Venäjä pelastaa USA:n mokat!

7

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hekottelija.

Huomasin tuossa yhdessä venäläisessä verkkojulkaisussa hyvän kysymyksen lukijoille. Siinä kysyttiin mistä USA:n köyhille otettaisiin rahat ruokaan...:))

• se ole

vitsi. Jenkkien velkakierre on tullut tiensä päähän. Valtio ei voi enää pelastaa, koska valtionvelka on yli 900.miljoonaa miljardia. Huonot päättäjät voivat pilata vahvankin kansantalouden.

• niin no mikä

ettei Venäjä huolehtisi omistaan, ihmettelen vaan. vaikkei edes liittynyt puheen aiheeseenkaan. tyypillistä hölmöilyä Venäjästä mitään tietämättömiltä.

• Näyttääpä linkistä avautuvalla kirjoittajalla olevan avun tarvetta itselläänkin, nickikin on niin anova.

• Russofiilien ja "hyödyllisten idioottien" (ilmaus Leninin) ikuinen kertosäe:

Verrataan sitä mitä länsimaat TEKEVÄT siihen mitä Venäjä/Neuvostoliitto ILMOITTAA AIKOVANSA tehdä.

Se mitä V/N ILMOITTAA aikovansa tehdä on aivan eri asia kuin mitä se todellisuudessa AIKOO tehdä. Ja se, mitä se todellisuudessa TEKEE on aivan eri asia kuin mitä se on AIKONUT.

Verratkaa joskus sitä mitä V/N on ilmoittanut aikovansa tehdä siihen mitä se on tehnyt.

Muistin virkistämiseksi: pääsihteeri N.S. Hrushtshev ilmoitti 1960-luvun alussa, että Neuvostoliitto tulee ohittamaan Yhdysvallat elintasossa vuoteen 1980 mennessä. Yhdysvaltojen bruttokansantuote henkeä kohti on 42.101 dollaria ja Venäjän 5369 dollaria.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_bruttokansantuotteen_henkilöä_kohti_mukaan

• hekottelija.

varsinkaan -60 luvulla uskoi. Eihän niitä puheita enää vakavissaan varsinkaan 2000-luvulla ota näköjään muut kuin sinä :)) Ollaanhan nyt ihan eri maassakin ja systeemissä..haloo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe