tarjous varatiliin,
esin. 3,92 lisäkorko 0,4 = 4,35 %
mitä järkeä on ko., kun 5 % saa vapaalle talletustilille,
ilman varatilin ehtoja, vain 2 ilmaista nostoa vuodessa ?
Sammosta talletustarjous VARATILIIN
5
1759
Vastaukset
- hinnoista
Lisäksi varatilin avaaminen vaatii laajapalvelupaketin, jonka hinta on 5,40€/kk. Peruspalvelupaketin hinnan ollessa 3,40€/kk.
Lisäksi, jos nostaa Verkkosäästötililtä rahaa (tämäkin vaatii laajan palvelupaketin) menettää sen kuukauden korkotulot. Ja käyttötilin korkohan oli se 0,1% kuukauden alimmalle saldolle.
Oma Danske-Sammon tili on vielä voimassa, mutta rahat siirretty paremmille koroille.- onko k
ei ainakaan ennen ole tarvinnut,
minulla on ollut ja on edelleen, säästöpaketti, täysin ilmainen, jossa nettiavaimetkin ilmaiset ja korttikin oli ilmainen vielä v. 2006.
miksi tuo tarvii maksullisen paketin ??
silloin kun minulla oli, muutoman kk kun myin asuntoni ja rahat olivat aina valmiina,
oli 12kk euribor, -0,5 % - entinen sampolainen
"Lisäksi varatilin avaaminen vaatii laajapalvelupaketin"
ei tarvita mitään paketteja,
vaikka sammosta häipyy, voi silti kai totuuden kertoa,
palaisin,
jos maksaisivat korkoa kunnolla ja kortit toimisivat,
sillä kuljetan vain yhtä korttia puhelimeni kannen alla,
ei ole "koko sarjaa" aina mukana, joka päivä. - 5vgdfdg
onko k kirjoitti:
ei ainakaan ennen ole tarvinnut,
minulla on ollut ja on edelleen, säästöpaketti, täysin ilmainen, jossa nettiavaimetkin ilmaiset ja korttikin oli ilmainen vielä v. 2006.
miksi tuo tarvii maksullisen paketin ??
silloin kun minulla oli, muutoman kk kun myin asuntoni ja rahat olivat aina valmiina,
oli 12kk euribor, -0,5 %eikä mitään maksuja mee mulki se pienempi korko on
siirään nordena käyttötililtä varatilille kunnes on se 5000-10000 ja sitten siirrän määräaikaselle.
- mitä järkeä on ko
"mitä järkeä on"
ei kai sinä mitään järkeä ole,
moni on vaan niin vanhanaikainen ja pankkirakas, että ei halua ottaa rahojaan omasta rakkaasta pankistaan pois.
tonni sinne tai tänne se on samantekevää, sellainenhan menee muutamissa viikonlopuissa muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849