Olisiko täällä kahta aikuista, siistiä ja komeaakin miestä toteuttamaan kimpan naisen ehdoilla?
Kahta, aikuista miestä?
10
3655
Vastaukset
- Reiska99
Täs ois yks 30w komeaksi kutsuttu mies Tampereelta, paikka löytyy
- Laitoin sulle
postia kuvineen tulemaan antamaasi osoitteeseen.
- paremmaksi
Siinä missä laitoit yhden mailin, panin matkaan ainakin kaksi. Ja kaikki kuvat on mukana, ihan joka suunnalta ja joka kulmasta.
Niille, jotka eivät vielä tiedä ilmoittajan mailiosoitetta, niin sehän on tietenkin
[email protected]
Näihän täällä tutustutaan vaivattomasti ja avoimesti ja kaikilla on hauskaa :) :) :)
- täällä..
Pari 4-kymppistä, tummaa ja uskallan sanoa komeaakin miestä löytyy. Kirjoittele ja kerro "ehdoistasi".
[email protected] - 28 m
28 mies olisi valmiina luoksenne :)
- Maxnautinto
Moikka, täältä löytyisi 37 v. 182 cm, 85 kg mukava ja seurallinen, jonkin verran ryhmiksestä kokemusta omaava hyvävartaloinen mies mukaan... jos kiinnostaa, niin kirjoittelepa [email protected]...
Kaksi aikuista, asiallista kaverusta, kokemusta asiasta aiemminkin, mieluusti kuulisi visiosi asiasta.
Viesti ja kohdataan..
J&J- Nimetön
Kyllä minä ...;) tästä saa kiinni: [email protected]
- Nimetön
Lahdesta oon ja kiinostusta olis koittaa kimppa [email protected]
- kirjoitatko minulle
hei! kyllä olisi tässä olisi sinkku mies 40v olen valmis kirjoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782