Sopivan määrän löytyminen, ja keskusteleminen

Nainen 38v, se pihtaava osa...

Tämän palstan nimi on hieman väärä, sillä seksiä kyllä on, määrä vaihtelee, mutta huonompanakin hetkenä n. 2 kerta/ 2 viikkoa. Olemme olleet naimisissa 16 vuotta, ja perheessä on kaksi lasta.
Tässä keväällä mies sai hirveät raivarit (varmaan aiheesta), koska koki, että kohtelen häntä kuin koiraa. TS. hän odottaa makupalaa nurkassa, milloin ystävällisesti sattusiin sellaisen antamaan..... itse olin ihan pihalla, missä mennään, sillä minulla ei ollut tietoakaan seksielämämme ongelmasta. Kun sitä oli, se oli hyvää, ja on edelleen oikein hyvää, kun sitä on.
Nyt ollaan tilanteessa, jossa ollaan molemmin puolin varmaan varpaillaan. Minulla huono omatunto, jollei jaksa/huvita, ja mies ei uskalla tehdä enää aloitteita.

Kun sitten ystävällisesti annan ymmärtää, että tänään saisi, sekin on hassua, koska siinä joutuu mies ottamaan, kun annetaan. Toisaalta taas, erinäisissä asioissa tulee ilmi kevyt vittuilu minulle, siitä, että en halua tarpeeksi.
Kyllä ymmärrän miestäkin, että ei ole helppoa, vaan onko se oikein, että olen sitten vapaata riistaa kohtaamaan vittuilua aiheesti, milloin missäkin yhteydessä.

Korostan vielä, seksiä on kuitenkin väh. tuo keta/kaks viikkoa, ja se on hyvää, ja nautin siitä, ja miehestäni, ja läheisyydestä. Eli sääliseksistä ei ole kyse.

Siinä mielessä mua satutti lukea noita miesten kommentteja siitä, kuinka "kultatussulia" pihdataan vittumaisuuttaan. JA kuinka pihtaava on narsistinen, ja nauttii, kun saa alistaa miehen puutteeseen.
Minä en todellakaan nauti siitä, päinvastoin.
En vaan ymmärrä, mitä pitäisi tehdä, jotta sopiva keino meille löytyisi.
Kun asia tuli ilmi, keskityin enemmän aloitteisiin, ja seksiä olikin enemmän.
Minulla on raskas työ, joka saa lihakseni jumiin, niskat/hartiat jumiin. Joudun tekemään töitä välillä aamu kasista, ilta ysiin....viikonloppuisinkin.Olen tosi väsy, ja kaipaan vaan voimien keräystä illalla. Lapset ovat periaatteessa mun vastuulla, ovat kyllä jo koululaisia. Koti on mun vastuulla, mies kyllä "elättää" meitä paljon, ja tästäkin saan kuulla, jotta, hän ei viitsi rahaa syytää tällaiseen paskassa elämiseen. Ja kuinka kotiin ei viitsi edes tulla, kun ei saa panoa.

Voin uskoa, että mieheni kärsii (olen sen kuullut niin monin sanamuodoin varustettuna, harvemmin ilman rumasti lausuttuja asioita minun ankeudestani), mutta, jos yhtään on normaali liitto muuten, ja rakkauttakin, voisi ajatella, että ei nainenkaan pelkästään vittumasuuttaan tussuaan pihtaa. Arki vaan painaa, ja vie mennessään isommat himot, joita joskus koki, ei toimi hormoonit kuin ennen, koska annat itsestäsi jo niin paljon kaikkeen arjen pyöritykseen.
Ymmärrän miehiä, jotka eivät saa lainkaan. Mutta miten ymmärtää meidän tilannetta, seksiä on, kun se hyvältä tuntuu, miehestä vain liian vähän.

Itse olen kyllä kehoittanut häntä menemään panemaan jotakuta, joka antaa niin paljon, että heppi on kipeenä, ei olisi oikeesti mitään sitä vastaan, jos saisi vielä kokea kunnon panoja...meidänkin yhteiset on erittäin hyviä, mutta liian vähän.

Olis kiva kuulla onko täällä mielipiteitä minulle.
Mies kärsii liian vähästä seksistä, minä kärsin arjen paineesta, ja vittuilusta (päivittäin), kuinka sitä on liian vähän.

7

2131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen osapuoli

      Silloin kun harrastatte seksiä, ethän automaattisesti oleta, että se on ohi silloin ku mies laukeaa? Siinä jos viikon verran keräilee painetta, ainakin itse haluaisin useammin kuin kerran laueta sen session aikana, mitä on odotettu kuin kuuta nousevaa. Miehesi tuskin haluaa muita naisia lähtä panemaan, jos hän sinulta vonkaa.

      • aloittaja

        Tässä vuosien aika olen periaatteessa saanut kjäsityksen, ettei kerralla saa montaa kertaa, ja juurikin mies. Itse saatan harvakseltaan innostuessani saada kyllä monta. Kiitos oikeesti hyvän miehen.

        Kyllähän, kun jaksais hetken jähdytellä, ja aloittaa uusiksi/jatkaa mihin jäätiin, se varmaan onnistusi. Mutta molemmat ollaan aika valmiita ton kerran jälkeen. Ts. isäntäkin on väsy iltaisin, ja joutuu nousemaan aikasin. Arjen vuoksi muu kun iltapano on luksusta, josta saa harvemmin nauttia. Niitä tilaisuuksia on kyllä koitettu käyttää hyväksi, jos kaksi saa päivällä olla.


    • här

      Luettuani kirjoituksesi, olin varma että se on vaimoni kirjoitus. Nimimerkkisi ikä vain menee muutamalla vuodella yli. Olen siis samasta aiheesta joutunut käymään miljoona kehityskeskustelua. Olen tehnyt vaimolleni selväksi, että ymmärrän ajoittaisen väsymyksestä johtuvan haluttomuuden, mutta ilman ei kuitenkaan ole kiva olla. Minulle kelpaisi suihinotto tai runkaus, runkkaus jopa itse tehtynä vaimon vieressä, mutta hänelle tuollaiset sopivat äärimmäisen harvoin. Se jos mikä loukkaa, kun joutuu yksin itseään tyydyttämään, vaikka viereisessä huoneessa olisi kaikki tarvittavat ruumiinosat ja osaaminen.

      Oletko sinä huolehtinut miehesi tarpeista muulla kuin perinteisen seksin keinoilla? Koska minä en "hoitoa" saa, olen kohta valis hakemaan sitä muualta. Olen sen vaimollenkin sanonut, mutta hän ei taida uskoa, että olen tosissani. Haluatko sinä miehesi lähtevän halukkaan naisen perässä muualle?

      • Hyrrä]

        Vaikka kirjoititkin hieman provosoivasti niin olen kuitenkin kanssasi periaatteessa samaa mieltä miehen tyydyttämisestä. Nainen voi tyydyttää miehen monin eri tavoin ja pidän rikkautena sitä jos nainen pystyy omalta puoleltaan siihen!

        Ketjun aloittajelle; oma suhteeni kaatui aikoinaan vastaavaan tilanteeseen eli en saanut tarpeeksi seksiä. Mene siinä sitten kaveriporukalla yöhön ja aamulla ihmettelet miten tässä näin kävi. Omaa hölmöyttä tottakai osittain.
        Kuitenkin kehoittaisin kokeilemaan edellisen kirjoittajan ehdotuksia..

        Itseäni kiinnostaa yksi asia tuossa kuvassa. sanoit ettei miehesi enään uskalla lähestyä sinua? Jos kuitenkin käy niin että tunnet meihesi kädet kehollasi niin tunnustele itseäsi äläkä kieltäydy ja kiellä suoralta kädeltä. Tuon syyn takia ainakin omat hermoni venyivät äärimmilleen.


    • myös puutteellinen

      Mielestäni voisit vähentää työrasitustasi ja keskittyä enemmän seksiin.
      Olen mies ja saaanut kärsiä puutteesta vuosikymmeniä.
      Vaimoni on myös frigidi ja vielä pirun mustasukkainen, hänellä myös työ etusijalla.
      Kyllä elämän tärkeysjärjestyksessä on seksi heti syönnin jälkeen seuraava.
      On aivan pirun rasittavaa henkisesti kun joutuu elään puutteessa. Se vie työhalutkin ja tekee elämästä ilottoman.
      Olisihan se rakastajatar hyvä ratkaisu mutta kun maalla ei meinaa löytyä sellaista apulaista.
      Kaikki naiset haluu oman.

    • Kärsivällisyyttä

      Haluaisin kannustaa ja rohkaista etsimään kummallekin sopivaa ratkaisua, kun suhteenne tuntuu olevan monella tapaa kummallekin tyydyttävä ja arvokas.

      Omalla kohdallani oli paljon apua siitä, kun laski omaa rimaansa alemmas eli luopui suosiolla sellaisesta ihanneseksin mielikuvasta, jota ei vaan ole kaikille tarjolla (jos kellekään). Yhdessä keskustellen lähdimme puolisoni kanssa miettimään, mikä olisi se tyydyttävä seksin määrä ja laatu, johon kumpikin olisi tyytyväinen. Aina ei tarvitse olla yhdyntää. Läheisyys on kuitenkin ihan tärkeintä.

      Arkesi kuulosti myös aika raskaalta. Ei ole ihme, jos ei haluta useammin, kun rättiväsynyt. Uskoisin miehelläsi olevan motivaatiota auttaa sinua enemmän kotihommissa, jos se heijastuu tavalla tai toisella seksielämäänne.

      Rohkaisen juttelemaan asiasta suoraan ja kärsivällisesti. Tuollainen piilokettuilu syö ikävästi suhteesta yhteyden tunnetta ja läheisyyttä.

      Jos ei tiedä, mistä juttelisi, niin kannattaa hakea kolmas osapuoli keskustelukumppaniksi. Siitä voi oikeasti olla apua. Ja jos se ei syystä tai toisesta onnistu, tarjolla on kyllä ihan hyvää kirjallisuutta, joka auttaa yhdessä käsittelemään aihetta. Katso esim. Kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu (Hendrix).

      Voimia ja kärivällisyyttä matkaan teille molemalle!

    • Nameka

      Se käy seksielämän päälle. Se on todettu. Mutta...
      Mulla vähän otti silmiin se osuus että, teet pitkää työpäivää, hoidat kodin ja lapset yksin ja mies vittuilee ja aukoo päätänsä.
      Ei varmasti ole ainoa moinen suhde mutta harvoin nämä vittuilijat huomaavat sen että auttamalla kotiasioissa vaimojaan niin vaimo ei olis niin väsynyt. Ei tekis pahaa hieronta kipeisiin niskoihin ja tuumaus että istu sä vaan ja lepää, mä hoitelen kodin ja kakarat...
      Mä oon itse kokenut sen kuinka seksihalut vähenee kun mun rooli miehen elämässä on ollut ainoastaan reikä johon vehje tuupataan. Olen itse ollu aina aktiivinen seksin suhteen ja siksi tilanne ei ollut mullekkaan kiva, mut minkäs teet kun mieli ei tee vaikka yrittäis.
      Naisen sukupuolielimien sanotaan olevan päässä. ISO merkitys on sillä miten muuten naista arvostetaan ja kunnioitetaan, vittuilu vielä pahentaa asiaa entisestään.
      Miehet valittavat helposti että nainen on lahna. Velvollisuuspanot aiheuttavat sen että nainen levittää jalkansa vaikkei jaksais saati huvittais pätkän vertaa, ehkä näyttelevät nauttivansa siitä ja toivovat sen olevan mahdollisimman äkkiä ohi.
      Naisen pitäisi jaksaa huolehtia ihan kaikesta mut kuka huolehtii naisesta???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe