Vetoomus Maria Kirbasovan puolesta

Venäjän 'Sotilaiden Äidit'-järjestön johtajaa uhkaa karkoitus Suomesta. Asia on varmasti ollut jo esillä kaikilla merkittävillä uutissivuilla.
En totisesti ole mikään punavihreä patenttihumanisti (oikea nimeni löytyy myös niistä adresseista joissa vaaditaan rikollisten ulkomaalaisten karkoittamista sekä Suomen jalkaväkimiinojen säilyttämistä), mutta jos joku satunnainen surffailja haluaa tehdä jotain asian hyväksi, niin tässä osoite:
http://www.adressit.com/mariakirbasova

9

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhuksille, jotka

      ovat työnteollaan tämän maan rakentaneet! Jotkut hyysärit ovat jatkuvasti jakamassa niukkoja, Suomen vanhusten huoltoon tarkoitettuja rahoja, surutta kaiken maailma nonneaan kokeileville, muiden maiden kansalaisille, jotka ovat tänne ajautuneet. Pitäisivätpä vain yhtä hyvää huolta suomalaisista vanhuksista! Ensin suomalaiset, sitten vasta muut.

      • Jorte

        Eikö nyt per.... ole tärkeämpää asiaa kuin jonkun vanhan ämmän Venäjälle palauttamis asiaa ei luulisi olevan TV uutisten lähes pääuutisena.Per.... ei muuta kuin äkkiä vaan junaan ja sinne mistä on tullutkin.Kukahan pölkkypää on ottanut muijaksensa tämän Maria Kirbasovan tyttären on tosi karmaisevan näköinen tyllerö,ilmeisesti rahalla järjestetty avioliitto vain Suomen kansalaisuuden saamiseksi.Hoidellaan ensin Suomen eläkeläisten ja vanhuksien asiat järjestykseen,elikkä ei muuta kuin akka junaan ja Venäjälle mitä pikimmin.


      • Juu-juu, mutta tämä kalmukkimummo ei todellakaan ole kiilaamassa Suomen sossujonoon. JOS olet yhtään viitsinyt seurata uutisia, niin hänen tyttärensä ja suomalainen vävynsä ovat sitoutuneet kustantamaan hänen hoitonsa täällä.
        Ja jos olisit pätkääkään viitsinyt seurata Venäjän uutisia, niin tietäisit että
        *Kalmukkeja on kohdeltu yhtä vainoharhaisesti kuin suomalais-ugrilaisia.
        *Sotilaiden äidit-järjestön perustajajäsen on Medvedevin&Putinin hallitsemassa Venäjänmaassa aina vihattu toisinajattelija. Ja jos ei enää pysty itse puolustamaan itseään, mikäs sen makeempaa Nazi-nuorisolle eli Putin-Jugendille.
        *Tshetshenian sota on yhä käynnissä, mutta media on suljettu pois sen seurannasta. Eräissä yksiköissä alokkaat vihitään sotilaiksi perseeseen hässimällä.
        Ainakaan muslimeja ei Suomeen tätä kautta tule. Kalmukit ovat enimmäkseen buddhalaisia.
        OTA ITSE SELVÄÄ NIIN NÄET!


    • nähtiin...

      jos otat maahan yhden maahanmuuttajan, niin se tuo tännekoko sukunsa. avot. ja nyt äiteetä ei saisi karkottaa. Olisi itsekin pysynyt venäjällä...

    • Perustele.

      Ai niin....

    • JAska 800 toivoo työrauhaa

      Kuten Timo Soini sanoi, sama laki kaikille eikä erivapauksia yksilöille julkisuuden takia.

      Venäjäkin on olevinaan oikeusvaltio jossa on kaikki OK, todistakoot nyt sanansa Kirbasovan kohdalla. Tietääkseni sairaanhoito on siellä ilmaista lain mukaan, kysykää vaikka Medjeeriviltä ja Putinilta. Ja jos he haluavat tappaa Kirbasovan, niin luulen että se onnistuu täällä Suomessakin jos haluavat. Litvinenkokaan ei vanhaksi elänyt.

      Ehkä tätäkin ulkolaislakia muutetaan..sitten tulee miljoona uutta sairasta aseiden, aidsin ja muslimiuskon voimalla tänne minun iloksi.

      Miksihän nämä julkisuuden esimerkit on aina sairaita naisia ja lapsia, nostaisivat esiin ne kolmekymppiset afrikkalais-miehetkin joita tulijat tahtovat olla. Olisi tasa-arvoa.

      • Ihmillisyyttä

        Käännytys on siis laitettu jäihin.


    • tapauksesta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3301
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1810
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1633
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1107
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      45
      995
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      974
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      886
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      881
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      814
    Aihe