Rokkarille morsian on

Meitsi***

huippu ohjelma! Samantapaisella formaatilla kuin Unelmien poikamies mutta meininki on hiukka rahvaanomaisempaa:) Alkoi viime sunnuntaina Subilla klo 20 ja vähän hyvät naurut sai. Oli ihan fiksunkin oloisia naisia mutta osa oli ihan karseita lumppuja. Silikonit suurella osalla ja heti ekana iltana oli alkoholitarjoilu ja monet oli ihan tillintallin ja meininki sen mukaista. Ykskin esitteli paljasta silkkaritissiään:D
Aion kyllä seurata jatkossakin. Tämä rokkari hakee oikeasti rakkautta itselleen. Mielenkiintoista
nähdä millainen löytyy. Jaksot ovat netti-TV:ssäkin nähtävänä

11

3739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitsi***
    • kiristaaa

      aivan mahtavaa !!! joku muukin tajusi kuinka kerrassaan on saatu aikaan parempi tosi-tv ohjelma. innolla odotan kenet hän tuleee valitsemaan. jo siletä muuutama oma "suosikki" löyty. ja muutama ns. vihokki.

    • NERWRN

      onkin hyvä sarja ja tekijöillä loistava huumorintaju !

    • noenkerro

      Mielestäni tuo on kalpea kopio Flavor of Lovesta. Flavilla vasta karismaa ja tyylitajua on...

    • sorry jos spoilaan

      Ihan oikeesti ei kait rakkautta etsitty vaan julkisuutta greatest hits -levylle. Uusi tuotantokausikin taitaa olla tehty. Hyvää viihdettähän tää on ja Bret vaikuttaa ihan symppikseltä kaverilta kamalaan Flavor Flaviin verrattuna, vaikka vähän kyl jäänyt kasari päälle ;D

    • Blondiälykkö1989

      onkin hauskaa kohellusta se hattarapäiden touhu siinä sarjassa. Kukahan niistä bimboista lopulta vetää voiton kotiin ?? Tietääkö kukaan ??

      • ........

        Toiseksi vähiten bimbo eli Jes. Tosin eivät ala seurustella ohjelman jälkeen. Sam muuten lienee sarjan ainut lähes täysijärkinen naikkonen.


      • ihanathiukset
        ........ kirjoitti:

        Toiseksi vähiten bimbo eli Jes. Tosin eivät ala seurustella ohjelman jälkeen. Sam muuten lienee sarjan ainut lähes täysijärkinen naikkonen.

        blondineiti jolla pinkit etuhiukset, löytyisiköhän netistä kuvaa hänestä mistään? haaveilen samanlaisista hiuksista!


      • ........ kirjoitti:

        Toiseksi vähiten bimbo eli Jes. Tosin eivät ala seurustella ohjelman jälkeen. Sam muuten lienee sarjan ainut lähes täysijärkinen naikkonen.

        tippui 20.7.?
        Suosikkini ovat Mia, Jes ja Sam. En tiedä provosoivatko Lacey ja Heather tahallaan, mutta hyite...


      • apuva !
        sadeilla kirjoitti:

        tippui 20.7.?
        Suosikkini ovat Mia, Jes ja Sam. En tiedä provosoivatko Lacey ja Heather tahallaan, mutta hyite...

        nii että kuka putos 20.7 ?! ku en päässy tua subi netiskää kattoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe