Matti Vanhanen (KEPU) sanoi sunnuntaina, että hänellä ei muka ole aavistusta, kuka teknisesti siirsi Kehittyvien maakuntien Suomi -yhdistyksen rahat hänen vaaliyhdistyksensä tilille.
Vanhanen kertoi YLE uutisille, että hän ei muka tiennyt KEPUn kehittämispäälliköllä Lasse Kontiolalla olleen käyttöoikeutta KMS:n tiliin.
Lauantaisen Ilta-Sanomien mukaan KEPUn kehittämispäällikkö Kontiola maksoi 10 000 euroa vaalitukea Vanhasen tukiyhdistyksen tilille.
Tämä oli jälleen uusi mädännäisyys KEPUn tunkiossa, jota pöyhimällä tulee pintaan ihan mitä tahansa.
Aiemmin tällä viikolla yhteydet KEPUn ja KMS:n välillä on kiistetty.
Vanhanen sanoi, että hänen tietonsa Kontiolan toimien suhteen ovat muka rajalliset ja tietonsa yksityiskohdista puutteelliset.
Vanhanen on kuin kuka tahansa rikollinen, joka väittää "en mä mitään mistään tiennyt ja ihan itte ne rahat siirty tililtä toiselle". Rahat tulivat Vanhaselle yllätyksenä ja pyytämättä. Vanhanen ei myöskään muka millään tavalla esittänyt Merikukka Forsiukselle vaalitukea.
Tämä homma haisee ja pahasti. Vanhasen uskottavuus on mennyt täysin. Ei ihme, että hän nyt kutsuu valehtelua "kategoriseksi yleiskeskusluksi".
Jäätteenmäki samassa tilanteessa sanoi "puhun niin totta kuin osaan".
Vanhanen valehteli jälleen
2
313
Vastaukset
- puhunut mitään
meinasi kokonaan pimittää sama mies on ohjannut hänenkin rahansa samoin niinistön ja kataisen valehtelit taas, mutta sehän on sinun pimeä työsi.
- vahoihin kaunoihin
jämähtänyt punikki kirjoitta paskaa, koita joskus kirjoittaa asiallinen kirjoitus, vaikka se tuskin sinulta onnistuu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959