Miten opetella fritsun tekoa?

osaamaton...

Miten voisin opetella tekemään fritsun?
Olen käsittänyt että se tehdään imemällä, mutta miten ihmeessä siihen mitään jälkeä pelkästä imemisestä jää, en ymmärrä... Ja miten imeminen voi sattua niinkin paljon :)

35

19619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanharouva..;)

      Tehän tietenkin aloittelette pussailemalla ja siitä siirrytään kaulaan...

      Sä otat sopivan suullisen miehesi kaulasta suuhusi ja alat imeä....tosi hyvät jäljet saat aikaiseksi, kun vaivihkaa imiessäsi siirrät suutasi....

      Pienellä suulla ja nopeasti voimalla imaisemalla saat aikaan pienen tumman fritsun, jos taas imaiset tunteella, suurella suulla hartaasti, jäljelle jää suuri vaalea fritsu...;)

    • doctor big suck expert 3

      ,,,

    • heimama

      mikä niissä fritsuissa muka on niin hienoa! mä en antais mulle tehä ikinä fritsua! syöty kaula ei näytä hyvältä ja ykskin fritsujäki jonkun kaulassa saa mulle kylmät väreet. teinien kaulat on joskus kyllä niin syötyjä että alkaa aivan säälittää.. jos jonkun mielestä imujäljet kaulassa ovat cooleja ni väärässä olette. unohtakaa ne.! älä "osaamaton" edes opettele tekemään niitä.

      • Tuiskulainen***

        Kyllähän ne aika törkysen näkösiä ovat (teininä ehkä olin eri mieltä;) mutta voihan niitä tehdä muuallekin kuin näkyviin paikkoihin tai kaulaan jos tulee esim.hiukset päälle.
        Itse ymmärrän fritsut aivan hyvin koska RAKASTAN jos kaulaani imetään,menee kylmät väreet jo ajattelusta,se tunne on vain jotain aivan ihanaa.. Valitettavaa että siitä jää aina jälki,mutta pieni haitta hyvänolontunteeseen verrattuna ;)


      • Ööok

        No mitä se sun persettä kutittaa jos jostain on kiva saada fritsu


      • Ööök.sä..oot.dorka
        Ööok kirjoitti:

        No mitä se sun persettä kutittaa jos jostain on kiva saada fritsu

        Pitäiskö SUN pakaroihin imeskellä fritsut ja työntää löylykauha perseeseen, kun sitä kerran niin paljon kutiaa että sun täytyy joka palstalla häiriköidä.


      • öööööö

        kateelliset siel


    • imuri on siivoamista varten

      tulee kun vaan kokeilet. vaikken tajua mitä niin hienoa niissä on, vaikka niitä tuleekin kiihkossa tehtyä. tosin seuraavana päivänä vaan haluais päästä eroon koska aiheuttavat etenkin sukulaisten keskuudessa turhan paljon ylimääräistä kommenttia.

      • Anonyymi

        Kuka kenenkään iholle imeskelee jälkiä typerää touhua


    • fritsu poika

      kun imet niin käytä hampait... pure ja ime samaan aikaa niin takaan et se onnistuu mitä kauemmin teet niin sitä parempi tulos on

      • muutenkin saa jäljen aikais...

        Jos nyt välttämättä haluaa toisen kaulaan tehdä merkintöjä, niin kyllä ne ihan imemällä saa aikaiseksi. Joillain miehillä tuntuu olevan harhakäsitys, että ilman hampaita ei pärjää, vaikka samaan aikaan naiset kiroavat kivuliaasti purevia miehiä. Aikansa kun käyttää imutehoa naisen herkälle kaulan seudulle, niin melko varmasti on tiukasti pysyvä jälki näkyvissä. Fritsujen kauneudesta tosin voi olla montaa mieltä...


    • vaikka!

      Paras varmaan kokeilla ja harjoitella omaan käsivarteen, jotta ymmärrät miten fritsu syntyy. Ikäänkuin suutelisit kättäsi, mutta tietysti ilman kieltä. Eli painat huulesi ihoa vasten, ja sitten imet vähän. Kaulalla, johon fritsun yleensä jää, iho on paljon herkempää kuin käsivarsissa, joten jälki näkyy paremmin.

      Fritsussa ei käytetä hampaita!

      • Kyukeros

        Kyllä hampaitakin voi käyttää, mutta se tuntuu purennan kohteesta melko kivuliaalta. Edellinen naisystäväni teki usein niin.


      • 123
        Kyukeros kirjoitti:

        Kyllä hampaitakin voi käyttää, mutta se tuntuu purennan kohteesta melko kivuliaalta. Edellinen naisystäväni teki usein niin.

        puri perkele ja heppi irti,jouduttiin ompelemaan takas ja kirurgi teki virheen meni väärinpäin


      • mmmmmm
        123 kirjoitti:

        puri perkele ja heppi irti,jouduttiin ompelemaan takas ja kirurgi teki virheen meni väärinpäin

        voi ku on huonosti sulla asiat.


      • Anonyymi
        Kyukeros kirjoitti:

        Kyllä hampaitakin voi käyttää, mutta se tuntuu purennan kohteesta melko kivuliaalta. Edellinen naisystäväni teki usein niin.

        Idiootti


    • -Meeri-

      Mitäpä niitä fritsuja tekemään. Eihän se jälki kerro yhtään mistään mitään. Ja sitä paitsi, fritsut on jo muodista pois. Ja tää oli kyl mun mielestä erittäin tyhmä kysymys.

      • gfdf

        kokeilin just käsivarteen ja tuli vitu nopeesti... :A


      • mmmm91

        eikö muka kerro mitään? :o
        mä ainaki seison ylpeänä mieheni vieressä jolla syöty kaula että kaikki näkee että hän on MINUN ^^

        muodista pois? kuka puhui muodista :( tunteistahan o kysymys


      • todellakin.
        mmmm91 kirjoitti:

        eikö muka kerro mitään? :o
        mä ainaki seison ylpeänä mieheni vieressä jolla syöty kaula että kaikki näkee että hän on MINUN ^^

        muodista pois? kuka puhui muodista :( tunteistahan o kysymys

        Voi voi voi.


      • Jodo

        En saa millää tehtyy imen ihan täysii käsivarttani enkä saa mitää jälkee aikaseks


      • Anonyymi
        mmmm91 kirjoitti:

        eikö muka kerro mitään? :o
        mä ainaki seison ylpeänä mieheni vieressä jolla syöty kaula että kaikki näkee että hän on MINUN ^^

        muodista pois? kuka puhui muodista :( tunteistahan o kysymys

        Niimpä


      • Anonyymi
        gfdf kirjoitti:

        kokeilin just käsivarteen ja tuli vitu nopeesti... :A

        Katos hönöä


    • Oltiin18v

      No me tehtiin kavereiden kanssa sillein että oltiin kaikki kännissä ja sitten imettiin toistemme kaulaa. Ei kyllä suunniteltu sitä etukäteen.

    • Niina223

      Auttakaa miten onnistu firtsuja tehdä

    • fritsu
    • weeb

      leiki imuria

    • Hyviä neuvoja tuossa ylhäällä.
      Oltiin vaimon kanssa kierrätys henkisellä lomalla nudisti rannalla. Muutamat vapaaehtoiset tekivät vaimolle fritsuja. Herätti ansaittua kiinnostusta.

      • Saa vieläkin sydämen läpättämään kun muistelen vaimon kävelyä koristeltuna saksalaisen pariskunnan (mies nainen) keskellä.


    • Anonyymi

      Minusta hampaita voi käyttää (hilitysti) ja ei liian kovaa mutta riippuu ihmisestä ja kuinka herkkä on. Minusta pieni näykkimien tuntuu mukavalta ja niin saa myös jäljen aikaan nopeasti halutessaan, riippuu toki iho tyypistä. Ja kumppanille voi myös sanoa mistä tykkää esim: mitkä kohdat ja kuinka paljon tuntuu itsestä hyvältä.

    • Anonyymi

      Siis onhan ne vähän rumia mutta IHANIA!! Siis kihelmöi koko kehossa kun joku tekee fritsun

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Opettele tatuointi😂

    • Anonyymi

      Käykö tääl viel joku?:) en itekkään aattele et fritsut näyttää ”hienoille” mut kyllähän se hyvältä tuntuu… jos nään jonku kaulassa fritsun nii ei se mua haittaa, tiiän vaan et joillakin on ollu hauskaa;) toivoisin et olis viel joku joka vois tehä mullekkin jälkiä:/ erosin joku 1kk sit ja sillon viel pidettiin ”hauskaa” mut nyt sinkkuna kaikki pitää tehä ite itselleen😪

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe