Olisiko täällä kahta aikuista, siistiä ja komeaakin miestä toteuttamaan kimpan naisen ehdoilla?
Kahta, aikuista miestä?
10
3668
Vastaukset
- Reiska99
Täs ois yks 30w komeaksi kutsuttu mies Tampereelta, paikka löytyy
- Laitoin sulle
postia kuvineen tulemaan antamaasi osoitteeseen.
- paremmaksi
Siinä missä laitoit yhden mailin, panin matkaan ainakin kaksi. Ja kaikki kuvat on mukana, ihan joka suunnalta ja joka kulmasta.
Niille, jotka eivät vielä tiedä ilmoittajan mailiosoitetta, niin sehän on tietenkin
[email protected]
Näihän täällä tutustutaan vaivattomasti ja avoimesti ja kaikilla on hauskaa :) :) :)
- täällä..
Pari 4-kymppistä, tummaa ja uskallan sanoa komeaakin miestä löytyy. Kirjoittele ja kerro "ehdoistasi".
[email protected] - 28 m
28 mies olisi valmiina luoksenne :)
- Maxnautinto
Moikka, täältä löytyisi 37 v. 182 cm, 85 kg mukava ja seurallinen, jonkin verran ryhmiksestä kokemusta omaava hyvävartaloinen mies mukaan... jos kiinnostaa, niin kirjoittelepa [email protected]...
Kaksi aikuista, asiallista kaverusta, kokemusta asiasta aiemminkin, mieluusti kuulisi visiosi asiasta.
Viesti ja kohdataan..
J&J- Nimetön
Kyllä minä ...;) tästä saa kiinni: [email protected]
- Nimetön
Lahdesta oon ja kiinostusta olis koittaa kimppa [email protected]
- kirjoitatko minulle
hei! kyllä olisi tässä olisi sinkku mies 40v olen valmis kirjoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887