H2O

Just add water

19

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CLEO

      Todellakin paras sarja ikinä! Mun lemppari on Cleo:D mä katon kans ne jaksot uudestaan sitte areenalta:D mutta joo aivan ihana sarja

      • NoppaWunder

        Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
        Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa.


      • 47v mies
        NoppaWunder kirjoitti:

        Moro! Oon 13-vuotias mimmi ja raaakastan H2O:ta. Suosikkini on Cleo. Minkäs ikäisiä H2O-faneja täällä onkaan? Mun H2O sivu: www.h2omermaids.suntuubi.com
        Toivotaan että H2O:n 3 tuotantokausi tulee Suomeen ensivuoden Summerissa.

        fani.


      • Emma fani

        H2O:sta Emma on paras. En tiiä kumpi on kivempi Rikki vai Cleo =) H2O:sta tulee 3 tuotantokausi


    • emmi-xd

      H2O on ihan paras! mä katon sen aina areenasta... onkohan siitä tehty mitään elokuvaa? jos joku tietää niin voisiko kertoo mulle?!

    • Rikkiii..

      H2o on paras sarja!! Mun lemppari on siitä Rikki! Zane ja Rikki on söpöjä yhdessä!

    • LOVE H2O

      Minäkin rakastan H2O:ta! ;)
      Nythän on 2010, ja siinä on Bella.
      Mutta kuitenskin itse tykkään eniten Cleosta

    • _-_rikki_-_

      moi mää on myös h2o fanin se on niin PARAS!!!! mun lemppari on rikki

    • Bella&Will

      nyt on 2011 ja ne näkyy vaa netist ja bella ja will on parhait ja sopii
      yhtee tosi hyyvin :D

    • BELLA<3

      Tietääkö kukaan myydänkö suomessa H2O dvd:itä. Jos myydään, missä kaupassa? BELLA JA WILL ON BEST! H2O = PARAS OHJELMA IKINÄ!

    • fghhj

      millo h2o alkaa?

    • 123Rikki&Cleo-fani

      Nii onki(: siis Rikki ja Cleo on parhaita...
      Emma on jotenkin sellanen... sellanen... no, kuitenkin! :D

      • H2O on paras ikinä! toi 123Rikki&Cleo-fani oon mä, tein just käyttäjän itelle...


      • rikki3
        hoo-kaks-oo-fani kirjoitti:

        H2O on paras ikinä! toi 123Rikki&Cleo-fani oon mä, tein just käyttäjän itelle...

        Nyt on 2013 tammikuu ja mä luin just yle areenasta että 3 kausi alkaa hiihtolomakaudella. H2O on iiiiiiiiiihan paaaaaaaraaaaaas!


    • rikki3

      nii ja mun lemppari on Rikki

    • Bella-Fani♥

      H2o on ihan paras!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Mun lemppari on Bella!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    • yjjjhjj

      mistäsitälöytyy?

    • BELLjaCLEO <3

      Mun lemppari on 1-2 kaudella Cleo ja 3. Bella, koska pidän itekkin laulusta!

    • Anonyymi

      Moi. Vaikka olen vähän myöhässä mutta aloin katsoa sitä nyt YLE areenasta. Mutta onko kellään tietoa mitä tapahtui niille julietille ja clibert vai mikä niiden sen vanhan naisen kavereiden nimet olikaan? Riitelikö ne niin pahasti ettei saanut sovittua? Miksei ne ole ollu yhteyksissä?osaako kukaan kertoa kun mua askarruttaa asia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe