuduilla palveluuni;))..kaikki ovat kehuneet ennen kuin ovat pyörtyneet;))

suositusta oo olemassakaan;)

Ei hitsi... mennähän maate... mä jouduin tänään heräämään jo puoli ykstoista, oon ihan kanttuvei...

Ektoplasmat sun rinnuksille ja hyvää yötä;)

laajamittaisempiakin tehoseulontoja urakalla esim;maatalousnäyttelyissä,messuilla,toreilla ja kauppakeskusten parkkipaikoilla;)kai tästä nukkumaan joutaa ,öitä;)

http://www.radiocity.fi/images/kuvitus/mammografia.jpg

• yrittänyttä ei laiteta;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5206
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3621
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2395
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1996
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1917
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163