Olisiko täällä kahta aikuista, siistiä ja komeaakin miestä toteuttamaan kimpan naisen ehdoilla?
Kahta, aikuista miestä?
10
3683
Vastaukset
- Reiska99
Täs ois yks 30w komeaksi kutsuttu mies Tampereelta, paikka löytyy
- Laitoin sulle
postia kuvineen tulemaan antamaasi osoitteeseen.
- paremmaksi
Siinä missä laitoit yhden mailin, panin matkaan ainakin kaksi. Ja kaikki kuvat on mukana, ihan joka suunnalta ja joka kulmasta.
Niille, jotka eivät vielä tiedä ilmoittajan mailiosoitetta, niin sehän on tietenkin
[email protected]
Näihän täällä tutustutaan vaivattomasti ja avoimesti ja kaikilla on hauskaa :) :) :)
- täällä..
Pari 4-kymppistä, tummaa ja uskallan sanoa komeaakin miestä löytyy. Kirjoittele ja kerro "ehdoistasi".
[email protected] - 28 m
28 mies olisi valmiina luoksenne :)
- Maxnautinto
Moikka, täältä löytyisi 37 v. 182 cm, 85 kg mukava ja seurallinen, jonkin verran ryhmiksestä kokemusta omaava hyvävartaloinen mies mukaan... jos kiinnostaa, niin kirjoittelepa [email protected]...
Kaksi aikuista, asiallista kaverusta, kokemusta asiasta aiemminkin, mieluusti kuulisi visiosi asiasta.
Viesti ja kohdataan..
J&J- Nimetön
Kyllä minä ...;) tästä saa kiinni: [email protected]
- Nimetön
Lahdesta oon ja kiinostusta olis koittaa kimppa [email protected]
- kirjoitatko minulle
hei! kyllä olisi tässä olisi sinkku mies 40v olen valmis kirjoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637