Minulla on sellainen muistikuva että sarjan ensimmäisinä vuosina kaikki tiivistyi muotinäytökseen ja sen parhaimpaan pukuun, "showstopperiin". Kuka ne mekot teki, onko ne arvostettuja alan ammattilaisten piireissä, paljonko sellainen maksaa jos ostaisi? Muistelen että niitä taannoin huutokaupattiin, mikäköhän oli hintataso? Olisi aika hupaa vetää päälle "original Forrester", varsinkin jos tietäisi mistä jaksosta se on.
Tahtoo original Forrester mekon!
4
549
Vastaukset
- Cecilia 34
Olen joskus ollut samoissa ajatuksissa.
Kuka kumma oikeasti suunnittelee ne?
Mistä niitä saisi ostaa?
Kumma ettei mikään yhtiö ole tajunnut, että Forrester- muoti voisi toimia aivan reaalimaailmassa.
Ihka oikea Ridgen suunnittelema kolttu! Ah! - Taxi Designer
Los Angelesin taksitolpilta kerrottiin juuri, että ensi syksynä alkaa televisiossa designereiden kilpailureality nimeltä PROJECT FORRESTER.
Siinä suunnitellaan vaatteita vain Boldis-sarjaa varten. Voittajasuunnittelija pääsee oikeasti töihin studioille eli haamusuunnittelijaksi Forrester Creationsiin, kuka sen silloin ikinä omistaakin. Eikö oo jännää! Toivottavasti pitävät myös vaatehuutokaupan.- Rhanna
Joskus vuosia sitten olen lukenut että muotinäytöksissä on käytetty vaatteita ainakin mm. Donna Karanin kokoelmista sekä muiden suurimpien Los Angelesien muotitalojen luomuksia. Eli eivät kaikki vaatteet ole sarjaa varten suunniteltuja.
- Cecília 34
Rhanna kirjoitti:
Joskus vuosia sitten olen lukenut että muotinäytöksissä on käytetty vaatteita ainakin mm. Donna Karanin kokoelmista sekä muiden suurimpien Los Angelesien muotitalojen luomuksia. Eli eivät kaikki vaatteet ole sarjaa varten suunniteltuja.
Kiitos Rhanna, mielenkiintoinen tieto.
Milloinkohan jenkeissä huomaavat, että olisi mahdollista luoda Forrester-brändi, ja menisi varmaan kaupaksi!
Itse olisin potentiaalinen kuluttaja sille tuotesarjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976