Puuvallila

millasta

paikkaa asua? Onko rauhallinen noin yleensä?

8

3585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asukas...

Ota ne pillerisi, niin rauhoittuu.

• Äiti**

Et sitten keksinyt mitään omaperäisempää?

Kun joutessas selailet näitä sivuja, niin voisit vastata asiallisesti. Ongelmasi voit ratkoa terapeutin luona.

• bientä gorjauzta
        Äiti** kirjoitti:

Et sitten keksinyt mitään omaperäisempää?

Kun joutessas selailet näitä sivuja, niin voisit vastata asiallisesti. Ongelmasi voit ratkoa terapeutin luona.

Tämä internet on näille verbaalisti köyhille turhautuneille se terapeutin korvike, ainakin jonkun aikaa ja tiettyyn rajaan asti.

Mut kuka tahansa netin käyttäjä on viimesten 10 vuoden aikana tasaseen tahtiin siinä määrin törmänny näihin alkeellisiin idiootteihin ettei niihin pitäs hermostua sen enemmän ku kärpäsiin kesällä.

• mukavaa seutua

Mun mielestä tosi rauhallista!
      Tosin entiset naapurit olleet narkkareita ja kolistelivat yläkerrassa, mutta muutaman valituksen jälkeen saivat häädön.
      Saivatkohan narkkaritkin asunnon sieltä vaan siksi, kun nainen oli raskaana ?

Nykyiset naapurit tosi mukavia, ku tulee nykyäänkin toisinaan käytyä.

Tosi kivaa seutua, kaikki lähellä.

Meidän asunnossa oli/on lattiat talvella kylmät, mutta sukilla/tohveleilla pärjää mainiosti. :)

Todellakin muuttaisin takasin, jos saisin sieltä kämpän itselleni!

• Äiti**

Kiva tietää mihin pojat kesäksi muuttaa.

• bientä gorjauzta

Se on Puu-Vallila, ei Puuvallila.

Viihtysiä puutaloja, tunnelmallisia kapeita katuja, lehteviä pihoja.
      Vähänkään isommissa asunnoissa, yli 40 neliötä eli ei-kopperoissa, hirveet vuokrat, eli ei köyhille.

Vaarana myös että naapurit kyttäilee sun elämää.

• PUU-VALLILAN ASUKAS

Olen asunut kohta kuusi vuotta Puu-Vallilassa ja olen viihtynyt hyvin. Puutaloasuminen ei sovi kaikille. Jos pitää idyllisistä pihoista ja asunnoista, jotka eivät ole ihan tiptop niin varmasti viihtyy. Jos taas pitää enemmän moderneista luxusasunnoista niin ei ole oikea asuinpaikka. Asunnot ovat useimmiten pienellä remontilla korjattava, mut vastapainoksi saa todella idyllistä viihtyisyyttä. Naapureita on laidasta laitaan. Kuten nyt jokaisessa asuinpaikassa. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia naapureiden kanssa. Johtuu varmaan siitä etten ole mikään nipottaja. Hoidan omat asiani enkä puutu toisten elämään ja se toimii. Asuinalueen nukkavieru boheemius viehättää. Asuntoja on sekä yksityisiä hinnakkaita omistusasuntoja sekä kaupungin vuokra-asuntoja(edullisia). Vuokra ja omistusasunnon saaminen Puu-Vallilasta voi olla vaikeeta. Harva haluaa muuttaa sieltä pois. Useimmiten sieltä lähdetään jalat edellä.

• a
        PUU-VALLILAN ASUKAS kirjoitti:

Olen asunut kohta kuusi vuotta Puu-Vallilassa ja olen viihtynyt hyvin. Puutaloasuminen ei sovi kaikille. Jos pitää idyllisistä pihoista ja asunnoista, jotka eivät ole ihan tiptop niin varmasti viihtyy. Jos taas pitää enemmän moderneista luxusasunnoista niin ei ole oikea asuinpaikka. Asunnot ovat useimmiten pienellä remontilla korjattava, mut vastapainoksi saa todella idyllistä viihtyisyyttä. Naapureita on laidasta laitaan. Kuten nyt jokaisessa asuinpaikassa. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia naapureiden kanssa. Johtuu varmaan siitä etten ole mikään nipottaja. Hoidan omat asiani enkä puutu toisten elämään ja se toimii. Asuinalueen nukkavieru boheemius viehättää. Asuntoja on sekä yksityisiä hinnakkaita omistusasuntoja sekä kaupungin vuokra-asuntoja(edullisia). Vuokra ja omistusasunnon saaminen Puu-Vallilasta voi olla vaikeeta. Harva haluaa muuttaa sieltä pois. Useimmiten sieltä lähdetään jalat edellä.

Varmaan suurin osa kämpistä menee eteenpäin suhteilla, eli ei edes päädy yleisesti myyntiin.. kun vaan saisi jotenkin jalan oven väliin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe