H2O

Just add water

19

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CLEO

      Todellakin paras sarja ikinä! Mun lemppari on Cleo:D mä katon kans ne jaksot uudestaan sitte areenalta:D mutta joo aivan ihana sarja

      • NoppaWunder

        Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
        Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa.


      • 47v mies
        NoppaWunder kirjoitti:

        Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
        Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa.

        fani.


      • Emma fani

        H2O:sta Emma on paras. En tiiä kumpi on kivempi Rikki vai Cleo =) H2O:sta tulee 3 tuotantokausi


    • emmi-xd

      H2O on ihan paras! mä katon sen aina areenasta... onkohan siitä tehty mitään elokuvaa? jos joku tietää niin voisiko kertoo mulle?!

    • Rikkiii..

      H2o on paras sarja!! Mun lemppari on siitä Rikki! Zane ja Rikki on söpöjä yhdessä!

    • LOVE H2O

      Minäkin rakastan H2O:ta! ;)
      Nythän on 2010, ja siinä on Bella.
      Mutta kuitenskin itse tykkään eniten Cleosta

    • _-_rikki_-_

      moi mää on myös h2o fanin se on niin PARAS!!!! mun lemppari on rikki

    • Bella&Will

      nyt on 2011 ja ne näkyy vaa netist ja bella ja will on parhait ja sopii
      yhtee tosi hyyvin :D

    • BELLA<3

      Tietääkö kukaan myydänkö suomessa H2O dvd:itä. Jos myydään, missä kaupassa? BELLA JA WILL ON BEST! H2O = PARAS OHJELMA IKINÄ!

    • fghhj

      millo h2o alkaa?

    • 123Rikki&Cleo-fani

      Nii onki(: siis Rikki ja Cleo on parhaita...
      Emma on jotenkin sellanen... sellanen... no, kuitenkin! :D

      • H2O on paras ikinä! toi 123Rikki&Cleo-fani oon mä, tein just käyttäjän itelle...


      • rikki3
        hoo-kaks-oo-fani kirjoitti:

        H2O on paras ikinä! toi 123Rikki&Cleo-fani oon mä, tein just käyttäjän itelle...

        Nyt on 2013 tammikuu ja mä luin just yle areenasta että 3 kausi alkaa hiihtolomakaudella. H2O on iiiiiiiiiihan paaaaaaaraaaaaas!


    • rikki3

      nii ja mun lemppari on Rikki

    • Bella-Fani♥

      H2o on ihan paras!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Mun lemppari on Bella!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    • yjjjhjj

      mistäsitälöytyy?

    • BELLjaCLEO <3

      Mun lemppari on 1-2 kaudella Cleo ja 3. Bella, koska pidän itekkin laulusta!

    • Anonyymi

      Moi. Vaikka olen vähän myöhässä mutta aloin katsoa sitä nyt YLE areenasta. Mutta onko kellään tietoa mitä tapahtui niille julietille ja clibert vai mikä niiden sen vanhan naisen kavereiden nimet olikaan? Riitelikö ne niin pahasti ettei saanut sovittua? Miksei ne ole ollu yhteyksissä?osaako kukaan kertoa kun mua askarruttaa asia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe