H2O on mahtava sarja! Rikki ja Cleo on parhaita! Onneksi H2O näkyy myös netissä: http://areena.yle.fi/hae?pid=988592
Katson aina Summerin mutta uudestaan areenasta.
H2O
19
2172
Vastaukset
- CLEO
Todellakin paras sarja ikinä! Mun lemppari on Cleo:D mä katon kans ne jaksot uudestaan sitte areenalta:D mutta joo aivan ihana sarja
- NoppaWunder
Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa. - 47v mies
NoppaWunder kirjoitti:
Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa.fani.
- Emma fani
H2O:sta Emma on paras. En tiiä kumpi on kivempi Rikki vai Cleo =) H2O:sta tulee 3 tuotantokausi
- emmi-xd
H2O on ihan paras! mä katon sen aina areenasta... onkohan siitä tehty mitään elokuvaa? jos joku tietää niin voisiko kertoo mulle?!
- Rikkiii..
H2o on paras sarja!! Mun lemppari on siitä Rikki! Zane ja Rikki on söpöjä yhdessä!
- LOVE H2O
Minäkin rakastan H2O:ta! ;)
Nythän on 2010, ja siinä on Bella.
Mutta kuitenskin itse tykkään eniten Cleosta - _-_rikki_-_
moi mää on myös h2o fanin se on niin PARAS!!!! mun lemppari on rikki
- Bella&Will
nyt on 2011 ja ne näkyy vaa netist ja bella ja will on parhait ja sopii
yhtee tosi hyyvin :D - BELLA<3
Tietääkö kukaan myydänkö suomessa H2O dvd:itä. Jos myydään, missä kaupassa? BELLA JA WILL ON BEST! H2O = PARAS OHJELMA IKINÄ!
- fghhj
millo h2o alkaa?
- 123Rikki&Cleo-fani
Nii onki(: siis Rikki ja Cleo on parhaita...
Emma on jotenkin sellanen... sellanen... no, kuitenkin! :D- rikki3
hoo-kaks-oo-fani kirjoitti:
H2O on paras ikinä! toi 123Rikki&Cleo-fani oon mä, tein just käyttäjän itelle...
Nyt on 2013 tammikuu ja mä luin just yle areenasta että 3 kausi alkaa hiihtolomakaudella. H2O on iiiiiiiiiihan paaaaaaaraaaaaas!
- rikki3
nii ja mun lemppari on Rikki
- Bella-Fani♥
H2o on ihan paras!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mun lemppari on Bella!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - yjjjhjj
mistäsitälöytyy?
- BELLjaCLEO <3
Mun lemppari on 1-2 kaudella Cleo ja 3. Bella, koska pidän itekkin laulusta!
- Anonyymi
Moi. Vaikka olen vähän myöhässä mutta aloin katsoa sitä nyt YLE areenasta. Mutta onko kellään tietoa mitä tapahtui niille julietille ja clibert vai mikä niiden sen vanhan naisen kavereiden nimet olikaan? Riitelikö ne niin pahasti ettei saanut sovittua? Miksei ne ole ollu yhteyksissä?osaako kukaan kertoa kun mua askarruttaa asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20630222Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493411Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293411Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori932844Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212407Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251801Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171497En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51339Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3131244Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks331161