Pitäisi jatkaa olemassaolevaa koristearonia-aitaa uusilla taimilla. Tähän aikaan vuodesta taitaa ainoa vaihtoehto olla astiataimien istuttaminen? Jos tuollaisia astiataimia istuttaa niin kannattaako niitä vielä leikata tänä kesänä tuuheamman aidan toivossa vai pitääkö antaa olla ja jättää leikkaus ensi kevääseen?
Tuli keväällä leikattua olemassaolevaa aitaa jonkin verran mutta nyt tuntuu, että pitäisi leikata lisää. Voinko leikata nyt vai odottelenko syksyyn?
Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan.
Koristearoniasta leikattava aita
uutta aitaa vailla
2
507
Vastaukset
- meillä tehdään
Leikkaa nyt ja uudelleen syksymmällä, silloin tulee tuuhea.
- aroniaiita
Aina tehdään istutusleikkaus, koska silloin taimi voi käyttää kaiken voimansa juurtumiseen.Se kasvaa minkä kasvaa tämän kesän aikana, mutta minä leikkaan oman vastaavan vain keväisin ennen kasvukauden alkua eli puolet pois mitä edellisenä kesänä on vartta venynyt.Ja jotkut leikkaa syksyisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731