Naiset!Oletteko sanoneet naimista aloittaessanne,että kieltäydytte,jos miehellä on ollut niin pieni kalu ettei kortsu pysy?
Uskallatko tunnustaa?
4
1691
Vastaukset
- Jemina_78_
eipä ole tullut niin pienimunaisia miehiä vastaan. Onneksi.
- Jatta
Seurasi ylläri,kun upea uros riisui!Olin odottanut edes tavallisen kokoista kalua!Olisi ollut ihan hyvä jko 14-16cm,mutta kundilla oli varmaan 5cm ja kortsut ei käynyt.Tehtiin me kaikenlaista ja hän tukli tyydytetyksi,minä en.Komea kuin jumala!Mallina menestynyt,mutta pienimunainen.Siitä asti olen koon selvittänyt ennen sänkyyn menoa.Tunsin itseni petetyksi.
- Michelle
Jatta kirjoitti:
Seurasi ylläri,kun upea uros riisui!Olin odottanut edes tavallisen kokoista kalua!Olisi ollut ihan hyvä jko 14-16cm,mutta kundilla oli varmaan 5cm ja kortsut ei käynyt.Tehtiin me kaikenlaista ja hän tukli tyydytetyksi,minä en.Komea kuin jumala!Mallina menestynyt,mutta pienimunainen.Siitä asti olen koon selvittänyt ennen sänkyyn menoa.Tunsin itseni petetyksi.
Sama juttu käynyt. Jumalainen mies, mutta miehellä oli n.3-4cm ja ei voinut muuta, kun nauraa ja lähteä pois.
Ikävää hänelle, mutta reagoin automaattisesti noin. - seppo
Jatta kirjoitti:
Miten hyvissä ajoin ja millä menetelmällä varmistat sen riittävän pituuden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213498
- 831732
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821198Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561152- 48989
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52967Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe180916- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795