Olisiko täällä kahta aikuista, siistiä ja komeaakin miestä toteuttamaan kimpan naisen ehdoilla?
Kahta, aikuista miestä?
10
3673
Vastaukset
- Reiska99
Täs ois yks 30w komeaksi kutsuttu mies Tampereelta, paikka löytyy
- Laitoin sulle
postia kuvineen tulemaan antamaasi osoitteeseen.
- paremmaksi
Siinä missä laitoit yhden mailin, panin matkaan ainakin kaksi. Ja kaikki kuvat on mukana, ihan joka suunnalta ja joka kulmasta.
Niille, jotka eivät vielä tiedä ilmoittajan mailiosoitetta, niin sehän on tietenkin
[email protected]
Näihän täällä tutustutaan vaivattomasti ja avoimesti ja kaikilla on hauskaa :) :) :)
- täällä..
Pari 4-kymppistä, tummaa ja uskallan sanoa komeaakin miestä löytyy. Kirjoittele ja kerro "ehdoistasi".
[email protected] - 28 m
28 mies olisi valmiina luoksenne :)
- Maxnautinto
Moikka, täältä löytyisi 37 v. 182 cm, 85 kg mukava ja seurallinen, jonkin verran ryhmiksestä kokemusta omaava hyvävartaloinen mies mukaan... jos kiinnostaa, niin kirjoittelepa [email protected]...
Kaksi aikuista, asiallista kaverusta, kokemusta asiasta aiemminkin, mieluusti kuulisi visiosi asiasta.
Viesti ja kohdataan..
J&J- Nimetön
Kyllä minä ...;) tästä saa kiinni: [email protected]
- Nimetön
Lahdesta oon ja kiinostusta olis koittaa kimppa [email protected]
- kirjoitatko minulle
hei! kyllä olisi tässä olisi sinkku mies 40v olen valmis kirjoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1184070Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693934Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks452249Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562224- 582114
- 531786
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101248Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129